VW Tiguan 1.4 TSI

2007 - 20..

Moderátor: jets

Odpovědět
Uživatelský avatar
Moik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 663
Registrován: 22.04.2010 19:58
Bydliště: Jihlava

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od Moik »

Zajímavý je, že vemu na nejlevnější benzince TankONO a je pokoj, trochu cuká, ale neznatelně. Vezmu tam podruhý a ráno to nikam nechce jet. Jedině kdy to necuká vůbec (měl jsem jen jednu nádrž) bylo OMV Carrera100
Passat 2016, 2.0TDI 110kw, DSG
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)

Viiit
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 229
Registrován: 07.10.2010 10:54
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od Viiit »

Sem zvědavej, co ti v servisu řeknou...a jestli ti budou chtít měnit moduly zapalování, svíčky nebo střiky, tak ať tohle přeskočej, ten problém to maximálně dočasně umlčí...aspoň mě to nepomohlo

Uživatelský avatar
Moik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 663
Registrován: 22.04.2010 19:58
Bydliště: Jihlava

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od Moik »

No neřekli nic, přehráli sw a hotovo. Stačilo nastartovat u servisu, abych věděl, že to nepomohlo. A že měli natlakovanou chladicí soustavu a nikde neutíká... Kdyby tam našli díru, byl bych klidnější. Mám prej jezdit, až se něco projeví...
Passat 2016, 2.0TDI 110kw, DSG
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)

Uživatelský avatar
Moik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 663
Registrován: 22.04.2010 19:58
Bydliště: Jihlava

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od Moik »

Manželka hlásila, že ráno necukalo a jelo...
Passat 2016, 2.0TDI 110kw, DSG
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)

Uživatelský avatar
Majllo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 604
Registrován: 06.03.2008 09:15
Bydliště: SR

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od Majllo »

tak prislo sklamanie z tohto motora...oddysiel ,,ridici ventil vzduchu plniciho tlaku (N249),, najskor sem tam pisalo sporadicku chybu ktoru vo VW iba vymazali a tvrdili ze to je bezne na tychto motoroch. po case som si vsimol ze pri zapnuti turba nastane mierne cuknutie,ze citit kedy dopne turbo... vyvrcholilo to tak ze raz to cuklo riadne, N249 oddysiel a turbo dostalo volu na oske. cize sa musi menit cele turbo :(

najlepsie je ze auto clovek setri, nedeostava nejak extremne zabrat a ked ano, tak vzdy pred vypnutim motora vrcalo aspon 2 minuty na volno. cize odporucam vsetkym NECHAVAT BEZAT MOTOR NA PRAZDNO PO JEHO ZATAZENI MINIMALNE 2 MINUTY PRED VYPNUTIM!

a ako mi bolo povedane, nie je to len v mojom pripade, ale v tiguane v 1.4tsi uz v nasom servise menili 3x turbo (v meste som videl asi 5 tigusov dokopy :roll: :cry: )


mal niekto podobny problem?

tvosi
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 24.10.2010 11:17

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od tvosi »

ja kdyz trochu prasim, tak normalka dojedu do garaze a vypnu auto a nic neresim..
jinak zaclo se mi dit, ze auto jakoby piskne, vetsinou po prerazeni..vim ze uz se to tu resilo, jen mi prijde, ze to jde spise nekde odzadu to pisknuti...poresil ste nekdo nejak tohle piskani?
VW Tiguan 1.4TSI Track&Field 110kW/150HP 4x4

Uživatelský avatar
Majllo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 604
Registrován: 06.03.2008 09:15
Bydliště: SR

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od Majllo »

ak to urobi vzdy ked pridas viac a pustis plyn, tak to ti odfukne BOV (Blow off ventil)

s tym nakladanim a vypnutim motora hned by som si to rozmyslel :wink:

marianb
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 364
Registrován: 26.08.2010 15:18

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od marianb »

Majllo píše:tak prislo sklamanie z tohto motora...oddysiel ,,ridici ventil vzduchu plniciho tlaku (N249),, najskor sem tam pisalo sporadicku chybu ktoru vo VW iba vymazali a tvrdili ze to je bezne na tychto motoroch. po case som si vsimol ze pri zapnuti turba nastane mierne cuknutie,ze citit kedy dopne turbo... vyvrcholilo to tak ze raz to cuklo riadne, N249 oddysiel a turbo dostalo volu na oske. cize sa musi menit cele turbo :(

najlepsie je ze auto clovek setri, nedeostava nejak extremne zabrat a ked ano, tak vzdy pred vypnutim motora vrcalo aspon 2 minuty na volno. cize odporucam vsetkym NECHAVAT BEZAT MOTOR NA PRAZDNO PO JEHO ZATAZENI MINIMALNE 2 MINUTY PRED VYPNUTIM!

