VW Tiguan 1.4 TSI
Moderátor: jets
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 13.02.2010 16:27
- Bydliště: VWSETIN
Re: VW Tiguan 1.4 TSI
není lepší volba tohle:http://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda ... oFrom=list
nemá turbo,a cena podobná Tiguanu
nemá turbo,a cena podobná Tiguanu
VW passat 1,9TDI 4Motion
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 11.02.2015 18:41
Re: VW Tiguan 1.4 TSI
Bohužel jsem koupila stejný typ - 1,4 TSI... ve 30 tis výměna škrtící klapky a výměna plynového pedálu a nyní - prasknutý píst - teď to řeším - je i poškozený válec, takže nutná výměna motoru (alespoň tak mi to sdělil servis). Motor z jiného typu auta se stejným kódem (fabie, polo...) do Tiguana nesedí, je nutné sehnat original motor Tiguan, ale na trhu v celé ČR z ojetiny momentálně není. Nový stojí cca 190 tis.jets píše:tak jsem dnes prodal 1,4TSI. Upřímně, jsem rád (a pevně v to doufám), že je tato kapitola v mém životě uzavřena. Auto má najeto 40.000km a za tuto obrovskou porci kilometrů jsem musel opravit:
rozvodový řetěz - 11.000,-
nastavovač vaček - 20.000,-
prasknuté dva písty - 44.000,-
krásná bilance co?
V prosinci jsem chtěl auto prodat, tak jsem ho dal do servisu rozleštit nějaké škrábance, přelakovat dveře co byly zastříkané od nějaké barvy. Když jsem auto dovezl, tak asi za dva dny moje drahá polovička parkovala tak, že jsem musel nechat vyměnit blatník a přelakovat nárazník. Takže znovu do servisu. Když se mi auto vrátilo, tak nějak divně při akceleraci cukalo do cca 2500 otáček. Verdikt - dva prasknuté písty!!! Ani se mi nechce o tom psát, po měsíci hádek s VW je kulance 0,- protože jsem vyměnil olej v neautorizovaném servisu, takže jsem rád, že jsem se auta konečně zbavil, zítra zruším pojistku a doufám, že o tomto autu už nikdy neuslyším.
Rozhodně všem co mají 1,4TSI doporučuju výhradně všechno dělat v autorizovaném servisu, protože potom je aspoň šance na nějakou kulanci v případě průseru (i když je to výrobní vada, ke které se VW přiznalo) po záruce.
Psal jste, že Vás dva prasknuté písty stály 44 tis. - vyměňoval jste motor? Pokud ano, kde se dá sehnat? Děkuji.
- jets
- Moderátor
- Příspěvky: 2634
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Tiguan 1.4 TSI
bohužel tě nepotěším, měl jsem prasknuté dva písty, ale válce naštěstí zůstaly nepoškozené, takže jsem měnil jen sadu pístů a to mě stálo 44 tis. Bohužel je to průser VW a oni se k tomu nehlásí. Jediná naděje je, koupit motor z bouračky, nebo aspoň jenom nový polomotor. U bouračky bohužel hrozí opakování. Je to totální ostuda a průser VW který hážou na zákazníky.redneckgirl píše:Bohužel jsem koupila stejný typ - 1,4 TSI... ve 30 tis výměna škrtící klapky a výměna plynového pedálu a nyní - prasknutý píst - teď to řeším - je i poškozený válec, takže nutná výměna motoru (alespoň tak mi to sdělil servis). Motor z jiného typu auta se stejným kódem (fabie, polo...) do Tiguana nesedí, je nutné sehnat original motor Tiguan, ale na trhu v celé ČR z ojetiny momentálně není. Nový stojí cca 190 tis.jets píše:tak jsem dnes prodal 1,4TSI. Upřímně, jsem rád (a pevně v to doufám), že je tato kapitola v mém životě uzavřena. Auto má najeto 40.000km a za tuto obrovskou porci kilometrů jsem musel opravit:
rozvodový řetěz - 11.000,-
nastavovač vaček - 20.000,-
prasknuté dva písty - 44.000,-
krásná bilance co?
V prosinci jsem chtěl auto prodat, tak jsem ho dal do servisu rozleštit nějaké škrábance, přelakovat dveře co byly zastříkané od nějaké barvy. Když jsem auto dovezl, tak asi za dva dny moje drahá polovička parkovala tak, že jsem musel nechat vyměnit blatník a přelakovat nárazník. Takže znovu do servisu. Když se mi auto vrátilo, tak nějak divně při akceleraci cukalo do cca 2500 otáček. Verdikt - dva prasknuté písty!!! Ani se mi nechce o tom psát, po měsíci hádek s VW je kulance 0,- protože jsem vyměnil olej v neautorizovaném servisu, takže jsem rád, že jsem se auta konečně zbavil, zítra zruším pojistku a doufám, že o tomto autu už nikdy neuslyším.
Rozhodně všem co mají 1,4TSI doporučuju výhradně všechno dělat v autorizovaném servisu, protože potom je aspoň šance na nějakou kulanci v případě průseru (i když je to výrobní vada, ke které se VW přiznalo) po záruce.
