Vibrace DSG rozjezdy v D2

Moderátor: SandrikGVI

net.work
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 26.07.2008 19:35

Re: Vibrace DSG rozjezdy v D2

Příspěvek od net.work »

Pantani píše:No já to pochopil tak, že Škodovka to mění na záruku normálně relativně bez keců. Kdo záruku nemá a vyhádá si to (někteří dokonce údajně přímo řvali), tak to mají zdarma nebo aspoň s částečnou úhradou. Ostatní zaplatili.
Zejtra jedu okolo OlfinCaru, zkusím se tam zeptat. Auto bude zahřátý, problém by se měl projevit na místě, předpokládám, že někoho s místních servismanů svezu.
Co budeš dělat ty?
no ja to hlasil behem zaruky 2x, pricemz poprve rekli ze nic nenasli a podruhe ze prehrali SW a ze je to OK... Muzu zkusit se nejdrive poptat v hellerovi znameho jestli o tom problemu neco vi - bohuzel rvat tam asi moc po tom znamem nemuzu... pak mam pobliz jeste torax, ale nikdy sem tam na servisu nebyl, tak nevim...
GVI - 1.2TSI, 63kW, DSG, tornado red - prodáno
GVII rline - 1.5TSI EVO, 110kW, DSG, tornado red

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: Vibrace DSG rozjezdy v D2

Příspěvek od Pantani »

Zeptej se známého, třeba budeš mít kliku. Navíc pokud je to fakt dobrej známej, určitě tě neošidí a nebude ti kecat - pokud o tom nic nevědí, tak ti snad lhát nebude.
Dneska jsem byl v Pardubicích. Tamní servismen mi řekl, že za jeho éry DSG nikdy neřešili. V OlfinCaru v HK to bylo lepší - pán řekl, že už tam párkrát DSG řešili. Jednou že to skončilo výměnou převodovky celé a jednou mechatroniky. Ale aspoň vědí, že s tím občas problémy jsou a mají tam lidi, kteří to už dělali, v každým případě bych jim to tam prej musel půldne nechat. Rozmyslím si to, zkusím ještě místní servis a kdyžtak si holt udělám vejlet do HK, nedá se nic dělat... :-( Jediná věc, který se bojím je, že přehrajou jen SW a řeknou dobrý a samozřejmě že to nikam nepovede.

edit: v úterý s tím jedu na servis, jsem zvědav, jak se s tím hoši poperou. Ukázal jsem to technikovi-kravaťákovi co to dělá. Ten bez váhání začal povídat o tom, že kdysi už podobný problém řešili u Passatu a byla to spojka. Zkusí prý to nějak seřídit a kdyžtak budeme postupovat dál, rozhodně nezpochybňoval, že to jde od převodů. Údajně se tím seřízením dá vymezit vůle na spojce + nějak doseřídit jednotlivé převody, prý to jde u každého zvlášť. Jsem velmi zvědav. Jsem ale rád, že se závada projevila před někým dalším ze servisu, že nevypadám jako debil. V úterý to ještě předvedu montérkářovi a jsem zvědav, co mi na to řekne on. V každým případě si to tam v úterý nechaj

edit2: dneska mám auto ze servisu doma. Hoši tam provedli adaptaci převodovky a přehráli sw převodovky. Převodovka řadí malinko jinak, převody tam skáčou možná trošku líp, ale možná je to jen pacebo, úplně jistej si nejsem.
V každým případě když převodovka řadí z 1. na 2. stupeň, už to tolik neškubne, resp. to neškubne prakticky vůbec, což je hodně dobrý zlepšení. Co se týče pocukávání nebo pazvuku na 2. převod při rozjezdu (obzvlášť do zatáčky), se kterýma jsem se potýkal hlavně, tak ty jsou prakticky pryč. Dneska jsem jel obvyklou trasu, po které vím, že to vždycky dělalo. Pak jsem pár desítek minut bloudil po sídlišti, abych to zase vyvolal. Absolutně se mi to nepodařilo, kroutil jsem hlavou přesně ve chvílích, kdy by to bejvalo už udělat rozhodně muselo. Pak jsem ujel dalších 20 km a pár těch "pazvuků" na dalším sídlišti tam bylo trošku znát, ale celkově je to nebe a dudy.
Jinak řečeno se stalo to, co jsem doufal, že se nestane: je to mnohem a mnohem lepší, jenže teďka už to v servisu nikomu nenasimuluju, protože nemám šanci. Závada je totiž TÉMĚŘ odstraněna, problém přetrval, ale je jaksi hodně kvalitně skryt a/nebo se projevuje později a kdybych ho měl procentuálně vyjádřit, tak je řádově tak max dvacetiprocentní.
Počkám, co se s tím bude dít. Pokud se to při delších cestách bude projevovat dál, jedu na výměnu spojky a tentokrát asi definitivně. Hoši z Carnova Svitavy už ji někomu dřív měnili, dva se tam shodli, že to bude nejspíš právě od spojky. Výměna = týden času a asi 18.000,-. Jsem zvědav, jestli CarGarant odmítne nebo neodmítne plnit.

