Dieseltage
Moderátor: jets
- mr.majky
- Řidič
- Příspěvky: 60
- Registrován: 15.03.2009 00:08
- Bydliště: Bardejov SR
Dieseltage
Chlapci chcem sa spytať či nemate skusenosenosti so softwarom ktory nahravaju kvoli dieseltage, pravdepodobne ma negativne učinky a preto potrebujem vedieť ako je to s jeho odstranenim a a či aj po jeho odstraneni sa dostane motor do povodneho stavu a nebude s tym uz problem. Idem kupit Tiguana, pri ktorom som sa dozvedel, ze bol na zvolavacej akcii, a je to citit aj na vykone ked som ho skusal, je priduseny, dobra sprava je že nejazdil na tom dlho možno 5000 až 10000 km. Preto ak sa da ten software odstraniť bez nasledkov nevidel by som to ako problem. Čo vy na to ? Myslite že to stači isť odstraniť niekde kto roby dobry chiptuning alebo by bolo najlepšie niekde do VW servisu kde aj vedia čo tam nahrali ? Tiež sa chcem spytať na problem s olejovym čerpadlom, viem že ho dobre a kvalitne rieši sharik ale je dosť ďaleko keďže som z vychodneho slovenska, viete o niekom kto to robi aj na slovensku a samozrejme vie to spraviť dobre ?
Ďakujem
Ďakujem
- mrmaryII
- VWagenista
- Příspěvky: 1262
- Registrován: 24.03.2009 13:07
- Bydliště: Kosice, SVK
Re: Dieseltage
Bol som s mojim Tiguanom na servis a nechal som urobit aj toto.
Ziadna zmena. Moj brat tam robi, vymenili to vo viac ako 100 autach od zaciatku roku a nikto nic nereklamoval okrem jedneho zakaznika co mal uz predtym urobeny chiptuning. Nestazoval sa na vykon, alebo chod motora, ale na kontrolku motora na pristrojovke, ktora sa rozsvietila po par kilometroch od vymeny SW.
Ziadna zmena. Moj brat tam robi, vymenili to vo viac ako 100 autach od zaciatku roku a nikto nic nereklamoval okrem jedneho zakaznika co mal uz predtym urobeny chiptuning. Nestazoval sa na vykon, alebo chod motora, ale na kontrolku motora na pristrojovke, ktora sa rozsvietila po par kilometroch od vymeny SW.
When you play with fire, there is a 50/50 chance something will go wrong, and nine times out of ten it does.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24.05.2017 13:25
Re: Dieseltage
Ahoj,
dnes jsem byl s Tiguanem ve VW a taky mě zaskočili s "dieseltage". Bohužel jsem s pána pořádně nedostal, jestli je lepší si nechat přehrát, nebo ne. Ale řekl mi, že spousta lidí to odmítá, dokonce i policajti v Německu ( prý by pak nechytili ani 120ku) a co to udělá s výkonem a spotřebou se nemůže bavit. Tak jsem to odmít. Máte s tím ještě někdo zkušenosti?
dnes jsem byl s Tiguanem ve VW a taky mě zaskočili s "dieseltage". Bohužel jsem s pána pořádně nedostal, jestli je lepší si nechat přehrát, nebo ne. Ale řekl mi, že spousta lidí to odmítá, dokonce i policajti v Německu ( prý by pak nechytili ani 120ku) a co to udělá s výkonem a spotřebou se nemůže bavit. Tak jsem to odmít. Máte s tím ještě někdo zkušenosti?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 17.10.2012 16:33
Re: Dieseltage
V jednom cisle Diesel specialu Sveta Motoru jsou aspekty prehrani sw rozebrany.
Pokud jde o 2.0 TDI tak nedoporucuji jet na prehrani sw. (uz jsem to cetl pred nejakou dobou, proto si uz nepamatuju vsechny technicke detaily, tak tady radeji nic konkretniho neuvedu).
Taky me prisla svolavacka, odmitl jsem.
U 1.6 TDI je to na zvazeni kazdeho majitele - tam se krome sw snad meni i neco v sani, ale tim si nejsem uplne jistej - s 1,6 TDI nikoho neznam.
Jednoduse receno 2.0 TDI odmitnout, 1.6 TDI klidne nechat prehrat.
Pokud jde o 2.0 TDI tak nedoporucuji jet na prehrani sw. (uz jsem to cetl pred nejakou dobou, proto si uz nepamatuju vsechny technicke detaily, tak tady radeji nic konkretniho neuvedu).
Taky me prisla svolavacka, odmitl jsem.