a ako mi bolo povedane, nie je to len v mojom pripade, ale v tiguane v 1.4tsi uz v nasom servise menili 3x turbo (v meste som videl asi 5 tigusov dokopy :roll: :cry: )


mal niekto podobny problem?
Sice nemam podobny problem, ale ak Ti to vymenia v zaruke tak sa tes. Na 2.0 TDI PD turbo zvykne odist od 70-90000 km. A nepomozes si. A nepomaha ani nechat zachladit atd. Bud mas spravny kus alebo nie. Jasne ze je to otravne , komplikuje to zivot, su s tym starosti atd.

Pokial viem tak 1.4 ma cez 40% v pocte predanych kusov tak to bude podla mna zavisiet od nejakej serie a komponentov. Inac by tu kazdy riesil tento problem.
Passat bussines line 2.0TDI 130 kW, 4 motion, DSG

Uživatelský avatar
Majllo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 604
Registrován: 06.03.2008 09:15
Bydliště: SR

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od Majllo »

v zaruke to nemam a to ma velmi netesi :cry:

marianb
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 364
Registrován: 26.08.2010 15:18

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od marianb »

Majllo píše:v zaruke to nemam a to ma velmi netesi :cry:
Tak to uz bude stat nejake bubaciky. a kolko mas km alebo vek auta?
Passat bussines line 2.0TDI 130 kW, 4 motion, DSG

Uživatelský avatar
Majllo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 604
Registrován: 06.03.2008 09:15
Bydliště: SR

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od Majllo »

cca 3 roky 70 000km

marianb
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 364
Registrován: 26.08.2010 15:18

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od marianb »

Majllo píše:cca 3 roky 70 000km
Takze sa zda, ze si sa dostal do tohto pasma ako tdi. Vo firme sme mali 2.0 tfsi pasat a tam turbo este neodislo ani na jednom. Takze som zobral 2.0 tsi. 1.4 ma asi "silnejsie"turbo a ma asi aj vacsie naroky na material...

Pre potesenie Ti mozem napisat, ze na C3, ktoru som mal, odchadzali vstrekovace a tiez to to nie je lacny spas. A po 70 000 odisiel katalyzator...

Hold ked sa to stane mne, budem tiez v smutku....
Passat bussines line 2.0TDI 130 kW, 4 motion, DSG

Uživatelský avatar
Moik
Závodník
Závodník
Příspěvky: 663
Registrován: 22.04.2010 19:58
Bydliště: Jihlava

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od Moik »

A bráchovi idešel po 80tis motor na Impreze, boxer-diesel. Prvně hučel, pak po zátěži zdechl a hotovo.. je prej zadřenej...oleje bylo dost.

Nemám strach o ten 1.4TSI, spíš mě děsí ceny oprav...
Passat 2016, 2.0TDI 110kw, DSG
Multivan T5 2007, 1.9TDI 77kW (R.I.P. 2014)
Tiguan Sport&Style 1,4TSI 110kW 4x4 (R.I.P. 2011)

Uživatelský avatar
Majllo
Závodník
Závodník
Příspěvky: 604
Registrován: 06.03.2008 09:15
Bydliště: SR

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od Majllo »

predbezna cena opravy 1800€-2000€ :roll:

Viiit
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 229
Registrován: 07.10.2010 10:54
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: VW Tiguan 1.4 TSI

Příspěvek od Viiit »

tvosi píše:ja kdyz trochu prasim, tak normalka dojedu do garaze a vypnu auto a nic neresim..
jinak zaclo se mi dit, ze auto jakoby piskne, vetsinou po prerazeni..vim ze uz se to tu resilo, jen mi prijde, ze to jde spise nekde odzadu to pisknuti...poresil ste nekdo nejak tohle piskani?

jo to byl u mě první problém, který se objevil asi tak po měsíci užívání...mě nejdřív měnili řemen což bylo k prdu, pak vodní čerpadlo, taky na houby....až na 3. pokus po odeslání problému na import prý zjistili, že vznikal na spojce u vodního čerpadla elektromagnetický impuls, který tenhle zvuk vyvolával, takže nainstalovali inovované vodní čerpadlo a od té doby je klídek

Odpovědět

Zpět na „Tiguan“