Opravy a drobné oděrky

Moderátor: SandrikGVI

Uživatelský avatar
LukaSHek
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 224
Registrován: 27.11.2009 21:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy a drobné oděrky

Příspěvek od LukaSHek »

Pánové, na záruku zapomeňte... :(
To, že dřív tolik sekanců nebylo, bylo "ekologií" na silnicích, kdy se skoro všude solilo jako sviňa... Teď se všude sype drť, která je levnější a těch šutrů je prostě víc... :( Myslim, že mnohem relevantnější, než zkoušet záruku, by bylo žalovat provozovatele komunikací, ale s tím asi taky moc nejde pochodit... :( Řešením jsou na zimu folie....
Golf VI 1.4 | Tornado Red | "Highline look" | H7+HB4 Osram CoolBlue | LED zadní RZ + přední parkovačky | RCD510 | LED interiér | GTI pedály (nějak se to zadrhlo :-))

Uživatelský avatar
xwritter
Řidič
Řidič
Příspěvky: 111
Registrován: 04.12.2010 12:28
Bydliště: Brno

Re: Opravy a drobné oděrky

Příspěvek od xwritter »

Škoda, že jsem o tom, že se toto může stát, nevěděl dřív. Dal bych si tam tu folii hned. Co s tím teď? Vyřeší to korekční tyčinky či jak se to jmenuje? Nemám s tím žádnou zkušenost. Udělám to tak, že to nechám zapravit, aby to nebylo vidět a pak na zimu folii na přední kapotu. Sakra to mě vážně štve, koupil jsem si mycí rukavici z ovce, dodo šampon a utěrku z mikrovlákna dohromady za bratru 1200Kč ateď si říkám, že bych to neměl skoro ani umývat, abych neviděl tu hrůzu.

Uživatelský avatar
Thorwards
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 09.12.2009 22:32

Re: Opravy a drobné oděrky

Příspěvek od Thorwards »

Asi by bylo lepší nechat si namíchat přímo tvůj odstín a pak to opravit malým štětečkem. Nevím jakto, že už nedávají k autu namíchanou barvu na drobné oděrky.

Uživatelský avatar
xwritter
Řidič
Řidič
Příspěvky: 111
Registrován: 04.12.2010 12:28
Bydliště: Brno

Re: Opravy a drobné oděrky

Příspěvek od xwritter »

Tak jsem si přímo od VW koupil moji barvu v lahvičce za 150 Kč, je tam štěteček a ocelový kartáček na očištění. Nechápu, že k tomu není žádný návod, máte s tím zkušenosti? Předpokládám asi jen omýt, odmastit, kápnout barvu a nechat zaschnout.

Uživatelský avatar
xwritter
Řidič
Řidič
Příspěvky: 111
Registrován: 04.12.2010 12:28
Bydliště: Brno

Re: Opravy a drobné oděrky

Příspěvek od xwritter »

Dnes jsem se zase díval a těch děr v laku přibývá. Byl jsem v Porsche Brno a tam mi "technik" poradil, že nemám jezdit v zimě!!!! Pak se snažil mi dokázat, že je to na všech autech, kus opodál byl černý passat asi 2008 a nic moc tam neměl a pak tam byl ještě GOLF 5 (červený jako moje) taky asi 2007 a neměl na sobě TÉMĚŘ ŽÁDNOU ODĚRKU! A on to okomentoval slovy " jooo to byl ještě pořádný lak"...fakt nevím co si o tom myslet. Já nikde po prašných cestách nejezdím, mám najeto 15tis.km a jak to tak vypadá, tak po těch dírách mi příští rok začne reznout kapota, protože některé jsou až na plech.

Nejste tady někdo z Brna a okolí, kdo by byl ochoten se domluvit na krátký sraz a (nejen) porovnání stavu laku:), asi toto téma nahodím do fora o srazech

hawkorg
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 06.03.2011 09:02

Re: Opravy a drobné oděrky

Příspěvek od hawkorg »

No jsem kousek od Brna a rád bych se na to taky kouknul... páč mi těch oděrku taky přibývá a začíná mě to štvát najeto 30 000 budu to muset začít brzo řešit...

Uživatelský avatar
caravelle
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 453
Registrován: 06.10.2007 21:55
Bydliště: SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy a drobné oděrky

Příspěvek od caravelle »

aj ja mam drobne oderky. mam najazdenych 60000km. ono tym oderkom sa clovek v beznej premavke moc nevyhne... samozrejme ich najviac nachyt, ked jazdi tesne za inym vozidlom najma nakladnym alebo dodavkou... ale aj ked si nechavas rozostup nic to nevyriesi... napr. ked ta predbehne ine auto a zaradi sa tesne pred teba, je vysoko pravdepodobne, ze najma v okoli stredovej ciary sa nachadzaju rozne kamienky a iny bordel... a tie ti pristanu na kapote alebo celnom skle... samozrejme este pridava aj fakt ako sa cistia nase cesty, ci uz na sk alebo cz...
Audi S4 Dolphin grey

Uživatelský avatar
RadekS
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 25.01.2008 17:20
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy a drobné oděrky

Příspěvek od RadekS »

Koupil jsem teď Golf VI, rok starý, taky červená Tornado a kapota po 30tis. km.......no zkrátka nic moc, spousta bílých "teček". Ještě k tomu levý přední blatník, ten je taky slušně "osekaný".

