Řazení zpátečky
Moderátor: SandrikGVI
- Jara77K
- Řidič
- Příspěvky: 137
- Registrován: 24.01.2010 20:25
- Bydliště: Šumperk
Re: Řazení zpátečky
jj nosič pasuje jak na Jettu tak aj na VI.No a já mám v VI stropní světlo z V!
- caravelle
- Jezdec
- Příspěvky: 453
- Registrován: 06.10.2007 21:55
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řazení zpátečky
mne pasujú lyž. boty na lyže atomic a aj na nordica... je jasné, že atomic a nordica sú rovnaké lyže...
rovnaké sú aj motory.... tak to už áno... dokonca prevodovky.... aj kolesá... sú tam rovnaké.... dokonca s pneumatikami... jééééj GV má volant a sedačky to má aj GVI.... dokonca aj dacia duster.... a ktoré auto má ešte všetko rovnaké???
ccc... nejaké urýchlené závery robíš....
a inak napriklad mne je to úplne jedno ......... a takisto ..aj dalšiemu pol milionu ludi , ktorí majú GVI...
rovnaké sú aj motory.... tak to už áno... dokonca prevodovky.... aj kolesá... sú tam rovnaké.... dokonca s pneumatikami... jééééj GV má volant a sedačky to má aj GVI.... dokonca aj dacia duster.... a ktoré auto má ešte všetko rovnaké???
ccc... nejaké urýchlené závery robíš....
a inak napriklad mne je to úplne jedno ......... a takisto ..aj dalšiemu pol milionu ludi , ktorí majú GVI...
Audi S4 Dolphin grey
-
- Závodník
- Příspěvky: 575
- Registrován: 20.11.2009 23:55
- Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn
Re: Řazení zpátečky
Dobře no jako já se ptal kolik si účtujou za litr oleje a on máme 5W30 originál do VW a 250,- za litr, to stojí na netu u nás, ale u nás ve VW si účtujou 800,- ... prostě kokoti!!! Proto jedině do němec už.Jara77K píše:brácha má Jettu a platil v olomoucu 7700kč
A další věc, hodinu jsem se bavil se šefem toho v německu a říká: měli jsme tu tuarega, kterýmu v záruce odešli 2 součástky, každá v hodnotě kolem 15tisíc a u nás mu řekli, že jednu musí zaplatit, že se na to záruka nevztahuje, tak jednu vyměnili a druhou zacáloval a když to říkal v Německu, tak prej počkejte mrkneme se a regulérně byly VW vyúčtovány na záruku obě součástky = servis originál VW u nás se napakoval o 15tisíc do kapsy....a těhle věcí bylo víc. V německu si tohle nesmí dovolit, jinak by to mohli zavřít, maj kontroly od VW a pořád jim choděj a aby měli slevy od VW fabriky, musej plnit nějaké normy jejich, jako že technici jezdí na školení, že musí mít veškeré díly na registrovaná auta u nich skladem, aby zákazník nemusel čekat a tak dál a za to maj pak výhody.
Servis Německo = jiná liga !!!
A v neposlední řadě, při opravě v hale, kde jsou kamery, může být člověk na vlastní riziko přítomen a říct technikovi, že třeba tohle ještě mu dělá a tak. To u nás Vás vyženou ven. Tohle už je něco jiného za jednání no.
Petr Látal (Gvines)
- Jara77K
- Řidič
- Příspěvky: 137
- Registrován: 24.01.2010 20:25
- Bydliště: Šumperk
Re: Řazení zpátečky
ale játo světlo neřeším!a zahrádka je vinikající mužu siju pujčit od bráchucaravelle píše:mne pasujú lyž. boty na lyže atomic a aj na nordica... je jasné, že atomic a nordica sú rovnaké lyže...
rovnaké sú aj motory.... tak to už áno... dokonca prevodovky.... aj kolesá... sú tam rovnaké.... dokonca s pneumatikami... jééééj GV má volant a sedačky to má aj GVI.... dokonca aj dacia duster.... a ktoré auto má ešte všetko rovnaké???
ccc... nejaké urýchlené závery robíš....
a inak napriklad mne je to úplne jedno ......... a takisto ..aj dalšiemu pol milionu ludi , ktorí majú GVI...
- caravelle
- Jezdec
- Příspěvky: 453
- Registrován: 06.10.2007 21:55
- Bydliště: SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Řazení zpátečky
Jara77K... to nebolo ani tak adresovany prispevok tebe...
ale v pohode... pre mna za mna nech je GVI aj facelift GV alebo je to G5.5... mne je to jedno.... podla mna je minimalne z hladiska dizajnu, ci z vonku alebo vnutri... G6 lepsie resp. krajsie riesena....
aj ked som bol majitelom G4, mna G5 vobec neoslovil.... nad jeho kupou som vobec nerozmyslal.... ale ked som potom videl G6tku.... bolo to jasne ....
