Sorry, ale tuhle radu považuji za zcestnou. Hyundai je dobrý tak do 30tis km, ale pak se začne kroutit (viz. dlouhodobé testy), osobní zkušenost nemám, protože mě žádný Hyundai nepřitahuje. Od kamaráda, který má doma tři Hyundaie (Santa FE, dodávku H1 a Tuscon) vím, že na reklamacích je častěji než já chodím pro chleba. Do toho bych nešel. Dle mého názoru je Golf velmi dobré auto. Problém je s motorem. Taky jsem řešil řetěz a pár dalších problému, ale jinak si myslím, že ze značek aut, které jsem měl je to pořád nejlepší auto. Jak známý v servisu Škoda, tak v servisu VW mě utrvzují, že mám zrovna smůlu a že k množství prodaných TSI jezdí na reklamace opravdu jen desetiny procenta.vacikpv píše:Ahoj,joejoe píše:Ahojte, som tu novy. Pred tyzdnom som zlozil zalohu na VW Golf 1.2 TSI. Golf je mojim vytuzenym autom (mal som Skodovky, Fiat, Renault a teraz Opel Astru) ale zacinam mat pochybnosti, ci som zvolil dobre. Rozhodoval som sa medzi novou Mazdou 3 a Golfom. Zvolil som Golf, paci sa mi jeho kvalitne spracovanie, jazdne vlastnosti a aj odvaha experimentovat s novym a vykonnym turbom. Na druhej strane by ma nastvalo, keby som za toto novatorstvo mal vyhodit 14t €, o to viac, ze som uz starsi clovek, a Golf bude asi moje posledne auto . Strasi ma casto spominana poruchovost. Spominaju sa hlavne zavady rozvodov, vysoka spotreba oleja, benzin v oleji .... Dufam, ze vacsina majitelov je spokojnych a ze sa zaradim medzi nich a tieto a ine poruchy ma obidu.
Potesim sa povzbudeniu, tie dva mesiace cakania budu dlhe.
asi chápu o čem hovoříš. Já jsem též staršího data narození, ale mohu říci pouze jedno. Heslo "Golf je Golf" neplatí u 1.2 Tsi a už vůbec ne u Trendline. To raději běž do Ix 20 u Hyundai. Já měl 2,5 roků Golf 1,6 tdi Highline, plus nějaká doplatky, takže ceníkově cca. 590.000,- . Bylo to opravdu Golf je Golf, ale bylo to zaplacený. Auto bez jediné vady, dokonalý interiér, prostě senzační!!!!!!!!!! Ono k těm reklamacím ber v potaz, že Golf je nejprodávanější auto v EU. Neber debilní keci o prodeji v ČR.
Dneska bych už se řídil radami servisáků jako například, že při stáni v kopci je lépe zatáhnout ruční brzdu než nechat stát auto na jedničku. Nejezdit dle ukazatele převodového stupně, ale řadit později, při vyšší rychlosti. Rada při koupi, že řadit 3 = 30 km/h, 4= 40 km/h, 5=50 km/h a 6 = 60 km/h je úplně na nic. Motor potřebuje vyšší otáčky.