U 1.6 TDI je to na zvazeni kazdeho majitele - tam se krome sw snad meni i neco v sani, ale tim si nejsem uplne jistej - s 1,6 TDI nikoho neznam.
Jednoduse receno 2.0 TDI odmitnout, 1.6 TDI klidne nechat prehrat.
-
- Pilot
- Příspěvky: 817
- Registrován: 10.07.2008 21:52
Re: Dieseltage
Mě taky psali ale nejel jse,švára má stejné autí a stejný motor a ten jel,teďka se mu zdá vyšší spotřeba a hlučnější motor. Kolega má Tourana (2013) 1.6Tdi a ten to nechal předělat,ale má nalítáno 240t.km tak ten už asi nic nepozná,uvidíme jak to bude dál. Já jsem tam nejel z jednoho důvodu,auto je plné elektroniky a nechci řešit zase nějaké volovinky jen qvůli tomu že mě tam přehrávali nějaký softvéér.
- Phate
- Profík
- Příspěvky: 1109
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kyjov-Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dieseltage
U mě proběhlo přehrátí vpohodě. Nepozoroval jsem žádnou změnu. 2.0TDi.
Po přehrátí jen častěji vypaloval DPF, což se projevovalo častějším dochlazováním po zastavení.
U nového Tiguana už je to však uplně normální, takže v tomto ohledu nic zásadního.
Servis mě upozornil, že stejně, i když odmítnu, tak to při garančce přehrají s nějakou aktualizací firmware.
Po přehrátí jen častěji vypaloval DPF, což se projevovalo častějším dochlazováním po zastavení.
U nového Tiguana už je to však uplně normální, takže v tomto ohledu nic zásadního.
Servis mě upozornil, že stejně, i když odmítnu, tak to při garančce přehrají s nějakou aktualizací firmware.
Tiguan Highline 2.0 TDi - 110KW - DSG7 - Tungsten
GOlf III, 2.8 VR6.
GOlf III, 2.8 VR6.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 11.06.2016 09:39
- Bydliště: Poprad
Re: Dieseltage
V januári prehrávaný soft.
Po 4 mesiacoch ľahké trhanie motora pri 2000 otáčkach.
Jazdím dlhé trasy (4 mesiace 12000), žiadne dusenie v meste bez zohriatia na prevádzkovú teplotu.
Zanesený EGR ventil a sanie ako prasa plus bohvie aké ďalšie komplikácie čakajú majiteľov po dlhšej dobe.
Soft prehratý naspäť.
EGR budem čistiť až o mesiac, ale hlavne už netrhá a motor má oveľa tichší chod.
Po 4 mesiacoch ľahké trhanie motora pri 2000 otáčkach.
Jazdím dlhé trasy (4 mesiace 12000), žiadne dusenie v meste bez zohriatia na prevádzkovú teplotu.
Zanesený EGR ventil a sanie ako prasa plus bohvie aké ďalšie komplikácie čakajú majiteľov po dlhšej dobe.
Soft prehratý naspäť.
EGR budem čistiť až o mesiac, ale hlavne už netrhá a motor má oveľa tichší chod.
Tiguan 2013, 2.0 TDI, 130kw, 7DSG, 4Motion, Sport and Style
-
- Řidič
- Příspěvky: 94
- Registrován: 19.05.2008 17:30
Re: Dieseltage
Kdyby to bylo tak jednoduché a nemělo by přehrání SW vliv na výkon motoru, tak by to přece v pohodě udělali rovnou ve fabrice. Také jsem dostal onen dopis, ale můžou mi s tím políbit šos. Naštěstí to není povinné.
- sirdo
- VWsenior
- Příspěvky: 2203
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dieseltage
zatial, v DE je...
VW Tiguan/T-Roc Club Slovakia na Facebooku
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: Dieseltage
Pokud jste s DG někdo nespokojen, není problém přehrát zpět. mot
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 07.07.2018 08:04
Re: Dieseltage
Nechával som z poistky opravovať poškrábaný lak (vandalizmus). Mám Tiguan so silnejším motorom, jazdím s tým praktický každý deň a zmenu som pozoroval hneď po "oprave laku" . I cez predošlé písomné odmietnutie (v origo servise) nahrali ten "vylepšný" software. S autom som nebol v servise ja = nedostala sa kumne ta storka, ako na jednej strane servisák tlačil kolegovi niejaký darčekový šek (za akési vyjadrenie súhlasu) a na druhej strane kolega čo nechápal o čo ide.
O niektorých profesiach si dlho nerobím ilúzie, posledné 3 veľké veci čo sme riešili so servisom alebo poisťovňou skončili vždy na súde. Došiel som do servisu a požiadal ústne, neskor i písomne o vrátenie auta do povodného stavu. Údajne to už nieje možné, takže pokus o neinvazívnu a lacnejšiu dohodu bola znovu stráta času.