P.S. sorry za OT, kedze sme v teme radeni spiatocky...
ale v pohode... pre mna za mna nech je GVI aj facelift GV alebo je to G5.5... mne je to jedno.... podla mna je minimalne z hladiska dizajnu, ci z vonku alebo vnutri... G6 lepsie resp. krajsie riesena....
aj ked som bol majitelom G4, mna G5 vobec neoslovil.... nad jeho kupou som vobec nerozmyslal.... ale ked som potom videl G6tku.... bolo to jasne ....
P.S. sorry za OT, kedze sme v teme radeni spiatocky...
Audi S4 Dolphin grey
- Michael Green
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 13.11.2010 21:31
Re: Řazení zpátečky
+1 mam stejny problem.Jiřík píše: Za nízkých venkovních teplot blížící se nule, jak je auto ztuhlé tak mi jde špatně řadit zpátečka, prostě jde přez zuby někdy fakt strašné. Ale jak se motor i převodovka zahřeje tak jde zpátečka řadit jedna báseˇˇn .
taky mi to nepomaha.Jiřík píše: zkoušel jsem to, někdy zařadím normálně, ale ve většině případů jde přez zuby a někdy fakt brutálně a je jedno jestli spojku držím 3, 10 nebo 30 sekund.
VW Golf 1.2 TSI (77kW) ComfortLine
- Michael Green
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 13.11.2010 21:31
Re: Řazení zpátečky
mam stejny problem.Golfinger Black píše: vyřadit ji jde hrozně ztěžka. Dokonce i rychlosti tam nejdou jak po másle, jakmile se ohřeje tak je vše o.k.
VW Golf 1.2 TSI (77kW) ComfortLine
- Golfinger Black
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 14.08.2010 20:17
- Bydliště: Plzen
Re: Řazení zpátečky
Tohle inženýři z wolsburgu moc nevychytali a popravde me to zklamalo! A s motorem je to taky takovy dvojaký, na papíre 1.4tsi 90kw/ 200kroutak vypada pěkne. Ale v realite je to porad 1.4 coz v nizkejch otackach pozna i slepej. Nejlip je to videt, kdyz treba prejizdim spomalovaci retarder na dvojku, prejedu ho, pridam plyn a motor mrtvej mrtvej mrtvej! Lepsi volba by byl asi 2.0 tdi 103kw, jinak zbytek auta bez chybicky, dle me v soucasnosti o vlasek lepsi nez A3 a bmw 1Michael Green píše:mam stejny problem.Golfinger Black píše: vyřadit ji jde hrozně ztěžka. Dokonce i rychlosti tam nejdou jak po másle, jakmile se ohřeje tak je vše o.k.
- george 6
- Řidič
- Příspěvky: 181
- Registrován: 22.02.2010 17:55
- Bydliště: Brno
Re: Řazení zpátečky
Tohle inženýři z wolsburgu moc nevychytali a popravde me to zklamalo! A s motorem je to taky takovy dvojaký, na papíre 1.4tsi 90kw/ 200kroutak vypada pěkne. Ale v realite je to porad 1.4 coz v nizkejch otackach pozna i slepej. Nejlip je to videt, kdyz treba prejizdim spomalovaci retarder na dvojku, prejedu ho, pridam plyn a motor mrtvej mrtvej mrtvej! Lepsi volba by byl asi 2.0 tdi 103kw, jinak zbytek auta bez chybicky, dle me v soucasnosti o vlasek lepsi nez A3 a bmw 1 [/quote]
Souhlas,dvoulitr 103 kw mám a max spokojenost,nemá chybu....
Souhlas,dvoulitr 103 kw mám a max spokojenost,nemá chybu....
- Golfinger Black
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 14.08.2010 20:17
- Bydliště: Plzen
Re: Řazení zpátečky
Souhlas,dvoulitr 103 kw mám a max spokojenost,nemá chybu.... [/quote]
Jo jo kazdej ho chvali. Kdyz ja ten motor kupoval z duvodu, ze jezdim prevazne po meste, ale to bys neveril jak to ma dloooooouhy prevody!!! Jakmile nejsem nad 2000ot. tak si pripadam jak v mym predeslym Golfu 1.455kw ....pak uz ale cejtis jak taha turbo a to uz stoji za to
Ma svoje pro i proti, ale i tak zustanu golfistou!