edit3 - kontrolní jízda: dneska jízda 100 km do Brna a zpět. Už na jednom odpočívadle, když jsem se rozjížděl, to zavrnělo, chvíli jsem měl pocit, že i na trojku. Do té doby (tedy prvních 70 km) se to chovalo velmi dobře - bez vrnění. Pak jsem odjížděl z Brna a na kruháči to zavrnělo znovu. Když jsem se pak zastavoval u jednoho obchoďáku po cestě, tak to vrnělo v každé zatáčce - vždy na 2. stupeň. Po té úpravě to evidentně chce vícero km na zahřání aby se to projevilo a ještě to k tomu vyžaduje trošku více plynu než předtím, celkově je ale výsledek podobný (rozhodně ale ne stejný, ale to na věci nic nemění).
Vypadá to, že to na tejden soudruhům asi opravdu nechám... :( Jen jsem zvědav, co na to CarGarant... :!: :?:
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

net.work
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 26.07.2008 19:35

Re: Vibrace DSG rozjezdy v D2

Příspěvek od net.work »

no - u me s tim znamym je to "na prd" - je to v podstate nas zakaznik na ktereho se obracim kdyz mam nejaky problem s autem... Ale jako skoro kazdy i on nemuze nakazat servisakum aby dva dny zkoumali moje auto, kdyz tam maji dalsich 20 aut na opravy, garancky, atp.. Resp. muze, ale pak se nedoplatim...

Jinak s tou adaptaci DSG - myslel sem si to, ze ti to udelaji. Ja to totiz docela dobre znam a vim jak tohle funguje - mel sem pred Golfem Lupo 3L s automatem a tam se to delalo co chvili... Je to proces, ktery se vyvola pres VAG, kdy prevodovka radi ruzne stupne, nacita krajni hodnoty a polohy ruznych tahel, zjistuje jak moc sou ojete spojky, atp.. Vsechno je to fajn, jenze problem to nevyresi, maximalne zmirni - presne jak pises. A po case (kdy se zase spojky vice ojedou) ten problem bude zase znatelnejsi... Na lupu jsem si tu adaptaci delal sam - na DSG jsem jeste nikde nevidel navod, ale nic sloziteho to nebude...
Kazdopadne tam urcite co nevidet pojedu, jelikoz mam vice problemu (sviti mi kontrolka airbagu a mam asi pokroucene kotouce - pri brzdeni to vlni celym autem)...

edit: tak sem uz nasel navod na adaptaci na 7DSG: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ft_Gearbox_(DSG/0AM" onclick="window.open(this.href);return false;)
GVI - 1.2TSI, 63kW, DSG, tornado red - prodáno
GVII rline - 1.5TSI EVO, 110kW, DSG, tornado red

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: Vibrace DSG rozjezdy v D2

Příspěvek od Pantani »

Tak přeju hodně štěstí. Jak to ty hodláš řešit? - taky rovnou výměnou?
Já měl štígro, že když jsem tam byl, byl jsem schpnej to servisákovi předvést a zreplikovat chybný chování auta. Ne každýmu se to musí vždycky podařit, ale už jsem tím jezdil dlouho a měl jsem vypozorovaný, kdy to udělá a kdy ne.
To, že udělají nejdřív adaptaci mě nepřekvapuje - vyšla mě na 1000,- a je podle mýho logický, že se snažej jít od nejlevnější opravy a až pak teprve k výměně dílů. Servismen ale říkal bez obalu, že jestli to nepomůže, pak jedině spojka a že už tam takovej problém jednou řešili a že se symptomy mýho auta tomu předchozímu přpadu významně přibližujou.

Dneska volám servismenovi, že hodlám přistoupit k dalšímu kroku, protože z toho mám dojem, že drnčivýma rozjezdama trpí celý auto. Je mi to hodně líto, je to zklamání a hodně špatná zkušenost... :-( Mám jen 35.000 km :-(

edit: takže domluveno, ve středu odjezd do servisu...

edit2: do pátka dají vědět. Servisman nevylučoval, že se na ceně za opravu bude VW podílet napůl s CarGarantem. Já dodávám, že jen jestli CG vůbec bude chtít plnit... :-( A vůbec, kdoví, co s tím bude
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

net.work
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 26.07.2008 19:35

Re: Vibrace DSG rozjezdy v D2

Příspěvek od net.work »

no ja jsem objednany ted na pondeli do servisu, zkusim to tam s tim znamym projet a snad se mi to taky podari nasimulovat...
Pak počkám co mi řeknou - já jim budu argumentovat, že jsem to od novoty už několikrát reklamoval (naposled před půl rokem) a měl bych mít 2 letou záruku na odstranění závady (což tu poslední reklamaci uznali), takže pokud budou cokoliv dělat, tak to budu chtít uhrát na záruku...
Každopádně pokud s tím nic nebudou chtít dělat, tak než dát jim 18tisíc to zajedu radši do té sixty a nechám to časem vyměnit tam - myslím že tomu rozumí více (bohužel) než v autorizovaném servise...
GVI - 1.2TSI, 63kW, DSG, tornado red - prodáno
GVII rline - 1.5TSI EVO, 110kW, DSG, tornado red

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: Vibrace DSG rozjezdy v D2

Příspěvek od Pantani »

net.work píše:Pak počkám co mi řeknou - já jim budu argumentovat, že jsem to od novoty už několikrát reklamoval (naposled před půl rokem) a měl bych mít 2 letou záruku na odstranění závady (což tu poslední reklamaci uznali), takže pokud budou cokoliv dělat, tak to budu chtít uhrát na záruku...
To je rozhodně správný postup. Jen si myslím, že zákonná záruka na opravu je půl roku, ne 2 roky. Ale na tohle se hrát nebude a podle mýho ti musejí uznat, že závadu neostranili a budou se muset snažit znovu.
Každopádně pokud s tím nic nebudou chtít dělat, tak než dát jim 18tisíc to zajedu radši do té sixty a nechám to časem vyměnit tam - myslím že tomu rozumí více (bohužel) než v autorizovaném servise...
Souhlasím, už jsem se s tím taky zkoušel ztotožnit, mám kontakt i na jiného člověka v Mladé Boleslavi a možná by to mohlo bejt i levnější. Jenže mě překvapil pán v servisu, který bez většího přemýšlení řekl, že to je asi/nejspíš spojka, čímž mě překvapil a musím říct i odzbrojil, protože jsem čekal vytáčky jaký jsem zažil ve stejným servisu s druhým servismanem (prej je to palivo!). Já totiž po načtení diskusí a shlédnutí videí "věděl", že to spojka bude a nebo něco tím směrem, viz odkazy výše a tak jsem neměl nejmenší důvod mu auto nesvěřit. Navíc mám od CarGarantu připojištění, kde existuje odstavec, který říká, že pojišťovna může kecat do toho, jakým způsobem se závada odstraní. Na odstranění závady v aut. servisu dle doporučení výrobce (servis to bude s VW konzultovat) říct nemůžou snad vůbec nic.