Auto ma citelne nižší výkon (moj subjektívny pocit -30 koní), má úplne preštelované pružné zrýchlenie a po cca 6 mesiacoch úplne kiksla regenerácia DPF. Proste sa rozsvietila kontrolka motora, kontrolka žhavenia a čau.
Vďaka kolegovi čo má pasiu v mnohoročných (pojazdných) vrakoch BMW, som získal "knowhow", ako bez servisu vyriešiť tuto patáliu. Know how definícia stručne = akože jeden šoféruje a drží správne otáčky, spolujazdec kontroluje teplotu, dáva inštrukcie akože chladne (uber otáčky, alebo ohrieva sa drž otáčky) a do toho maže dokola chyby v riadiacej jednotke
Toto som absolvoval 2x. Od poslednej vynútenej regenerácie mám najazdených cca 5000km, regenerácia už nekolabuje, funguje zázračne i žhavenie i senzor Na druhú stranu používam moj pekný telefón už skoro len ako zobrazovátko VAG DPF appky DPF sa ponovom zaplní na 80% prakticky po 60 až 100 km.. potom ale "drží" do cca 650km kedy sa spustí regenerácia..
O niektorých profesiach si dlho nerobím ilúzie, posledné 3 veľké veci čo sme riešili so servisom alebo poisťovňou skončili vždy na súde. Došiel som do servisu a požiadal ústne, neskor i písomne o vrátenie auta do povodného stavu. Údajne to už nieje možné, takže pokus o neinvazívnu a lacnejšiu dohodu bola znovu stráta času.
Auto ma citelne nižší výkon (moj subjektívny pocit -30 koní), má úplne preštelované pružné zrýchlenie a po cca 6 mesiacoch úplne kiksla regenerácia DPF. Proste sa rozsvietila kontrolka motora, kontrolka žhavenia a čau.
Vďaka kolegovi čo má pasiu v mnohoročných (pojazdných) vrakoch BMW, som získal "knowhow", ako bez servisu vyriešiť tuto patáliu. Know how definícia stručne = akože jeden šoféruje a drží správne otáčky, spolujazdec kontroluje teplotu, dáva inštrukcie akože chladne (uber otáčky, alebo ohrieva sa drž otáčky) a do toho maže dokola chyby v riadiacej jednotke
Toto som absolvoval 2x. Od poslednej vynútenej regenerácie mám najazdených cca 5000km, regenerácia už nekolabuje, funguje zázračne i žhavenie i senzor Na druhú stranu používam moj pekný telefón už skoro len ako zobrazovátko VAG DPF appky DPF sa ponovom zaplní na 80% prakticky po 60 až 100 km.. potom ale "drží" do cca 650km kedy sa spustí regenerácia..
- lanasxxx
- VWagenista
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 09.10.2011 20:34
- Bydliště: Teplice
Re: Dieseltage
Tak vcera jsem tez podstoupil prehrani softu dieselgate 103 cbab
Najel jsem na to zatim 100km a nepocituju zadny rozdil. Tak snad to vydrzi
Najel jsem na to zatim 100km a nepocituju zadny rozdil. Tak snad to vydrzi
- lanasxxx
- VWagenista
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 09.10.2011 20:34
- Bydliště: Teplice
Re: Dieseltage
Tak od prehrani noveho softu u vw a ujeti cca 600km momentalne se nachazejici v Polsku mi auto pada cca kazdych 150km do nouzaku a vag mi pise chybu 001027 ventyl zpetneho vedeni vyfukovych plynu N18-chybna funkce.
Takze parada.
Takze parada.
- lanasxxx
- VWagenista
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 09.10.2011 20:34
- Bydliště: Teplice
Re: Dieseltage
Koukam na dily egr a ten muj motor CBAB ma jiny typ EGR nez jsem si myslel a i levnejsi.
https://www.autokelly.cz/Product/FB-439 ... 9;34221516" onclick="window.open(this.href);return false;
A softwarove ho vypnout je asi blbost kvuli dpf,ze?
https://www.autokelly.cz/Product/FB-439 ... 9;34221516" onclick="window.open(this.href);return false;
A softwarove ho vypnout je asi blbost kvuli dpf,ze?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 448
- Registrován: 21.12.2015 06:36
Re: Dieseltage
https://auto.bazos.sk/inzerat/88597910/ ... -20TDI.php" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.cc-autodily.cz/ventil-zpetneho-vedeni-1" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.cc-autodily.cz/ventil-zpetneho-vedeni-1" onclick="window.open(this.href);return false;