Jako ženská, mám dotaz. Ani ne 14dní mám po servisu / přehrání řídící jednotky.
Dneska jsem si všimla, kolísání otáček u volnoběhu.Ihned jsem servisu napsala, že to předtím auto nedělalo. A že už ten druhý den, auto mělo divný zvuk.
Máte nějaké nápady čím to jde. Já doufám, že servis si svojí chybu opraví. A případně mě zajímá co se s autem teď děje.
Děkuji za odpovědi.
Kolísání otáček po změně řídící jednotky motoru
Moderátor: SandrikGVI
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 15.05.2017 00:10
- SandrikGVI
- Moderátor
- Příspěvky: 2239
- Registrován: 18.01.2011 20:20
- Bydliště: Středočechy :D
Re: Kolísání otáček po změně řídící jednotky motoru
Napiste o jaky motor se jedna? je to v souvislosti s prehranim RJ naftovych motoru?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 15.05.2017 00:10
Re: Kolísání otáček po změně řídící jednotky motoru
Jedná se motor 1,6 TDI. Ano v souvislosti.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 21
- Registrován: 25.07.2011 11:14
Re: Kolísání otáček po změně řídící jednotky motoru
Neviem, aké máte skúsenosti s týmto motorom a či viete rozoznať, kedy prebieha regenerácia DPF. Ak to neviete, potom je celkom možné, že to kolísanie otáčiek a iný zvuk motora je práve prebiehajúca regenerácia DPF a počas tohoto procesu by ste nemali vypínať motor a mali by ste sa snažiť jazdiť.
Píšem to preto, lebo nová verzia SW pre 1.6 TDi údajne vyžaduje častejšiu regeneráciu, lebo motor produkuje viac toho, čo sa zachytáva v DPF.
Sám mám tento motor a výzvu som dostal, ale práve pre väčšiu zátaž na DPF to veľmi nechcem podstúpiť.
Píšem to preto, lebo nová verzia SW pre 1.6 TDi údajne vyžaduje častejšiu regeneráciu, lebo motor produkuje viac toho, čo sa zachytáva v DPF.
Sám mám tento motor a výzvu som dostal, ale práve pre väčšiu zátaž na DPF to veľmi nechcem podstúpiť.