Kovové ťukání při volnoběhu
Moderátor: SandrikGVI
- xwritter
- Řidič
- Příspěvky: 111
- Registrován: 04.12.2010 12:28
- Bydliště: Brno
Kovové ťukání při volnoběhu
Ahoj, prosím o radu. Při volnoběhu se ozývá kovové ťukání ze zadní části vozu. Jakmile zvýším otáčky motoru, tak ťukání zmizí, až otáčky klesnou na volnoběh, tak zase začne. Zámek dveří, o kterém se tady už debatovalo, to není. Zkusil jsem otevřít všechny dveře a ťukání nepřestalo. Občas je ťukání opravdu hlasité, že jde slyšet i přes rádio a zapnutou klimatizaci, ale vždy jen při volnoběhu. Připadá mi, že výfuk je špatně uchycený a o něco klepe. Měl jste někdo takový problém Díky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 20.03.2010 12:14
Re: Kovové ťukání při volnoběhu
mne to zacalo robit taktiez, pocut to napr. ked stojim na semaforoch a ide to zozadu od vyfuku.
- Havran4
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 07.09.2010 16:11
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovové ťukání při volnoběhu
Dal bych to někomu na zvedák a šel bych asi po výfuku, hledej stopy po odíraní či něco podobného nejlépe nech nastartovaný motor a někoho posad do auta aby si hrál s plynem a myslím že nebude problém to najít ...mi to dělalo u G II když jsem dal zpátečku a začal se rozjíždět motor šel dopředu a výfuk se mi u svodů opíral o kastli takže to ťukalo ....Ale může to bt spousta jiných věcí, něco spadlé u rezervy např klíč nebo svorkovnice neobalená ale to bych neřešil pokud je to cinkání kov na kov, pohrej si
- Michael Green
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 13.11.2010 21:31
Re: Kovové ťukání při volnoběhu
To je palivová pumpa vzadu na pravé straně pod sedadlem. Made in China
VW Golf 1.2 TSI (77kW) ComfortLine
- xwritter
- Řidič
- Příspěvky: 111
- Registrován: 04.12.2010 12:28
- Bydliště: Brno
Re: Kovové ťukání při volnoběhu
díky všem za příspěvky
to Michael Green: takže myslíš, že je to normální? Zaráží mě, že to není pravidelný a občas řve dost hlasitě, jak jsem psal. Je to tak jednou z deseti případů, kdy to klepe a je slyšet i přes rádio, jinak by to člověk skoro nepostřehl. Jestli je to palivová pumpa, tak je to o to vážnější.
to Havran4: dík za náměty, na zvedák by se to hodilo dát. Rezerva mě taky napadla, tam jsem to kontroloval.
Až teď mi došla důležitá věc, když to klepe hlasitě, tak je to slyšet i když stojím venku. Pokud to klepe potichu, tak venku nejde nic slyšet, přehluší to motor a okolní zvuky, ale uvnitř auta to slyším.
to Michael Green: takže myslíš, že je to normální? Zaráží mě, že to není pravidelný a občas řve dost hlasitě, jak jsem psal. Je to tak jednou z deseti případů, kdy to klepe a je slyšet i přes rádio, jinak by to člověk skoro nepostřehl. Jestli je to palivová pumpa, tak je to o to vážnější.
to Havran4: dík za náměty, na zvedák by se to hodilo dát. Rezerva mě taky napadla, tam jsem to kontroloval.
Až teď mi došla důležitá věc, když to klepe hlasitě, tak je to slyšet i když stojím venku. Pokud to klepe potichu, tak venku nejde nic slyšet, přehluší to motor a okolní zvuky, ale uvnitř auta to slyším.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14.01.2011 20:36
Re: Kovové ťukání při volnoběhu
Nám to také klepe (1.2TSI najeto 6500km). Je to slyšet v interiéru i venku, ale jenom když spadnou volnoběžné otáčky na cca 600. Stačí se trochu dotknout plynu a okamžitě to přestane. Volnoběžné otáčky jsou taky zvlášní, tak v 80% cca 600, jinak cca 750(to je klid...). Já osobně to slyším, i pokud běží ventilátor na třetí stupěň. Venku je to slyšet hlavně v pravo vzadu. Asi to opravdu bude čerpadlo. Otázka je, jestli to má cenu řešit...(nedělám si iluze, že to VW servis odstraní).
PS. Pozor na sportovní sedačky. Nám už se na nich potah také rozpadá.
Martin
PS. Pozor na sportovní sedačky. Nám už se na nich potah také rozpadá.