Psal jste, že Vás dva prasknuté písty stály 44 tis. - vyměňoval jste motor? Pokud ano, kde se dá sehnat? Děkuji.
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 13.02.2010 16:27
- Bydliště: VWSETIN
Re: VW Tiguan 1.4 TSI
Jj a přesto VW neví co by za Tiguana chtěl
Jak jsem již psal v jiném vláknu,Nezdá se vám Tiguan předražený,vdyť za každou pič... co má jiné auto v základu,za to koncern požaduje příplatky!!!!
EDIT Jets - buď piš k tématu, nebo běž do pokecu, nebo to smažu
Jak jsem již psal v jiném vláknu,Nezdá se vám Tiguan předražený,vdyť za každou pič... co má jiné auto v základu,za to koncern požaduje příplatky!!!!
EDIT Jets - buď piš k tématu, nebo běž do pokecu, nebo to smažu
VW passat 1,9TDI 4Motion
-
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 27.05.2009 12:59
- Bydliště: Prešov
Re: VW Tiguan 1.4 TSI
Prvýkrát mi preskočila reťaz po 37000 km (3 roky). Auto opravené u predajcu, poskytnutá kulancia 70% z ceny opravy. Platil som 300 EUR - celá oprava bola ohodnotená na 1000 EUR.
Teraz mi preskočila reťaz druhýkrát - 90000 km (7 rokov). U predajcu mi diagnostikovali problém. Na moje upozornenie, že sa jedná o konštrukčný problém uvedeného typu motora a že sa jedná o opakovanú závadu mi povedali, že od opravy uplynulo viac ako 24 mesiacov a záruka sa na to už nevzťahuje. Auto som stále servisoval len u predajcu, absolvoval som všetky prehliadky len u nich. Servisná knižka opečiatkovaná na všetkých možných miestach, záruka mobility ... a podobné hovadiny.
Ponúkli mi opravu - cena 450 EUR. (Prečo to stálo pred 4 rokmi 1000 EUR je pre mňa záhadou). Odmietol som.
Auto opravené v inom servise - cena opravy 400 EUR aj s výmenou oleja.
Teraz mi preskočila reťaz druhýkrát - 90000 km (7 rokov). U predajcu mi diagnostikovali problém. Na moje upozornenie, že sa jedná o konštrukčný problém uvedeného typu motora a že sa jedná o opakovanú závadu mi povedali, že od opravy uplynulo viac ako 24 mesiacov a záruka sa na to už nevzťahuje. Auto som stále servisoval len u predajcu, absolvoval som všetky prehliadky len u nich. Servisná knižka opečiatkovaná na všetkých možných miestach, záruka mobility ... a podobné hovadiny.
Ponúkli mi opravu - cena 450 EUR. (Prečo to stálo pred 4 rokmi 1000 EUR je pre mňa záhadou). Odmietol som.
Auto opravené v inom servise - cena opravy 400 EUR aj s výmenou oleja.
ex Tiguan Trend & Fun, 1.4 TSI, 110 kW, 4motion
BMW F11 520d RWD
BMW F11 520d RWD
-
- Závodník
- Příspěvky: 593
- Registrován: 13.02.2010 16:27
- Bydliště: VWSETIN
Re: VW Tiguan 1.4 TSI
známý koupil Tiguana 1,4tsi na jaře,je po leasingu najeto "poctivých"250 000 km je to poslední pře faceliftem,dal za něj 3kila.výbava nic moc,přední okna el.předohrab,bez vytápěných sedadel,bílá barva.
No je zatím spokojen,jezdí na spotřebu za cca 6L.
Rozvody zatím OK
No je zatím spokojen,jezdí na spotřebu za cca 6L.
Rozvody zatím OK
VW passat 1,9TDI 4Motion
-
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 24.10.2010 11:17
Re: VW Tiguan 1.4 TSI
Nazdar lidi, nedokážete mi někdo poradit? Mám Tiguan 1,4 TSI 4M najeto asi 66tis a asi tak poslední rok mi auto začalo cukat při akceleraci, zejm. na vyšší rychlostní stupně. Dokud jsou otáčky 2,5-3 tis tak to cuká, jako kdyz mě někdo drží za p..... Pak zapne turbo a přestane to. Byl jsem s tím 2x v Porsche Praha Smíchov, nic nenašli, řekli si o 4,5 tis Kč a že prý mám přijít, až se to úplně vykotí. Jediné co mi doporučili, abych chvíli zkusil krmit Tigouše 100 benzinem. Ale změna žádná. Pak mi známý poradil, že by to mohly být načaté vstřiky, ať zkusím párkrát nalít do benzinu čistič vstřikování STP, ale ani to nepomohlo. Nevim, co s tím, auto stále cuká. nemáte s tim někdo zkušenost?
VW Tiguan 1.4TSI Track&Field 110kW/150HP 4x4
- jets
- Moderátor
- Příspěvky: 2634
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Tiguan 1.4 TSI
nechci strašit, ale přesně to samé mi dělalo když jsem měl prasknuté písty, nechej si změřit kompresi ve válcích co nejdříve, jestli je to ono, může to napáchat velké škody
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré
-
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 24.10.2010 11:17
Re: VW Tiguan 1.4 TSI
Díky za tip, i když nepotěšil.
