Kolísání otáček po změně řídící jednotky motoru

Moderátor: SandrikGVI

Odpovědět
Teryna Gavroňová
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 15.05.2017 00:10

Kolísání otáček po změně řídící jednotky motoru

Příspěvek od Teryna Gavroňová »

Jako ženská, mám dotaz. Ani ne 14dní mám po servisu / přehrání řídící jednotky.
Dneska jsem si všimla, kolísání otáček u volnoběhu.Ihned jsem servisu napsala, že to předtím auto nedělalo. A že už ten druhý den, auto mělo divný zvuk.
Máte nějaké nápady čím to jde. Já doufám, že servis si svojí chybu opraví. A případně mě zajímá co se s autem teď děje.
Děkuji za odpovědi.

Uživatelský avatar
SandrikGVI
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2239
Registrován: 18.01.2011 20:20
Bydliště: Středočechy :D

Re: Kolísání otáček po změně řídící jednotky motoru

Příspěvek od SandrikGVI »

Napiste o jaky motor se jedna? ;) je to v souvislosti s prehranim RJ naftovych motoru?

Teryna Gavroňová
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 15.05.2017 00:10

Re: Kolísání otáček po změně řídící jednotky motoru

Příspěvek od Teryna Gavroňová »

Jedná se motor 1,6 TDI. Ano v souvislosti.

salko
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 21
Registrován: 25.07.2011 11:14

Re: Kolísání otáček po změně řídící jednotky motoru

Příspěvek od salko »

Neviem, aké máte skúsenosti s týmto motorom a či viete rozoznať, kedy prebieha regenerácia DPF. Ak to neviete, potom je celkom možné, že to kolísanie otáčiek a iný zvuk motora je práve prebiehajúca regenerácia DPF a počas tohoto procesu by ste nemali vypínať motor a mali by ste sa snažiť jazdiť.
Píšem to preto, lebo nová verzia SW pre 1.6 TDi údajne vyžaduje častejšiu regeneráciu, lebo motor produkuje viac toho, čo sa zachytáva v DPF.
Sám mám tento motor a výzvu som dostal, ale práve pre väčšiu zátaž na DPF to veľmi nechcem podstúpiť.

Odpovědět

Zpět na „Závady a servisní služby“