Martin
-
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 06.09.2010 21:16
- Bydliště: SK-okr.SENICA
Re: Kovové ťukání při volnoběhu
nemá to náhodou takéto príznaky??
1.klepání z motorového prostoru při volnoběhu..po přidání plynu hluk zmizí
2.klepání vychází z místa spolujezdce pod přístrojovou deskou
1.klepání z motorového prostoru při volnoběhu..po přidání plynu hluk zmizí
2.klepání vychází z místa spolujezdce pod přístrojovou deskou
- Michael Green
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 13.11.2010 21:31
Re: Kovové ťukání při volnoběhu
Tady o tom uz nekde psali. Hadicka vedle chladici kapaliny. Lze to fixnout. Viz obrazek:libero1071 píše:nemá to náhodou takéto príznaky??
1.klepání z motorového prostoru při volnoběhu..po přidání plynu hluk zmizí
2.klepání vychází z místa spolujezdce pod přístrojovou deskou
VW Golf 1.2 TSI (77kW) ComfortLine
-
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 06.09.2010 21:16
- Bydliště: SK-okr.SENICA
Re: Kovové ťukání při volnoběhu
presne ako píšeš a ako ukazuje ten obrázok..len by to chcelo detail tých paliv.hadičiek čo sú vedla nádobky..
má sa tu urobiť kontrola usadenia tých palivových hadíc...toto sa riešilo v koncerne Škoda,vo VW neviem
má sa tu urobiť kontrola usadenia tých palivových hadíc...toto sa riešilo v koncerne Škoda,vo VW neviem
- xwritter
- Řidič
- Příspěvky: 111
- Registrován: 04.12.2010 12:28
- Bydliště: Brno
Re: Kovové ťukání při volnoběhu
Mě to klepe jednoznačně vzadu a je to kovový zvuk. Palivové čerpadlo dává největší smysl, ale před tím, než to někde začnou rozebírat, tak to nechám zvednout a zkontrolovat uchycení výfuku atd.
Martin: sportovní sedačky mám a zatím jsem si nevšiml výrazného opotřebení (najeto 5000 km), ale kdyby to nastalo tak je to velké zklamání, zatím se mi golf moc líbí zvenku i zevnitř, hlavně ten maximálně luxusní interiér. Jinak jsem někde četl, že už to někdo vyreklamoval.
ad. Sakra, když teď čtu znovu tvůj přispěvek, tak si říkám jestli za to nemůžou ty kolísající otáčky. Já si poklesu otáček nevšiml, ale občas při nastatování naopak vyletí otáčky na cca 1200 a po chvíli poklesnou...toto jsem už někde četl, že se to řešilo a myslím, že se došlo na to, že je to normální. Ale zase je zarážející, že se to nestává pravidelně.
Martin: sportovní sedačky mám a zatím jsem si nevšiml výrazného opotřebení (najeto 5000 km), ale kdyby to nastalo tak je to velké zklamání, zatím se mi golf moc líbí zvenku i zevnitř, hlavně ten maximálně luxusní interiér. Jinak jsem někde četl, že už to někdo vyreklamoval.
ad. Sakra, když teď čtu znovu tvůj přispěvek, tak si říkám jestli za to nemůžou ty kolísající otáčky. Já si poklesu otáček nevšiml, ale občas při nastatování naopak vyletí otáčky na cca 1200 a po chvíli poklesnou...toto jsem už někde četl, že se to řešilo a myslím, že se došlo na to, že je to normální. Ale zase je zarážející, že se to nestává pravidelně.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14.01.2011 20:36
Re: Kovové ťukání při volnoběhu
Klepe to uřčitě někde v zadu pod autem, je to zřetelný kovový zvuk. Včera jsem se párkrát sehnul pod auto, ale nic zvlášního jsem neobjevil. Hadice vedle nádržky chadicí kapaliny to na 100% není. Kolísání otáček je zvláštní, ale hlavní příčinou to nebude (je ale pravda, že pokud by se otáčky držely na 750, byl by klid...).
-
- Jezdec
- Příspěvky: 261
- Registrován: 06.09.2010 21:16
- Bydliště: SK-okr.SENICA
Re: Kovové ťukání při volnoběhu
ak ten zvuk vychádza zpod vozidla na spolujazdcovej strane,tak by to mohol byť tento prípad...
foto nie je nič moc,ale aspoň pre predstavu,kde môže byť problém..viac info by mohli dať v VW alebo Šk..
foto nie je nič moc,ale aspoň pre predstavu,kde môže byť problém..viac info by mohli dať v VW alebo Šk..