V práci mi to nedalo, a tak jsem teď našel papíry ze servisu a v Porsche v 08/2015 na základě mnou udaných problémů udělali tlaky válců-kompresní zkoušku, zkoušku časování ventilů, kontrolu svíček, aktualizaci sw, kontrolu motoru+podtlaky+turbodmychadlo. Všechno bylo ok, ale auto je furt bez výkonu a cuká. Tak asi budu muset udělat další kolečko po servisech.
V práci mi to nedalo, a tak jsem teď našel papíry ze servisu a v Porsche v 08/2015 na základě mnou udaných problémů udělali tlaky válců-kompresní zkoušku, zkoušku časování ventilů, kontrolu svíček, aktualizaci sw, kontrolu motoru+podtlaky+turbodmychadlo. Všechno bylo ok, ale auto je furt bez výkonu a cuká. Tak asi budu muset udělat další kolečko po servisech.
VW Tiguan 1.4TSI Track&Field 110kW/150HP 4x4
- jets
- Moderátor
- Příspěvky: 2634
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Tiguan 1.4 TSI
a v 08/2015 už to dělalo problémy?
změřit kompresi není problém a je to otázky chvilky, hlavně to vyloučí ten největší průšvih (nebo potvrdí a potom je potřeba to urychleně řešit než se nějaký úlomek uvolní a rozseká válec)
změřit kompresi není problém a je to otázky chvilky, hlavně to vyloučí ten největší průšvih (nebo potvrdí a potom je potřeba to urychleně řešit než se nějaký úlomek uvolní a rozseká válec)
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré
-
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 24.10.2010 11:17
Re: VW Tiguan 1.4 TSI
Omluva, byl jsem pár dní mimo Prahu.
Jj, ty problémy jsem měl už v 08/2015, dokonce ještě o něco dřív, ale než jsem se dostal do servisu, tak to chvíli trvalo.
V týdnu jsem se domluvil v servisu, že udělají v pondělí tlaky ve válcích a pak se uvidí. To jsem zvědav, jestli už něco najdou. Každopádně díky za radu a až budu vědět víc, dám zprávu.
Jj, ty problémy jsem měl už v 08/2015, dokonce ještě o něco dřív, ale než jsem se dostal do servisu, tak to chvíli trvalo.
V týdnu jsem se domluvil v servisu, že udělají v pondělí tlaky ve válcích a pak se uvidí. To jsem zvědav, jestli už něco najdou. Každopádně díky za radu a až budu vědět víc, dám zprávu.
VW Tiguan 1.4TSI Track&Field 110kW/150HP 4x4
- jets
- Moderátor
- Příspěvky: 2634
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Tiguan 1.4 TSI
přeju ať to dobře dopadne a tlaky jsou ok, protože oprava je min. za 50k. dej vědět
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré
-
- Řidič
- Příspěvky: 77
- Registrován: 24.10.2010 11:17
Re: VW Tiguan 1.4 TSI
Tak mám konečně nějakou rozumnou info. Tlaky změřili, bylo to v háji, rozebrali, prasklé písty => výměna celého motoru. Po nějaké delší diskusi a schvalování ve Wolfsburgu bude kulance. V pátek měl snad přijet nový motor z D a po neděli budou montovat. K převzetí bude v UT nebo ST. Byly to nervy a tahanice, ale naštěstí to snad dobře dopadlo.
A díky za radu, asi jsem tam dojel na poslední chvíli, to auto už sotva funělo a já jsem z toho byl na palici při každé jízdě.
A díky za radu, asi jsem tam dojel na poslední chvíli, to auto už sotva funělo a já jsem z toho byl na palici při každé jízdě.
VW Tiguan 1.4TSI Track&Field 110kW/150HP 4x4
- jets
- Moderátor
- Příspěvky: 2634
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Tiguan 1.4 TSI
pokud jsi dostal kulanci tak je vše jak má být. Zajímalo by mě kolik máš najet, jak je staré auto a kolik dali kulaci. Jestli nechceš veřejně tak klidně do SZ. Já Ti pošlu do SZ ještě něco co spolu souvisí
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré
- vaclaff
- Řidič
- Příspěvky: 157
- Registrován: 30.09.2010 10:40
- Bydliště: Ústí n. L.
Re: VW Tiguan 1.4 TSI
To je strašný, koukám, že se za ty roky nic nezměnilo.Mě když praskly písty poprvý, tak technik řekl po celodenním zkoumání že to udělal software. Přijel přímo z centrály protože jsem prý v te dobe byl první v CR. Dnes uz vím že kecal. Takže jak je vidět i na dalších aferach, VW to se softem fakt "umí". Me to ohodnotili na cca155tis., menili polomotor, platil jsem cca 5 tis. pokud si dobře pamatuju. Dobry auto s blbym motorem. Drzim palce at to boli co nejmíň.