VW Tiguan 1.4 TSI

2007 - 20..

Moderátor: jets

Odpovědět
Trafika
Závodník
Závodník
Příspěvky: 593
Registrován: 13.02.2010 16:27
Bydliště: VWSETIN

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od Trafika »

není lepší volba tohle:http://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda ... oFrom=list
nemá turbo,a cena podobná Tiguanu
VW passat 1,9TDI 4Motion

redneckgirl
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: 11.02.2015 18:41

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od redneckgirl »

jets píše:tak jsem dnes prodal 1,4TSI. Upřímně, jsem rád (a pevně v to doufám), že je tato kapitola v mém životě uzavřena. Auto má najeto 40.000km a za tuto obrovskou porci kilometrů jsem musel opravit:
rozvodový řetěz - 11.000,-
nastavovač vaček - 20.000,-
prasknuté dva písty - 44.000,-
krásná bilance co?
V prosinci jsem chtěl auto prodat, tak jsem ho dal do servisu rozleštit nějaké škrábance, přelakovat dveře co byly zastříkané od nějaké barvy. Když jsem auto dovezl, tak asi za dva dny moje drahá polovička parkovala tak, že jsem musel nechat vyměnit blatník a přelakovat nárazník. Takže znovu do servisu. Když se mi auto vrátilo, tak nějak divně při akceleraci cukalo do cca 2500 otáček. Verdikt - dva prasknuté písty!!! Ani se mi nechce o tom psát, po měsíci hádek s VW je kulance 0,- protože jsem vyměnil olej v neautorizovaném servisu, takže jsem rád, že jsem se auta konečně zbavil, zítra zruším pojistku a doufám, že o tomto autu už nikdy neuslyším.
Rozhodně všem co mají 1,4TSI doporučuju výhradně všechno dělat v autorizovaném servisu, protože potom je aspoň šance na nějakou kulanci v případě průseru (i když je to výrobní vada, ke které se VW přiznalo) po záruce.
Bohužel jsem koupila stejný typ - 1,4 TSI... ve 30 tis výměna škrtící klapky a výměna plynového pedálu a nyní - prasknutý píst - teď to řeším - je i poškozený válec, takže nutná výměna motoru (alespoň tak mi to sdělil servis). Motor z jiného typu auta se stejným kódem (fabie, polo...) do Tiguana nesedí, je nutné sehnat original motor Tiguan, ale na trhu v celé ČR z ojetiny momentálně není. Nový stojí cca 190 tis.
Psal jste, že Vás dva prasknuté písty stály 44 tis. - vyměňoval jste motor? Pokud ano, kde se dá sehnat? Děkuji.

Uživatelský avatar
jets
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2634
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od jets »

redneckgirl píše:
jets píše:tak jsem dnes prodal 1,4TSI. Upřímně, jsem rád (a pevně v to doufám), že je tato kapitola v mém životě uzavřena. Auto má najeto 40.000km a za tuto obrovskou porci kilometrů jsem musel opravit:
rozvodový řetěz - 11.000,-
nastavovač vaček - 20.000,-
prasknuté dva písty - 44.000,-
krásná bilance co?
V prosinci jsem chtěl auto prodat, tak jsem ho dal do servisu rozleštit nějaké škrábance, přelakovat dveře co byly zastříkané od nějaké barvy. Když jsem auto dovezl, tak asi za dva dny moje drahá polovička parkovala tak, že jsem musel nechat vyměnit blatník a přelakovat nárazník. Takže znovu do servisu. Když se mi auto vrátilo, tak nějak divně při akceleraci cukalo do cca 2500 otáček. Verdikt - dva prasknuté písty!!! Ani se mi nechce o tom psát, po měsíci hádek s VW je kulance 0,- protože jsem vyměnil olej v neautorizovaném servisu, takže jsem rád, že jsem se auta konečně zbavil, zítra zruším pojistku a doufám, že o tomto autu už nikdy neuslyším.
Rozhodně všem co mají 1,4TSI doporučuju výhradně všechno dělat v autorizovaném servisu, protože potom je aspoň šance na nějakou kulanci v případě průseru (i když je to výrobní vada, ke které se VW přiznalo) po záruce.
Bohužel jsem koupila stejný typ - 1,4 TSI... ve 30 tis výměna škrtící klapky a výměna plynového pedálu a nyní - prasknutý píst - teď to řeším - je i poškozený válec, takže nutná výměna motoru (alespoň tak mi to sdělil servis). Motor z jiného typu auta se stejným kódem (fabie, polo...) do Tiguana nesedí, je nutné sehnat original motor Tiguan, ale na trhu v celé ČR z ojetiny momentálně není. Nový stojí cca 190 tis.
Psal jste, že Vás dva prasknuté písty stály 44 tis. - vyměňoval jste motor? Pokud ano, kde se dá sehnat? Děkuji.
bohužel tě nepotěším, měl jsem prasknuté dva písty, ale válce naštěstí zůstaly nepoškozené, takže jsem měnil jen sadu pístů a to mě stálo 44 tis. Bohužel je to průser VW a oni se k tomu nehlásí. Jediná naděje je, koupit motor z bouračky, nebo aspoň jenom nový polomotor. U bouračky bohužel hrozí opakování. Je to totální ostuda a průser VW který hážou na zákazníky.
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré

Trafika
Závodník
Závodník
Příspěvky: 593
Registrován: 13.02.2010 16:27
Bydliště: VWSETIN

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od Trafika »

Jj a přesto VW neví co by za Tiguana chtěl :baseball:
Jak jsem již psal v jiném vláknu,Nezdá se vám Tiguan předražený,vdyť za každou pič... co má jiné auto v základu,za to koncern požaduje příplatky!!!! :fool:

EDIT Jets - buď piš k tématu, nebo běž do pokecu, nebo to smažu
VW passat 1,9TDI 4Motion

jazva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 102
Registrován: 27.05.2009 12:59
Bydliště: Prešov

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od jazva »

Prvýkrát mi preskočila reťaz po 37000 km (3 roky). Auto opravené u predajcu, poskytnutá kulancia 70% z ceny opravy. Platil som 300 EUR - celá oprava bola ohodnotená na 1000 EUR.

Teraz mi preskočila reťaz druhýkrát - 90000 km (7 rokov). U predajcu mi diagnostikovali problém. Na moje upozornenie, že sa jedná o konštrukčný problém uvedeného typu motora a že sa jedná o opakovanú závadu mi povedali, že od opravy uplynulo viac ako 24 mesiacov a záruka sa na to už nevzťahuje. Auto som stále servisoval len u predajcu, absolvoval som všetky prehliadky len u nich. Servisná knižka opečiatkovaná na všetkých možných miestach, záruka mobility ... a podobné hovadiny.
Ponúkli mi opravu - cena 450 EUR. (Prečo to stálo pred 4 rokmi 1000 EUR je pre mňa záhadou). Odmietol som.

Auto opravené v inom servise - cena opravy 400 EUR aj s výmenou oleja.
ex Tiguan Trend & Fun, 1.4 TSI, 110 kW, 4motion
BMW F11 520d RWD

Trafika
Závodník
Závodník
Příspěvky: 593
Registrován: 13.02.2010 16:27
Bydliště: VWSETIN

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od Trafika »

známý koupil Tiguana 1,4tsi na jaře,je po leasingu najeto "poctivých"250 000 km je to poslední pře faceliftem,dal za něj 3kila.výbava nic moc,přední okna el.předohrab,bez vytápěných sedadel,bílá barva.
No je zatím spokojen,jezdí na spotřebu za cca 6L.
Rozvody zatím OK
VW passat 1,9TDI 4Motion

tvosi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 24.10.2010 11:17

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od tvosi »

Nazdar lidi, nedokážete mi někdo poradit? Mám Tiguan 1,4 TSI 4M najeto asi 66tis a asi tak poslední rok mi auto začalo cukat při akceleraci, zejm. na vyšší rychlostní stupně. Dokud jsou otáčky 2,5-3 tis tak to cuká, jako kdyz mě někdo drží za p..... Pak zapne turbo a přestane to. Byl jsem s tím 2x v Porsche Praha Smíchov, nic nenašli, řekli si o 4,5 tis Kč a že prý mám přijít, až se to úplně vykotí. Jediné co mi doporučili, abych chvíli zkusil krmit Tigouše 100 benzinem. Ale změna žádná. Pak mi známý poradil, že by to mohly být načaté vstřiky, ať zkusím párkrát nalít do benzinu čistič vstřikování STP, ale ani to nepomohlo. Nevim, co s tím, auto stále cuká. nemáte s tim někdo zkušenost?
VW Tiguan 1.4TSI Track&Field 110kW/150HP 4x4

Uživatelský avatar
jets
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2634
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od jets »

nechci strašit, ale přesně to samé mi dělalo když jsem měl prasknuté písty, nechej si změřit kompresi ve válcích co nejdříve, jestli je to ono, může to napáchat velké škody
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré

tvosi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 24.10.2010 11:17

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od tvosi »

Díky za tip, i když nepotěšil.
V práci mi to nedalo, a tak jsem teď našel papíry ze servisu a v Porsche v 08/2015 na základě mnou udaných problémů udělali tlaky válců-kompresní zkoušku, zkoušku časování ventilů, kontrolu svíček, aktualizaci sw, kontrolu motoru+podtlaky+turbodmychadlo. Všechno bylo ok, ale auto je furt bez výkonu a cuká. Tak asi budu muset udělat další kolečko po servisech.
VW Tiguan 1.4TSI Track&Field 110kW/150HP 4x4

Uživatelský avatar
jets
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2634
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od jets »

a v 08/2015 už to dělalo problémy?
změřit kompresi není problém a je to otázky chvilky, hlavně to vyloučí ten největší průšvih (nebo potvrdí a potom je potřeba to urychleně řešit než se nějaký úlomek uvolní a rozseká válec)
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré

tvosi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 24.10.2010 11:17

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od tvosi »

Omluva, byl jsem pár dní mimo Prahu.
Jj, ty problémy jsem měl už v 08/2015, dokonce ještě o něco dřív, ale než jsem se dostal do servisu, tak to chvíli trvalo.
V týdnu jsem se domluvil v servisu, že udělají v pondělí tlaky ve válcích a pak se uvidí. To jsem zvědav, jestli už něco najdou. Každopádně díky za radu a až budu vědět víc, dám zprávu.
VW Tiguan 1.4TSI Track&Field 110kW/150HP 4x4

Uživatelský avatar
jets
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2634
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od jets »

přeju ať to dobře dopadne a tlaky jsou ok, protože oprava je min. za 50k. dej vědět
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré

tvosi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 24.10.2010 11:17

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od tvosi »

Tak mám konečně nějakou rozumnou info. Tlaky změřili, bylo to v háji, rozebrali, prasklé písty => výměna celého motoru. Po nějaké delší diskusi a schvalování ve Wolfsburgu bude kulance. V pátek měl snad přijet nový motor z D a po neděli budou montovat. K převzetí bude v UT nebo ST. Byly to nervy a tahanice, ale naštěstí to snad dobře dopadlo.
A díky za radu, asi jsem tam dojel na poslední chvíli, to auto už sotva funělo a já jsem z toho byl na palici při každé jízdě.
VW Tiguan 1.4TSI Track&Field 110kW/150HP 4x4

Uživatelský avatar
jets
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2634
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od jets »

pokud jsi dostal kulanci tak je vše jak má být. Zajímalo by mě kolik máš najet, jak je staré auto a kolik dali kulaci. Jestli nechceš veřejně tak klidně do SZ. Já Ti pošlu do SZ ještě něco co spolu souvisí
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré

Uživatelský avatar
vaclaff
Řidič
Řidič
Příspěvky: 157
Registrován: 30.09.2010 10:40
Bydliště: Ústí n. L.

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od vaclaff »

To je strašný, koukám, že se za ty roky nic nezměnilo.Mě když praskly písty poprvý, tak technik řekl po celodenním zkoumání že to udělal software. Přijel přímo z centrály protože jsem prý v te dobe byl první v CR. Dnes uz vím že kecal. Takže jak je vidět i na dalších aferach, VW to se softem fakt "umí". Me to ohodnotili na cca155tis., menili polomotor, platil jsem cca 5 tis. pokud si dobře pamatuju. Dobry auto s blbym motorem. Drzim palce at to boli co nejmíň.

Odpovědět

Zpět na „Tiguan“