Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká
Moderátor: SandrikGVI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 27.06.2014 13:44
Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká
Zdravím, potřebují radu než navštívím servis.
Mám golf VI hatchback s 1.2 TSI.
Když je sucho tak auto jede v pohodě, ale jak je mokro a vlhko tak než se motor zahřeje tak při větší rychlosti ne k na čtverku začne cukat. I v zimě když je sucho tak ok, ale naopak když je vlhko .
Dokonce se dnes ráno rozsvítila krásně palubovka. Viz. příloha
Čím to bude? Elektroinstalace? Nebo třeba výměna svíček?
Díky za info.
Mám golf VI hatchback s 1.2 TSI.
Když je sucho tak auto jede v pohodě, ale jak je mokro a vlhko tak než se motor zahřeje tak při větší rychlosti ne k na čtverku začne cukat. I v zimě když je sucho tak ok, ale naopak když je vlhko .
Dokonce se dnes ráno rozsvítila krásně palubovka. Viz. příloha
Čím to bude? Elektroinstalace? Nebo třeba výměna svíček?
Díky za info.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 27.06.2014 13:44
Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká
Mám informaci, že by to mohli být zapalovací kabely.
- matasimek
- Pilot
- Příspěvky: 772
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravák su ze Zlínska
Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká
Bude to zjevně vlhkost v zapalování, projdi pečlivě kabely, bývají rozkousané od kuny, pak vytřít do sucha a od nečistot zapalovací modul, preventivně vyměnit svíčky, (mohou mít jen velký odtrh, to ale namáhá celou zapalovací soustavu)
Jo a taky známému to dělala ibiza, protože mu chyběly kryty pod motorem, pronikala ta vzdušná mlha když jel za auty za deště a zlobilo mu to hodně.
Ty ostatní kontrolky nevím, jedině diagnostika, jen se podívat na běžné věci třeba kontakt na baterce...
Jo a taky známému to dělala ibiza, protože mu chyběly kryty pod motorem, pronikala ta vzdušná mlha když jel za auty za deště a zlobilo mu to hodně.
Ty ostatní kontrolky nevím, jedině diagnostika, jen se podívat na běžné věci třeba kontakt na baterce...
- Pavel Mihalo
- Jezdec
- Příspěvky: 226
- Registrován: 04.05.2015 23:12
Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká
Asi kravina, ale první co mě napadlo, jestli nepodtáčíš motor?
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 27.06.2014 13:44
Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká
No, většinou s tímto autem jezdí přítelkyně. Je pravda že to auto moc nehoní v otáčkách. Spíše řadí podle rádce na palubce, který dokáže jet v 60ti na šestku.Pavel Mihalo píše:Asi kravina, ale první co mě napadlo, jestli nepodtáčíš motor?
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 27.06.2014 13:44
Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká
Máte někdo typ na neautorizovaný servis v Praze - kolem Jinonic? Nechci jet hned do autorizovaného kde si za dobrý den vezmou hned litr.
Jsem z UH potažmo Vizovic, tam jsem věděl kam zajet, ale tady v Praze vůbec nevím.
Jsem z UH potažmo Vizovic, tam jsem věděl kam zajet, ale tady v Praze vůbec nevím.
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká
Spíše řadí podle rádce na palubce, který dokáže jet v 60ti na šestku
To cukat musí, jen se mění podmínky, někdy více, někdy méně. Doporučuji rádce neposlouchat nebo přijet vypnout a jezdit na uši.
To cukat musí, jen se mění podmínky, někdy více, někdy méně. Doporučuji rádce neposlouchat nebo přijet vypnout a jezdit na uši.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 27.06.2014 13:44
Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká
Aktualizace stavu:
- auto mi začalo o víkendu startovat jen jet jen na tři válce, cukání motoru, nestálé otáčky
- konečně jsem našel servisáka mimo autorizovaný servis, kde na mě měli čas až za týden a něco, přehodil svíčky tím jsme vyloučili, že těma to nění. Kabely vypadají dobře, takže dnes jdu měnit zapalovací cívku.
Napíšu jestli to bylo tím. Pro ostatní.
- auto mi začalo o víkendu startovat jen jet jen na tři válce, cukání motoru, nestálé otáčky
- konečně jsem našel servisáka mimo autorizovaný servis, kde na mě měli čas až za týden a něco, přehodil svíčky tím jsme vyloučili, že těma to nění. Kabely vypadají dobře, takže dnes jdu měnit zapalovací cívku.
Napíšu jestli to bylo tím. Pro ostatní.
- pupicekB5
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 27.09.2009 11:39
- Bydliště: středočeský
Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká
Měl sem to samé s mojí 1.2, byl to prasklý píst na 4 válci.
Golf VI 1.2 TSI 93kW http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=230&t=314412" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká
Opravdu praskl píst nebo jen pístní kruhy?
Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- pupicekB5
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 27.09.2009 11:39
- Bydliště: středočeský
Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká
píst
Golf VI 1.2 TSI 93kW http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=230&t=314412" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Pilot
- Příspěvky: 716
- Registrován: 21.06.2016 09:24
- Bydliště: Nový Jičín
Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká
To vypadá jako by se rozpadl nejdříve kroužek, který pak roztrhl ten píst. Jinak si to nedovedu představit (kromě vnitřní vady v odlitku pístu).
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká
Jaké bylo palivo , jaký benzin. Tedy nejčastěji tankovaný??
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
- pupicekB5
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 27.09.2009 11:39
- Bydliště: středočeský
Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká
od doby co jsem ho koupil tak shell v-power nitro + ale buhví na co jezdil předtím , po opravě sem vyměnil longlife za obyč olej a měnim po max 10t, a taky tankuju natural 98.
Golf VI 1.2 TSI 93kW http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=230&t=314412" onclick="window.open(this.href);return false;
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká
A jsme doma, další shellstory + opravdu profi sw, ale shellem to jde kukat i v sérii.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning