Skubani a vypadek osvetleni-1,2TSI

Moderátor: SandrikGVI

Uživatelský avatar
vojtasbo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 14.09.2010 20:12
Bydliště: Brno

Skubani a vypadek osvetleni-1,2TSI

Příspěvek od vojtasbo »

Zdravim,

v posledni dobe pozoruju jednu docela neprijemnou vec a to ze v urcitych situacich, hlavne pokud auto zrovna bezi na volnobeh nizkych cca 610 ot., tak pri pridani plynu sebou motor docela dost skubne (jakoby v te volnobezne poloze byl nejak zafixovany) - tohle udela vzdy. Ale obcas jeste k tomu vypadne v interieru osvetleni stahov. okenek a to asi na 5s, pak se zase rozsviti...A jeste v mensim poctu pripadu k tomu vsemu vypadnou na zlomek vteriny i budiky (na malinkou chvilku vsechny rucicky spadnou a hned vyleti zpet), podsvetleni radia (pri zaplych svetlech) a vetraky (pokud sou pustene). Je to prakt. neznatelne, parkrat sem si myslel ze se mi to zdalo ale bohuzel ne :( Hodne sem cetl o nizkych volnob. ot. u 1,2TSI ale o tomhle sem jeste nikde neslysel...Resilo se tu i to ze snad ma byt novy software pro 1,2tsi ktery trochu resi ty otacky (pri trosku vyssich cca 700 to nedela ani necuka). Nicmene sem s tim byl v servise a pry neco merili a prisli na nejake spatne ukostreni motoru, pak promerili a vse ok...bohuzel ale bez efektu, stale to dela...a software mam pry aktualni - vyrobni tyden 33/2010
Netusite nekdo prosim co by za tim mohlo byt??

Diky!
Golf VI MY 2011, 1.2TSI, bílá, Highline, paket Vancouver, parkpilot, Keyless access

arim
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 10.12.2010 23:56

Re: Skubani a vypadek osvetleni-1,2TSI

Příspěvek od arim »

Mám s motorem 1,2 TSI trochu jiný problem. Ted od podzima mi při studenemem motoru za jízdy začal škubat motor a kolísat odtáčky. Nicméně se to stále zhoršovalo, až to došlo do takového stadia, kdy nebylo skoro možné s takovým autem jet. Došlo to tak daleko, že se mi pri jizdě a při tom škubanání začali rozsvěcet kontrolky EPC a diagnostiky motoru a auto přestalo teměř jet. Musel jsem zastavit, vypnout motor, znovu nastartovat, kontrolky zhasli a pri rozjezdu se opet rozsvítili. Zase jsem musel zastavit, vypnout motor a pořád dokola, dokud se motor trochu nezahřál, potom to už bylo OK. Navštívil jsem tedy servis, s tím že to vyřídili jako reklamaci a že mi přehráli SW. Auto jsem si vyzvedl, a po několika jizdách se opet vyskytla stejna závada, akorat s tím rozdílem, ze kontrolka diagnostiky motoru svítila stále. Tak jsem navštívíl opet servis a technik mi rekl že zkusili tu nejlevnější variantu (přehrání sw) a že to znovu prověří. Druhý den mi volali, že je pravděpodoně špaté palivové čerpadlo, že ho vyměnili s tím, že to druhý den ještě za studena otestují a potom si mohu auto vyzvednout. Druhy dne mi ale volali, že to čerpadlo nebude, protože závada je tam stále a že musí přijet někdo z vw, aby se na to podíval a auto si týden nechají, protže se prý s autem nedá normálně jezdit. Dnes (po týdnu) mi opet volali ze servisu, že technik z vw řekl, že na autě žádná závada něni a chyba je sw. Prý zkoušeli všechny veze, ale žadná nepomohla. Navim mi řekli, že si mám auto vyzvědnout a normalně s ním mohu jezdit, že se tam nic neničí. Prý nový SW teprve vyvýjí a měl by být možná někdy okolo vánoc. Navíc mi v servisu řekli, že stejnou závadu již registrují na 4 autech se stejným motorem. Co si o tom myslíte?

TraI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 15.09.2010 12:07

Re: Skubani a vypadek osvetleni-1,2TSI

Příspěvek od TraI »

arim píše:...Ted od podzima mi při studenemem motoru za jízdy začal škubat motor a kolísat odtáčky. ...pri jizdě a při tom škubanání začali rozsvěcet kontrolky EPC a diagnostiky motoru a auto přestalo teměř jet. Musel jsem zastavit, vypnout motor, znovu nastartovat, kontrolky zhasli a pri rozjezdu se opet rozsvítili. ...
Ahoj měl jsem teď za chladnějšího počasí po studeném startu už párkrát stejný problém, škubání a někdy cuknutí po kterém se rozsvítí kontrolky EPC, motoru a ESP, naštěstí zatím vždy zhasly po prvním vypnutí a znovunastartování. Vzhledem k tomu, že mám zkušenost s předešlým autem, myslel bych si, že dokonce leckdy během té doby jel motor jen na tři válce (zvuk, výkon), ale ne pokaždé.
No díky, že jsi tak detailně popsal komunikaci a anabázi se servisem, aspoň vidím, že asi nemá cenu s tím do servisu jezdit...??

mefix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 451
Registrován: 08.09.2009 22:14

Re: Skubani a vypadek osvetleni-1,2TSI

Příspěvek od mefix »

Pokud kontrolka po znovu nastartování zhasne, znamená to, že se závada již více nevyskytuje a jedná se o tzv. sporadickou závadu, kterou obvykle lze načíst diagnostikou, ale po čase se sama (závada) maže z diagnostiky.

