Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká

Moderátor: SandrikGVI

ripeed
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 27.06.2014 13:44

Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká

Příspěvek od ripeed »

Zdravím, potřebují radu než navštívím servis.

Mám golf VI hatchback s 1.2 TSI.
Když je sucho tak auto jede v pohodě, ale jak je mokro a vlhko tak než se motor zahřeje tak při větší rychlosti ne k na čtverku začne cukat. I v zimě když je sucho tak ok, ale naopak když je vlhko :(.

Dokonce se dnes ráno rozsvítila krásně palubovka. Viz. příloha

Čím to bude? Elektroinstalace? Nebo třeba výměna svíček?

Díky za info.
Přílohy
Foto palubky
Foto palubky

ripeed
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 27.06.2014 13:44

Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká

Příspěvek od ripeed »

Mám informaci, že by to mohli být zapalovací kabely.

Uživatelský avatar
matasimek
Pilot
Pilot
Příspěvky: 772
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravák su ze Zlínska

Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká

Příspěvek od matasimek »

Bude to zjevně vlhkost v zapalování, projdi pečlivě kabely, bývají rozkousané od kuny, pak vytřít do sucha a od nečistot zapalovací modul, preventivně vyměnit svíčky, (mohou mít jen velký odtrh, to ale namáhá celou zapalovací soustavu)
Jo a taky známému to dělala ibiza, protože mu chyběly kryty pod motorem, pronikala ta vzdušná mlha když jel za auty za deště a zlobilo mu to hodně.
Ty ostatní kontrolky nevím, jedině diagnostika, jen se podívat na běžné věci třeba kontakt na baterce...

Uživatelský avatar
Pavel Mihalo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 226
Registrován: 04.05.2015 23:12

Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká

Příspěvek od Pavel Mihalo »

Asi kravina, ale první co mě napadlo, jestli nepodtáčíš motor?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk

ripeed
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 27.06.2014 13:44

Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká

Příspěvek od ripeed »

Pavel Mihalo píše:Asi kravina, ale první co mě napadlo, jestli nepodtáčíš motor?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
No, většinou s tímto autem jezdí přítelkyně. Je pravda že to auto moc nehoní v otáčkách. Spíše řadí podle rádce na palubce, který dokáže jet v 60ti na šestku.

ripeed
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 27.06.2014 13:44

Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká

Příspěvek od ripeed »

Máte někdo typ na neautorizovaný servis v Praze - kolem Jinonic? Nechci jet hned do autorizovaného kde si za dobrý den vezmou hned litr.

Jsem z UH potažmo Vizovic, tam jsem věděl kam zajet, ale tady v Praze vůbec nevím.

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká

Příspěvek od motorpower »

Spíše řadí podle rádce na palubce, který dokáže jet v 60ti na šestku
To cukat musí, jen se mění podmínky, někdy více, někdy méně. Doporučuji rádce neposlouchat nebo přijet vypnout a jezdit na uši.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

ripeed
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 9
Registrován: 27.06.2014 13:44

Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká

Příspěvek od ripeed »

Aktualizace stavu:

- auto mi začalo o víkendu startovat jen jet jen na tři válce, cukání motoru, nestálé otáčky
- konečně jsem našel servisáka mimo autorizovaný servis, kde na mě měli čas až za týden a něco, přehodil svíčky tím jsme vyloučili, že těma to nění. Kabely vypadají dobře, takže dnes jdu měnit zapalovací cívku.

Napíšu jestli to bylo tím. Pro ostatní.

Uživatelský avatar
pupicekB5
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 27.09.2009 11:39
Bydliště: středočeský

Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká

Příspěvek od pupicekB5 »

Měl sem to samé s mojí 1.2, byl to prasklý píst na 4 válci.
Golf VI 1.2 TSI 93kW http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=230&t=314412" onclick="window.open(this.href);return false;

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká

Příspěvek od Graun »

Opravdu praskl píst nebo jen pístní kruhy?

Odesláno z mého GT-I8190 pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
pupicekB5
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 27.09.2009 11:39
Bydliště: středočeský

Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká

Příspěvek od pupicekB5 »

píst
Přílohy
IMG_20160630_164740.jpg
Golf VI 1.2 TSI 93kW http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=230&t=314412" onclick="window.open(this.href);return false;

Graun
Pilot
Pilot
Příspěvky: 716
Registrován: 21.06.2016 09:24
Bydliště: Nový Jičín

Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká

Příspěvek od Graun »

To vypadá jako by se rozpadl nejdříve kroužek, který pak roztrhl ten píst. Jinak si to nedovedu představit (kromě vnitřní vady v odlitku pístu).

Odesláno z mého YOGA Tablet 2-830F pomocí Tapatalk
ŠKODA FABIA III 1.0MPI 55kW / Hatchback / výbava JOY / Quartz Metallic (MY2016)
ex VW GOLF IV 1.6 SR (74kW, AKL, r.1999), LPG

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká

Příspěvek od motorpower »

Jaké bylo palivo , jaký benzin. Tedy nejčastěji tankovaný??
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Uživatelský avatar
pupicekB5
Řidič
Řidič
Příspěvky: 79
Registrován: 27.09.2009 11:39
Bydliště: středočeský

Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká

Příspěvek od pupicekB5 »

od doby co jsem ho koupil tak shell v-power nitro + ale buhví na co jezdil předtím :) , po opravě sem vyměnil longlife za obyč olej a měnim po max 10t, a taky tankuju natural 98.
Golf VI 1.2 TSI 93kW http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=230&t=314412" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: Golf VI 1.2 TSI - motor za vlhka cuká

Příspěvek od motorpower »

A jsme doma, další shellstory + opravdu profi sw, ale shellem to jde kukat i v sérii.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Odpovědět

Zpět na „Závady a servisní služby“