Řazení zpátečky

Moderátor: SandrikGVI

Jiřík
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 04.03.2009 18:44

Řazení zpátečky

Příspěvek od Jiřík »

Za nízkých venkovních teplot blížící se nule, jak je auto ztuhlé tak mi jde špatně řadit zpátečka, prostě jde přez zuby někdy fakt strašné. Ale jak se motor i převodovka zahřeje tak jde zpátečka řadit jedna báseˇˇn . Byl jsem v srvise a technik mi řekl že zpátečka nemá vlastní synchron a je bržděna pátým synchronem a ten je prý nějaký menší (slabší) , takže mám vždycky při řazení zpátečky sešlápnout spojku držet jí tak tři sekundy a pak řadit , že musím počkat až se hřídele v převodovce zastaví, noo zkoušel jsem to, někdy zařadím normálně, ale ve většině případů jde přez zuby a někdy fakt brutálně a je jedno jestli spojku držím 3, 10 nebo 30 sekund. Myslím si že by se u nového auta nic takového nemělo dít. Máte někdo taky tentýž problém?

mefix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 451
Registrován: 08.09.2009 22:14

Re: Řazení zpátečky

Příspěvek od mefix »

Uvedený problém nemám, ale to auto je za půl mega, tak ať ti to opraví. Je to vada a nemá smysl, abys se jakkoliv omezoval.

platal
Závodník
Závodník
Příspěvky: 575
Registrován: 20.11.2009 23:55
Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn

Re: Řazení zpátečky

Příspěvek od platal »

Určitě vada !!! Když nevymění u nás, stížnost nebo zajet do Německa, jsou tam vstřícnější.

Mě u nás na hluk od čerpadla paliva řekli, že si mám pustit radio, s prominutím ko..ti. Příští týden jedu s tím do Německa.
Petr Látal (Gvines)

Jiřík
Řidič
Řidič
Příspěvky: 84
Registrován: 04.03.2009 18:44

Re: Řazení zpátečky

Příspěvek od Jiřík »

Ještě zavolám do servisu a obědnám se , problém je v tom že převodovka musí uplně schladnout takže u toho nebudu. Určitě dám vědět jak jsem dopadl.

platal
Závodník
Závodník
Příspěvky: 575
Registrován: 20.11.2009 23:55
Bydliště: Severní Čechy, Špindlerův Mlýn

Re: Řazení zpátečky

Příspěvek od platal »