Jo jo kazdej ho chvali. Kdyz ja ten motor kupoval z duvodu, ze jezdim prevazne po meste, ale to bys neveril jak to ma dloooooouhy prevody!!! Jakmile nejsem nad 2000ot. tak si pripadam jak v mym predeslym Golfu 1.455kw ....pak uz ale cejtis jak taha turbo a to uz stoji za to
Ma svoje pro i proti, ale i tak zustanu golfistou!
-
- Řidič
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03.01.2010 18:42
Re: Řazení zpátečky
ohsi: Promiň, ale tohle je slabej argument. Když bude mít moje žena stejný kozy jako žena někoho jinýho, tak to taky neznamená, že to je ta stejná žena, jen má jiný vlasy. To, proč je Golf VI skutečně "VI" prostě stojí uplně na jinejch parametrech.
- Golfinger Black
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 14.08.2010 20:17
- Bydliště: Plzen
Re: Řazení zpátečky
Nemas pravdu, uplne jiny parametry bude mit az sedma rada za tri rokyKoprolit píše:ohsi: Promiň, ale tohle je slabej argument. Když bude mít moje žena stejný kozy jako žena někoho jinýho, tak to taky neznamená, že to je ta stejná žena, jen má jiný vlasy. To, proč je Golf VI skutečně "VI" prostě stojí uplně na jinejch parametrech.
-
- Závodník
- Příspěvky: 575
- Registrován: 20.11.2009 23:55
- Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn
Re: Řazení zpátečky
Kdy bude ta sedma???
Prej bude ta nejsilnější nafta ve 4x4, tzn. GTD bude 4x4 a další parametry. Někde jsem to četl.
Rok 2013 ???
Prej bude ta nejsilnější nafta ve 4x4, tzn. GTD bude 4x4 a další parametry. Někde jsem to četl.
Rok 2013 ???
Petr Látal (Gvines)
-
- Řidič
- Příspěvky: 84
- Registrován: 04.03.2009 18:44
Re: Řazení zpátečky
Trošku jsem zadrbal, chtěl jsem zajet do servisu kvůli řazení té zpátečky, ale počasí mi nepřálo bylo více jak 10 stupňů takže řazení šlo docela dobře (v mezích) asi by se mi v servise vysmáli co po nich chci. A teť jak začala zima tak mi skončila pojistka a autí jsem dal do depozitu. takže už s ním nemohu vyjet na cestu. Asi to někomu připadne blbé, auto má jezdit a ne stát, ale mám na zimu staré auto a Golfíka si chci trošku ušetřit. Takže uvidím na jaře, ale určitě tam zajedu, jen nevím co s tím budou dělat, jak je vidět tak problém nebude jen u mě bude nás hodně a převodovky jsou drahé myslím že nám vymnění olej za řidší s menší viskozitou a pošlou nás domů
- honzanun
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 30.09.2009 20:14
Re: Řazení zpátečky
Měl jsi koupit 118kW- má už kompresor a věř mi, že je to opravdu odspoda znát - tahá nádherně už od 1500ot.
Tohle inženýři z wolsburgu moc nevychytali a popravde me to zklamalo! A s motorem je to taky takovy dvojaký, na papíre 1.4tsi 90kw/ 200kroutak vypada pěkne. Ale v realite je to porad 1.4 coz v nizkejch otackach pozna i slepej. Nejlip je to videt, kdyz treba prejizdim spomalovaci retarder na dvojku, prejedu ho, pridam plyn a motor mrtvej mrtvej mrtvej! Lepsi volba by byl asi 2.0 tdi 103kw, jinak zbytek auta bez chybicky, dle me v soucasnosti o vlasek lepsi nez A3 a bmw 1 [/quote]
Tohle inženýři z wolsburgu moc nevychytali a popravde me to zklamalo! A s motorem je to taky takovy dvojaký, na papíre 1.4tsi 90kw/ 200kroutak vypada pěkne. Ale v realite je to porad 1.4 coz v nizkejch otackach pozna i slepej. Nejlip je to videt, kdyz treba prejizdim spomalovaci retarder na dvojku, prejedu ho, pridam plyn a motor mrtvej mrtvej mrtvej! Lepsi volba by byl asi 2.0 tdi 103kw, jinak zbytek auta bez chybicky, dle me v soucasnosti o vlasek lepsi nez A3 a bmw 1 [/quote]
VW Golf VI,1.4TSI 118kW,manuál, Candy, paket Comfort, paket Světla a výhled 1, sportpaket Vancouver, RCD510+Dynaudio Excite, Parkpilot s kamerou...