Já mam pocit, že tohle zažívá auto nejvíc, když je nové........nehledě na to, že to člověk stále sleduje. Předtím jsem však měl pětkovýho Golfa a ten taky, nejvíc záseků utrpěl v prvních dvou letech a pak snad další tři roky ani škrábaneček :-)

Možná ten lak časem ztvrdne ..... :-)

Nicméně u té červené mne to štve strašně moc, já už se na to auto bojim i sáhnout, abych tomu laku ještě víc neublížil......šíleně se bojim letošní zimy.....

Uživatelský avatar
xwritter
Řidič
Řidič
Příspěvky: 111
Registrován: 04.12.2010 12:28
Bydliště: Brno

Re: Opravy a drobné oděrky

Příspěvek od xwritter »

koupil jsem si korektor se stejnou barvnou přímo od vw, dělal jsem se s tím snad 2 hodiny, abych to všechno zamáznul a aby to nebylo vidět, ale po umytí to šlo stejně dolů, problém asi byl, že jsem to nepřelakoval...na což mě v "vw servisu" samozřejmě neupozornili, neporadili...jak jsem psal výše. Ani nevím, jak to udělat, ale prý se snad ještě prodává lahvička s lakem.

Uživatelský avatar
TSIman
Řidič
Řidič
Příspěvky: 183
Registrován: 20.05.2010 21:44
Bydliště: Ostrava

Re: Opravy a drobné oděrky

Příspěvek od TSIman »

xwritter píše:koupil jsem si korektor se stejnou barvnou přímo od vw, dělal jsem se s tím snad 2 hodiny, abych to všechno zamáznul a aby to nebylo vidět, ale po umytí to šlo stejně dolů, problém asi byl, že jsem to nepřelakoval...na což mě v "vw servisu" samozřejmě neupozornili, neporadili...jak jsem psal výše. Ani nevím, jak to udělat, ale prý se snad ještě prodává lahvička s lakem.
Za 150 Kč jsi měl dostat sadu dvou lahviček, jednu s barvou a druhou s lakem. Nicméně je divné, že se ti barva smyla. Používám tyto opravné lahvičky už několik let (od různých výrobců..Mazda, Škoda, VW) a nikdy se mi nestalo, že by se barva po zaschnutí smyla. To jsem mnohdy na barvu neaplikoval krycí lak vůbec a navíc vůbec neřeším nějaké odmašťování atd. Prostě po umytí auta do dírky kapnu barvu a hotovo.

Co se týče červené barvy, tak mi kdysi někdo tvrdil, že tato barva je měkká a proto tak oprýskává.
Měl jsem červenou feldu, fabii I, nyní fabii II a všechny mají osekané kapoty. Nicméně jsem měl kdysi také tmavě modrou feldu a kapota byla taky osekaná. Když jsem koupil štříbrnou M 626, tak se taky objevovaly dírky, ale ne v takovém množství a navíc to nebylo tolik vidět. Proto jsem i golfa koupil stříbrného, přestože jsem byl hodně nadšený z modre shark. Vím, že stříbrných aut je hodně. Neznám však lepší barvu na údržbu. Je na ni nejméně vidět špína.

Uživatelský avatar
xwritter
Řidič
Řidič
Příspěvky: 111
Registrován: 04.12.2010 12:28
Bydliště: Brno

Re: Opravy a drobné oděrky

Příspěvek od xwritter »

tak já dostal za 150 pouze barvu

myslím, že se barva sundala při glancování, nevím to jistě

Uživatelský avatar
RadekS
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 22
Registrován: 25.01.2008 17:20
Bydliště: Rakovník
Kontaktovat uživatele:

Re: Opravy a drobné oděrky

Příspěvek od RadekS »

Já dostal za 150 taky jen lahvičku s barvou. Ale když mám na autě takový ten větší "sekanec" na základovku, tak do něj štětečkem barvu kápnu, pak to opatrně a lehce přejedu hadříkem, čímž tu barvu setřu, ale v té "díře" zůstává (opravdu setřít jen lehce). Poté to místečko ještě přejedu leštěnkou a většinou mam pak problém najít, kde jsem to vlastně opravoval. Ne vždy (chce to opravdu cit), ale většinou se daří a krásně se to místo ztratí. Lepší než tam jen kápnout barvu štětcem a jít od toho.....

V případě maličké tečky třeba to místo i jen přejedu hadříkem lehce namočenym v laku a než to úplně zaschne, tak to rozleštim. I to mi funguje........jelikož pokud to ještě není zcela suché, tak to leštěnka opět sundá, ale v místě poškození barva zůstane........chce to si trochu hrát......

Odpovědět

Zpět na „Exterier + Styling + Tuning“