Zrovna tohle bych jako závadu považoval a do servisu zajel.

Uživatelský avatar
vojtasbo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 14.09.2010 20:12
Bydliště: Brno

Re: Skubani a vypadek osvetleni-1,2TSI

Příspěvek od vojtasbo »

To urcite ano, pokud sviti kontrolky tak i kdyz zhasnou, jel bych do servisu...setkali jste se nekdo s tim mym pripadem? tzn. ty budiky a skubnuti pri probrani z volnobehu? :roll:
Golf VI MY 2011, 1.2TSI, bílá, Highline, paket Vancouver, parkpilot, Keyless access

TraI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 15.09.2010 12:07

Re: Skubani a vypadek osvetleni-1,2TSI

Příspěvek od TraI »

mefix píše:Pokud kontrolka po znovu nastartování zhasne, znamená to, že se závada již více nevyskytuje a jedná se o tzv. sporadickou závadu, kterou obvykle lze načíst diagnostikou, ale po čase se sama (závada) maže z diagnostiky.
Zrovna tohle bych jako závadu považoval a do servisu zajel.
Děkuju. Já to za závadu auta také považuju, ale jak sleduju tady kolegovu zkušenost, nemám chuť ani čas jezdit do 'odborného servisu', kde mě s tím jak vidno nepomohou a budou týdny přehrávat SW až mě to vrátí se slovy, že na jaře s teplem bude určitě líp... :/
To jezdíte pořád na diagnostiku do servisů, když něco blikne, zasvítí..?

Uživatelský avatar
Allbacore
Pilot
Pilot
Příspěvky: 754
Registrován: 13.01.2008 00:08
Kontaktovat uživatele:

Re: Skubani a vypadek osvetleni-1,2TSI

Příspěvek od Allbacore »

auto zadochynalo preto tie kontrolky :wink: Treba is na update sw do servisu, je na to zvolavacka
LED autožárovky do interiéru, exteriéru s dvou letou zárukou!
http://www.autoledky.cz/

Nakupujte so slevami zde
Obrázek

Uživatelský avatar
vojtasbo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 14.09.2010 20:12
Bydliště: Brno

Re: Skubani a vypadek osvetleni-1,2TSI

Příspěvek od vojtasbo »

V mem pripade mam "bohuzel" SW aktualni...takze sem sam zvedav s cim prijdou...Nicmene kdyz sme u toho SW, muzu se ja jako pouhy zakaznik nekde jasne dozvedet jestli pro muj motor je novy SW? SVolavacka je jen v pripade vetsiho problemu, ktery by se resil...Nekdo tu napr. psal ze se docetl ze na 1.2tsi je novy SW z 10.10.2010, ale jak mi bylo receno u me je vse aktualni a auto mam vyrobeno v tydnu 33/2010...
Golf VI MY 2011, 1.2TSI, bílá, Highline, paket Vancouver, parkpilot, Keyless access

miromen
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 256
Registrován: 29.07.2009 08:55

Re: Skubani a vypadek osvetleni-1,2TSI

Příspěvek od miromen »

Žadna svolavačka nebyla nevim odkud to pořad Allbacore bere. Ja mam auto vyrobene v dubnu a taky mam aktualni software.
Jinak svolavačky:
http://www.michaelneuhaus.de/golf6/golf6-probleme.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
1.2 TSI 77kw

Pali_no
Řidič
Řidič
Příspěvky: 119
Registrován: 31.10.2010 17:48
Bydliště: SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Skubani a vypadek osvetleni-1,2TSI

Příspěvek od Pali_no »