Teď hlavně aby něco našli... :!: :|

edit: při komunikaci servisu s VW centrálou se centrále evidentně moc nechtělo měnit mi drahou spojku a tak poslali servisu další "zázračný" SW řídící jednotky. Už se tomu směju, že chtějí pořád dokola evidentně mechanický problém řešit opravou SW. Ale budiž jim to přáno, zase to vyzkouším a zase jim to přivezu za pár dnů zpátky. Jen si říkám, jestli bych takhle chtěl pracovat, protože i tomu, co vychodil jen základní školu musí bejt jasný, že takhle se evidentně mechanický problém zničeného/opotřebeného dílu vyřešit nedá.

edit2: Auto mám doma. Za krátkou trasu ze servisu se ale nic vypozorovat samozřejmě nedalo, vědět budu víc po plánované cestě za hranice a zpět, což bude 2x 600 km. Podle mýho sw nic nevyřeší, ale nevadí mi to, myslím si totiž, že se tím zahánějí do kouta sami. Natočím jim to na něco, aby mi museli věřit, a pak hurá zpátky do servisu.

edit3: Tak za hranice jsme nakonec jeli něčím jiným, takže jsem auto zkoušel na obvyklých trasách, rozhodně ale dostatečně dlouhých. Musím říct, že vyjma jednoho krátkého případu zavrnění jsem nic neslyšel/necítil, auto ZATÍM jezdí plynule. Otázka je jen to, jak dlouho mu to vydrží. Zatím to tudíž nechávám být.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

net.work
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 26.07.2008 19:35

Re: Vibrace DSG rozjezdy v D2

Příspěvek od net.work »

tak jak si dopad?
ja sem byl na dovolene, behem toho co bylo auto v servisu a prebiral to zpatky tata, takze zase vsechno spatne no..
Co se tyce DSG, tak opet upgrade SW = prvnich 1000km super, potom opet do stejnych kolejich.
Co se tyce krivych kotoucu, tak to pry brousili brusnou pastou = je to malicko lepsi, ale problem to zdaleka neresi.

Vsechno sem samozrejme zacaloval, jen pro info prehrani SW v DSG stoji neoc pres 1tkc..

Kazdopadne uz tam nejedu, nema to smysl, ztrata casu, penez, nervu, atp.. Auto jezdi, az prestane, budu to resit - je docela dost mozne ze nez se neco vysype, tak uz pujde pryc z domu... Kazdopadne DSG dost zklamalo - myslel sem, ze neco za 55tkc bude spolehlivejsi... Priste asi pujdu do nejakeho turbo benzinu (s nim sem max. spokojeny) s CVT, ktera v soucasne generaci jiz nezvysuje spotrebu, radi absolutne neznatelne (jako variator na skutru) a ve sport rezimu umi razeni nakouskovat na 7°... a co sem se dival treba u suzuki, tak priplatek je mensi nez u DSG
GVI - 1.2TSI, 63kW, DSG, tornado red - prodáno
GVII rline - 1.5TSI EVO, 110kW, DSG, tornado red

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: Vibrace DSG rozjezdy v D2

Příspěvek od Pantani »

Úplně jsem zapomněl, že je tady tenhle dred...

No u mýho je to tak, že problém je z dobrých 90% pryč. Ještě si to občas zavrní ve chvílích, kdy je auto fakt extra dobře prohřátý (po řádově 100 km), ale je to i v těch chvílích tak jeden z minimálně 10ti případů a projevuje se zřejmě ve chvílích kdy určitým způsobem přidávám plyn. To ale nemám úplně vypozorované.

V mým případě ta zábava stála 900,- za tu adaptaci převodovky a přehrání sw jak v dsg tak v motoru (nepomohlo, v prvních km taky super) a za následné přehrání sw nevím čeho nechtěli už vůbec nic (pomohlo do míry viz výše). Předpokládám ale, že se to časem zase "rozbije".
V 01/2014 musím na garančku po 4 letech a budu to chtít znovu řešit. Problém je, že mi to těžko někdo uvěří, když to nejsem schopnej nasimulovat, ale mám kliku - pán, se kterým jsem to řešil a který sám říkal, že je to spojka, si mě velmi dobře pamatuje, takže by mělo stačit říct, že problém přetrvává. Rozhodně do té doby budu chtít udělat ještě jednu adaptaci s tím, že auto bude extra prohřáté (150 km), údajně se to takhle má dělat a původně jsem ani zdaleka tolik prohřátej nebyl (20 km po ránu). Na tomhle jsme už dopředu domluveni. Později na jaře, pokud bude problém přetrvávat se rozhodnu, co s tím dál, protože to budou poslední měsíce, kdy by to ještě mohl zaplatit CarGarant. Údajně se ale vymlouvají velmi často, že je to pouhé opotřebení, což tady může pokulhávat, bo mám necelých 40.000 km. Budu mít zřejmě nutkání jim říct, že ať tu spojku rozdělají, že holt práci hradím buďto já, nebo CarGarant, byl by to ale asi ranec.

Přiznávám, že jsem už otupěl taky a nechávám to smrdět, dokud to voní. Až se to vysype, mám záruku mobility od VW a rozšířený asistenční služby, takže se nebojím.

Tuhle jsem jel s Toyotou Auris combi s CVT. Ta převodovka je tupá jak ksicht nejmenovaného politika, ale taky velmi plynulá a pohodlná. Když se naštvu, milovaný Golfík půjde z domu, nedá se nic dělat, takhle prostě ne. Můj 90% favorit by byla určitě Mazda 3, protože do všech Mazd, které jsme kdy měli, jsme lili opravdu jen benzín a automaty dělají taky - s jedním v M6 jsem jel a je velmi dobrý (rozdíly proti DSG na první pohled minimální). Do manuálu už by se mi jít nechtělo, přijde mi to jako zbytečnost.
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

net.work
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 26.07.2008 19:35

Re: Vibrace DSG rozjezdy v D2

Příspěvek od net.work »

no s tim CVT - jsou ted prave nejake nove generace, ktere se chovaji tak jak popisuju vyse - ty stare to bylo hrozne (vysoka spotreba, snizovalo vykon, atp)..

Jako ono se to nevysype kvuli spojce /to jedine, ze by odletel kus toho oblozeni/ pouze se to bude zhorsovat, atp (podobne priznaky jako u sjete spojky u manualu)...

No nic, uvidime za par tkm (ja mam aktualne 65tkm)...
GVI - 1.2TSI, 63kW, DSG, tornado red - prodáno
GVII rline - 1.5TSI EVO, 110kW, DSG, tornado red

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: Vibrace DSG rozjezdy v D2

Příspěvek od Pantani »

net.work píše:no s tim CVT - jsou ted prave nejake nove generace, ktere se chovaji tak jak popisuju vyse - ty stare to bylo hrozne (vysoka spotreba, snizovalo vykon, atp)..
Ano, vím, viděl jsem to naposledy v nějakým Subaru v Autosalon ráno na Primě. Zajímavý. Jen se bojím, že to bude složitý a že to nebude spolehlivý. Navíc je to nový a co je nový, spolehlivý zpravidla nebejvá, byl bych určitě obezřetnej.
Jako ono se to nevysype kvuli spojce /to jedine, ze by odletel kus toho oblozeni/ pouze se to bude zhorsovat, atp (podobne priznaky jako u sjete spojky u manualu)...
Jak to vevnitř přesně funguje nevím (nejspíš víš víc), jen mám pocit, že až to bude hodně moc vrnět, tak se jednou něco urve a zůstanou za mnou nějaký náhradní díly :-) A mám z toho taky dojem, že když to nechám vrnět, tak se tím začne sypat víc věcí najednou (minimálně už jen těma vibracema) a auto půjde celkově do kytek - to nehodlám připustit! I kdybych těch 30k s prací měl za novou spojku zaplatit ze svýho! Ale bohužel by to byly úplně poslední prachy, který bych do něj nacpal :-(
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

net.work
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 26.07.2008 19:35

Re: Vibrace DSG rozjezdy v D2

Příspěvek od net.work »

a poptaval si tu opravu v te sixte?
GVI - 1.2TSI, 63kW, DSG, tornado red - prodáno
GVII rline - 1.5TSI EVO, 110kW, DSG, tornado red

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: Vibrace DSG rozjezdy v D2

Příspěvek od Pantani »

Ne, nepoptával a myslím, že bych to ani neměl dělat, protože mám CarGarantí prodlouženou záruku ve který se píše, že oni můžou kecat do toho, jak bude auto opravený. Sice říkali, že se na to tolik nehraje, ale platí vždycky to, co je na papíře, ne co někdo kecá, přičemž proti autorizovanýmu servisu nemůžou zcela jistě říct vůbec nic. A navíc jelikož se k tomu místní autorizovaný servis v první fázi postavil podle mýho docela konstruktivně, tak ani nemám důvod, jen je třeba je zahnat do kouta tím, že už jim prostě žádnej "zázračnej" sw nezbyde. Sixtu možná budu chtít kontaktovat kvůli zkušenostem jestli něco prozradí, oni ale sídlí podle všeho v Praze a tam prakticky vůbec nejezdím a ani se mi vůbec do hnusný pražský dopravy nechce. Když ale budu ve finále muset, udělám to. Ještě jsem tady v místní oblasti našel někoho, kdo se specializuje vyloženě na VW, tak se jich chci taky někdy zeptat, jestli už rozebírali u někoho spojky u DSG a pokud ano, mám další zajímavý tip, navíc by to mělo bejt výrazně levnější než u aut. servisu. Je to ale garážová firma, takže s krajní obezřetností!
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

net.work
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 26.07.2008 19:35

Re: Vibrace DSG rozjezdy v D2

Příspěvek od net.work »

tak sem psal na sixtu a napsal mi neco v tom smyslu, ze si prvni musim zjistit dle VIN jake spojky tam mam, mam si je koupit, vymontovat prevodovku, privezt mu ji vc. tech spojek a on je tam na pockani (cca. 2hod) da + SW nastavi. Cena cca. 2000kc za praci... To je luxus podle me. Co jsem se dival na cenu te spojky, tak se to pohybuje nekde mezi 8-10tkc, coz neni tak hrozne. Kdyz si vezmu pronajem dilny, nejakeho mechanika, tak suma sumarum 15k komplet...
Jo a doporucuje menit olej co 120tkm i kdyz to neni v servisnim planu...
GVI - 1.2TSI, 63kW, DSG, tornado red - prodáno
GVII rline - 1.5TSI EVO, 110kW, DSG, tornado red

Pantani
Profík
Profík
Příspěvky: 1166
Registrován: 27.10.2009 22:32

Re: Vibrace DSG rozjezdy v D2

Příspěvek od Pantani »

No tak to cenově není tak úplně špatný! To o tom oleji je taky užitečný.
Jen bych nevěděl, jak to mám udělat s tím vymontováním, jelikož já sám si asi nepomůžu. To mám jako říct nějakýmu garážníkovi ať mi ji vymontuje, já mu tam pak nechám stát 2 dny nepojízdný auto, do kterýho to pak bude dávat zpátky? A když pak nebude něco fungovat, nebude to pak házet jeden na druhýho jestli to je závada montáže vlastní spojky od Sixty nebo celýho dílu od garážníka? Jak já to poznám? :!:
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline / Golf 7.5 GTI Performance DSG by @Motorpower 215 kW/450 Nm.

net.work
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 286
Registrován: 26.07.2008 19:35

Re: Vibrace DSG rozjezdy v D2

Příspěvek od net.work »

tak je ta vymena takovym zpusobem samozrejme "narocnejsi" a chapu ze ne kazdy ma nejakeho dobreho kamarada s dilnou, atp. Myslim si, ze i v sixte nemaji problem udelat to komplet, cena bude ale asi jinde - a je otazka, jestli na to maji cas...
Ono samotne vymontovani prevodovky neni nic sloziteho - je to uplne to stejne jako s manualem - problem je, ze nikdo uz to DSG nechce dale rozebirat.
Ja bych se toho moc nebal - myslim ze v sixte jsou profici - uz jen podle toho webu maji zkusenosti s nejruznejsima zavadama...
GVI - 1.2TSI, 63kW, DSG, tornado red - prodáno
GVII rline - 1.5TSI EVO, 110kW, DSG, tornado red

Odpovědět

Zpět na „Závady a servisní služby“