Chyba 00022 GOLF VI 1.4TSI CAXA

Moderátor: SandrikGVI

Odpovědět
blackhawk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 19.10.2011 19:23

Chyba 00022 GOLF VI 1.4TSI CAXA

Příspěvek od blackhawk »

Ahoj, z ničeho nic se rozsvítila oranžová kontrolka a vyskočila chyba motoru 000022, P0016 Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) - Incorrect Correlation a k tomu 00768, P0300 Random/multiple: cylinder: misfire detected. Po vymazání chyby se zase totéž objeví po cca 15km. Mám najeto 136tis.km, motor táhne,zrychluje zcela normálně. Studené starty jsou bez problému,žádné chrastění řetězu není slyšet.
Olej vyměněn originál VAG 5W30. Poradí někdo jak dál nebo co s tím ?
VW Golf VI 1.4 TSI chip 104kW Comfortline

Uživatelský avatar
SandrikGVI
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2239
Registrován: 18.01.2011 20:20
Bydliště: Středočechy :D

Re: Chyba 00022 GOLF VI 1.4TSI CAXA

Příspěvek od SandrikGVI »

Jen tak v rychlosti jsem nasel toto... Treba to pomuze ;)

16400 / P0016 / 000022 - Banka 1: Snímač polohy vačkového hřídele (G40) / Snímač otáček motoru (G28): Nesprávná korelace
Možné příznaky
Kontrolka funkční poruchy (MIL) svítí
Možné příčiny
Problém s časováním
Seřizovač vačkového hřídele
Možné řešení
Zkontrolujte nastavení rozvodového řemene
Zkontrolujte časování sacích / výfukových ventilů
Zkontrolujte nastavení vaček podle návodu k opravě
Zvláštní poznámky
Specifické poznámky pro severoamerický trh (NAR):
Pokud naleznete v roce 2009 Audi A4, A5 nebo Q5 s motory 3.2FSI AVE, viz TSB 15-09-04.
Když byl nalezen v roce 2008 a novější VW / Audi 2.0T motor s časovým řetězem (např. CCTA a CBFA), viz:
TT 01-15-08 pro informace o vačkovém hřídeli sání, nastavovacím můstku a šoupátkovém ventilu.
TSB 15-12-01 nebo TPI 2028302 pro problémy s časovým řetězcem bez startu.
Audi Volkswagen - 2.0L řetězový pohon - P0016 Kontrola korelace Cam / Crank
Fotografie z tohoto alba jsou z chybného cívkového ventilu (řídicí ventil) v roce 2012 Jetta s CBFA 2.0T.
Obecné poznámky:
U motorů s vačkovým hřídelem (vačkami) s řetězovým pohonem, ale vačkovým hřídelem (vačkami) poháněným řemenem, ověřte správný počet článků řetězového válečku mezi vačkovými hřídeli sání a výfuku.

Edit:
https://www.picoauto.com/support/viewtopic.php?t=13961" onclick="window.open(this.href);return false;

Po přeložení do ČJ se hodně řeší podobné kódy co máš ty tak třeba najdeš co hledáš

blackhawk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 19.10.2011 19:23

Re: Chyba 00022 GOLF VI 1.4TSI CAXA

Příspěvek od blackhawk »

Nebude to nakonec skočené ? Prý se to dá u tohoto motoru nějak zjistit i bez sundávání deklu rozvodů ?
VW Golf VI 1.4 TSI chip 104kW Comfortline

blackhawk
Řidič
Řidič
Příspěvky: 87
Registrován: 19.10.2011 19:23

Re: Chyba 00022 GOLF VI 1.4TSI CAXA

Příspěvek od blackhawk »

Takže proběhla oprava rozvodů. Výměna prověšeného řetězu a napínáku, přestavovač byl OK. Skočené to nakonec nebylo.
VW Golf VI 1.4 TSI chip 104kW Comfortline

Odpovědět

Zpět na „Závady a servisní služby“