arim píše:Mám s motorem 1,2 TSI trochu jiný problem. Ted od podzima mi při studenemem motoru za jízdy začal škubat motor a kolísat odtáčky. Nicméně se to stále zhoršovalo, až to došlo do takového stadia, kdy nebylo skoro možné s takovým autem jet. Došlo to tak daleko, že se mi pri jizdě a při tom škubanání začali rozsvěcet kontrolky EPC a diagnostiky motoru a auto přestalo teměř jet. Musel jsem zastavit, vypnout motor, znovu nastartovat, kontrolky zhasli a pri rozjezdu se opet rozsvítili. Zase jsem musel zastavit, vypnout motor a pořád dokola, dokud se motor trochu nezahřál, potom to už bylo OK. Navštívil jsem tedy servis, s tím že to vyřídili jako reklamaci a že mi přehráli SW. Auto jsem si vyzvedl, a po několika jizdách se opet vyskytla stejna závada, akorat s tím rozdílem, ze kontrolka diagnostiky motoru svítila stále. Tak jsem navštívíl opet servis a technik mi rekl že zkusili tu nejlevnější variantu (přehrání sw) a že to znovu prověří. Druhý den mi volali, že je pravděpodoně špaté palivové čerpadlo, že ho vyměnili s tím, že to druhý den ještě za studena otestují a potom si mohu auto vyzvednout. Druhy dne mi ale volali, že to čerpadlo nebude, protože závada je tam stále a že musí přijet někdo z vw, aby se na to podíval a auto si týden nechají, protže se prý s autem nedá normálně jezdit. Dnes (po týdnu) mi opet volali ze servisu, že technik z vw řekl, že na autě žádná závada něni a chyba je sw. Prý zkoušeli všechny veze, ale žadná nepomohla. Navim mi řekli, že si mám auto vyzvědnout a normalně s ním mohu jezdit, že se tam nic neničí. Prý nový SW teprve vyvýjí a měl by být možná někdy okolo vánoc. Navíc mi v servisu řekli, že stejnou závadu již registrují na 4 autech se stejným motorem. Co si o tom myslíte?
Nazdar, byt tebou, pridem do servisu 3ti krat s tym ze to bud opravia, alebo chces naspat peniaze .. je to ta ista zavada. Iste to bude chciet pravnika, ale malo by sa to dat. Mne ma Golf dojst zaciatkom marca, s tym istym motorom. Ak bude takyto problem iste to tak budem riesit.

Uživatelský avatar
Michael Green
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 13.11.2010 21:31

Re: Skubani a vypadek osvetleni-1,2TSI

Příspěvek od Michael Green »

vojtasbo píše: obcas jeste k tomu vypadne v interieru osvetleni stahov. okenek a to asi na 5s, pak se zase rozsviti...

podsvetleni radia (pri zaplych svetlech) a vetraky (pokud sou pustene).
Mam stejny problem. Uz se mi to stalo parkrat. Co to muze byt? :)
VW Golf 1.2 TSI (77kW) ComfortLine

mefix
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 451
Registrován: 08.09.2009 22:14

Re: Skubani a vypadek osvetleni-1,2TSI

Příspěvek od mefix »

Šel bych do servisu, ať načtou diagnostiku (to je pár minut práce), tam by měl být nějaký kolaps vidět. Pokud ano, pakl bych se objednal hnd na "opravu". Jelikož nejsi sám, tak se asi bude jednat o častější závadu.

Uživatelský avatar
vojtasbo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 39
Registrován: 14.09.2010 20:12
Bydliště: Brno

Re: Skubani a vypadek osvetleni-1,2TSI

Příspěvek od vojtasbo »

Bohuzel v servisu sem uz byl a bez vysledku. Tvarili se ze netusi co to je...na diag. pry nic nebylo tak to jen promerili...nasli nejake zvlastni hodnoty a nejak "spravili" ukostreni motoru...To je to co vim... :( Tento tyden tam ale budu zase volat a musi s tim neco udelat, hrozne mi to zacina lezt na nervy...
Kazdopadne, co by pomohlo (at uz to s tim souvisi primo nebo jen neprimo) je nejak zvysit volnobeh...Kdyz mrzne a motor jeste neni tak moc zahratej, tak mam volnobeh cca 750 ot a v tomto pripade se vyse veci nedeji...Stava se tak jedine kdyz mam volnobeh onech nizkych cca 610 ot., coz napr. vcera pri 5st. bylo hned od startu...
Golf VI MY 2011, 1.2TSI, bílá, Highline, paket Vancouver, parkpilot, Keyless access

TraI
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 15.09.2010 12:07

Re: Skubani a vypadek osvetleni-1,2TSI

Příspěvek od TraI »

vojtasbo píše:...Stava se tak jedine kdyz mam volnobeh onech nizkych cca 610 ot., coz napr. vcera pri 5st. bylo hned od startu...
No to je dost málo i tak, i bez zimy... Já mám na 1.2 TSI 77kW stabilně volnoběžný otáčky 850-900. Škubání se mi občas projevilko teď v zimě při zařazený jedničce-dvojce, teda v celém spektru otáček (krom vysokých, kam jsem tu vypadávájící škubající šunku nehnal). Taky nevim, co to má celý znamenat.

Uživatelský avatar
xwritter
Řidič
Řidič
Příspěvky: 111
Registrován: 04.12.2010 12:28
Bydliště: Brno

Re: Skubani a vypadek osvetleni-1,2TSI

Příspěvek od xwritter »

Ahoj pánové, tak jak to dopadlo s motory? Já mám od prosince nového Golfa VI s 1,2 tsi 63kw a zatím takové problémy nemám (ťuk, ťuk na dřevo), ale budu ho pozorně sledovat. Už se mi ale párkrát stalo, že mi motor nenastartoval naporvé, i když nebyla úplná zima (bylo cca -5) což jsem u takového auta teda nečekal.

Odpovědět

Zpět na „Závady a servisní služby“