Čau, chlapi, nezná někdo tohle auto, nebo nebyl jste se na to někdo mrknout? Stále pokukuju po V8, ale ta cena se mi, vzledem i k věku a nájezdu, nezdá úplně OK, když si představím, co by mohl stát základní servis (náplně, filtry, sem tam nějaká mechanika, výfuk atd.), dostávám se v klidu na čtvrt mega, a to mi přijde nerentabilní…
https://www.autofinis.cz/vozidlo/E6-vol ... dvozek-lpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Prodej 4,2 V8 v bazaru
Moderátor: Mára_VR6
- hrvat
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 16.10.2017 21:22
- Bydliště: KH kraj
Prodej 4,2 V8 v bazaru
Touran 1.4 TSi - 103 kw-2006
Octavia III 1.2 TSI - 81 kw-2016
Fabia I 1.4 16V - 59 kw-2007
* * * *
ex Touareg 3.2 V6
ex Passat B5.5 1.8T
ex Golf III Variant 1.8[Stream][/Stream]
Octavia III 1.2 TSI - 81 kw-2016
Fabia I 1.4 16V - 59 kw-2007
* * * *
ex Touareg 3.2 V6
ex Passat B5.5 1.8T
ex Golf III Variant 1.8[Stream][/Stream]
- teekey
- VWexpert
- Příspěvky: 3840
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodej 4,2 V8 v bazaru
Vzdyt podle podpisu mas Touarega v benzinu, tak naklady na servis znas a provoz znas. Zajed se podivat, zkontroluj jej, projed, udelej diagnostiku a uvidis. Licitovat o cene je zbytecne, tech benzinu jezdi malo a V8 na prodej nejsou - navic ani tohle neni zrovna kousek o ktery by se lidi trhali (vybava nic moc na V8).
Co se tyce nakladu tak rozvody (ty se daji delat na aute, motor nemusi ven), olejovy servis (vc. aut. prevodovky, diferencialu atd.), zkontrolovat mechy a repase kompresoru (susidlo + pistni krouzek), zkontrolovat LPG (znacka, posledni servis atd.). Sikovny si to auto doma bude servisovat sam za par kacek, samozrejme jestli jezdis do servisu tak naklady opravdu mohou byt v radech vyssich desitek tisic.
Jinak interier vypada prekvapive zachovale az na ten nesmysl v kufru, kdyz se dava vetsi nadrz tak se vetsinou zvedne cele dno a pekne se to zacalouni.
...u aut s LPG vzdy poradne zkontrolovat skutecny stav, protoze nikdo neinstaluje LPG za 40-50k, aby s tim najel par km.
Co se tyce nakladu tak rozvody (ty se daji delat na aute, motor nemusi ven), olejovy servis (vc. aut. prevodovky, diferencialu atd.), zkontrolovat mechy a repase kompresoru (susidlo + pistni krouzek), zkontrolovat LPG (znacka, posledni servis atd.). Sikovny si to auto doma bude servisovat sam za par kacek, samozrejme jestli jezdis do servisu tak naklady opravdu mohou byt v radech vyssich desitek tisic.
Jinak interier vypada prekvapive zachovale az na ten nesmysl v kufru, kdyz se dava vetsi nadrz tak se vetsinou zvedne cele dno a pekne se to zacalouni.
...u aut s LPG vzdy poradne zkontrolovat skutecny stav, protoze nikdo neinstaluje LPG za 40-50k, aby s tim najel par km.
VW Passat B6@103kw (BMP) | Range Rover V8 | eGolf