-
- Řidič
- Příspěvky: 87
- Registrován: 15.09.2010 12:07
Re: Kovové ťukání při volnoběhu
Už nějaký čas pozoruji u svého 1.2 TSI podobný zvuk, který dříve nebyl. Při stání na volnoběh bylo v autě NAPROSTÉ ticho. Teď se do toho vkrádá tenhle pazvuk. Ne vždy, ale už dost často.
Četl jsem si předchozí odpovědi, které mě nasměrovaly na stranu spolujezdce a spíše dozadu a pod auto (tedy čerpadlo v nádrži,rozvod atd.?). Předtím jsem se spíš dohadoval, že to vychází z motoru. A skutečně je to slyšet i venku a hlavně když zalezu na pravé straně u kola pod auto, tak tam je někde zdroj toho rachotu. Můžeme mít stejný problém?
Já bych ovšem než "kovové ťukání" popsal zvuk "bzučivé cvrlikání" nebo "kovový šelest" (těžko to vyjádřit ale ťukání si představuju jinak-jako jednotlivé údery v nějakém taktu, a kov na kov (kdybych třeba klepal kovovou tyčinkou do plechu) to také není.
Toto prostě drnčivě cvrliká, což kdys nedělalo.
Kdybyste s tím byl někdo v servisu, prosím dejte sem zprávu.
Četl jsem si předchozí odpovědi, které mě nasměrovaly na stranu spolujezdce a spíše dozadu a pod auto (tedy čerpadlo v nádrži,rozvod atd.?). Předtím jsem se spíš dohadoval, že to vychází z motoru. A skutečně je to slyšet i venku a hlavně když zalezu na pravé straně u kola pod auto, tak tam je někde zdroj toho rachotu. Můžeme mít stejný problém?
Já bych ovšem než "kovové ťukání" popsal zvuk "bzučivé cvrlikání" nebo "kovový šelest" (těžko to vyjádřit ale ťukání si představuju jinak-jako jednotlivé údery v nějakém taktu, a kov na kov (kdybych třeba klepal kovovou tyčinkou do plechu) to také není.
Toto prostě drnčivě cvrliká, což kdys nedělalo.
Kdybyste s tím byl někdo v servisu, prosím dejte sem zprávu.
- vojtasbo
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 14.09.2010 20:12
- Bydliště: Brno
Re: Kovové ťukání při volnoběhu
Bohuzel se musim taky pridat, auto mam uz pul roku ale ten zvuk zacal cca pred tydnem. U me jde temer urcite o pravou predni stranu, takze asi pujde o tu hadici. Co se tyce zvuku tak v mem pripade jde o typicky rezonancni zvuk, pravidelne rychle klepani...proste jakoby nekde neco plastoveho tukalo o plech...dela to jen pri volnobehu na cca 620ot., staci lehoulince pridat a je to pryc.
Jde to nejak odstranit svepomoci? Nebo ten zdroj zvuku je az nekde niz v motor. prostoru?
Mimochodem jsem byl 3x v servise kvuli jine poruse ktera prameni z toho nizkeho volnobehu a netvarili se ze by s tim slo neco udelat...Je opravdu tak tezke tomu motoru "rict" aby proste udrzoval vyssi volnobeh? U me by se tim ted vyresili 3 veci dohromady...protoze i to klepani je kvuli tomu, ze (alespon u me) na tenhle nizky volnobeh ten motor ma o neco hrubsi chod, v zime kdyz mam volnobeh cca 720-750 tak je beh o dost hladsi...
Jde to nejak odstranit svepomoci? Nebo ten zdroj zvuku je az nekde niz v motor. prostoru?
Mimochodem jsem byl 3x v servise kvuli jine poruse ktera prameni z toho nizkeho volnobehu a netvarili se ze by s tim slo neco udelat...Je opravdu tak tezke tomu motoru "rict" aby proste udrzoval vyssi volnobeh? U me by se tim ted vyresili 3 veci dohromady...protoze i to klepani je kvuli tomu, ze (alespon u me) na tenhle nizky volnobeh ten motor ma o neco hrubsi chod, v zime kdyz mam volnobeh cca 720-750 tak je beh o dost hladsi...
Golf VI MY 2011, 1.2TSI, bílá, Highline, paket Vancouver, parkpilot, Keyless access
- korycan
- Člen klubu
- Příspěvky: 35
- Registrován: 24.06.2009 10:39
- Bydliště: Krnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovové ťukání při volnoběhu
ahoj, měl jsem také kuriozní případ, po zastavení se mi z motorového prostoru ozývalo drnčení, zmizlo po přidání plynu. Při pátrání po příčině jsem zjistil, drnčí (frká) visačka výměny oleje, přivázaná na hadičce, v proudu vzduchu od chladiče. Po přemístění byl klid.