NOVÝ TIGUAN
Moderátor: jets
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 04.11.2011 19:58
NOVÝ TIGUAN
Ahoj,může mě někdo poradit,rád bych koupil nového Tiguana,nechci 1.4 a nejraděj bych šel do 2l TSI,z nafty mám strach(filtr pev.částic,zamrzání nafty vzimě).Automat se mi líbí,ale často tahám přívěs tak nevím co by to dělalo.Mám se něčeho vyvarovat?
-
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 26.08.2010 15:18
Re: NOVÝ TIGUAN
Ak jazdis vela tak urcite diesel. Ak chces tichu jazdu tak benzin a ak s privesom tak tsi s max konmi. Nafta mi nikdy nezamrzla a ak budes vzdy mat dlhsiu jazdu tak filter vypalis v pohode. Problem su len caste kratke jazdy.martinrok píše:Ahoj,může mě někdo poradit,rád bych koupil nového Tiguana,nechci 1.4 a nejraděj bych šel do 2l TSI,z nafty mám strach(filtr pev.částic,zamrzání nafty vzimě).Automat se mi líbí,ale často tahám přívěs tak nevím co by to dělalo.Mám se něčeho vyvarovat?
Ja mam 2.0 tsi 170 ps, pretoze sa mi zdal motor subjektivne lepsi nez 200 ps. Jazdim mesto a tak max 2x do mesiaca po 500 km.
Co mi na benzine vadi je mala nadrz. Stale treba tankovat. Skus upresnit tvoje ocakavania.
Passat bussines line 2.0TDI 130 kW, 4 motion, DSG
-
- Pilot
- Příspěvky: 762
- Registrován: 02.06.2011 19:24
Re: NOVÝ TIGUAN
VW má celkově motory za starou bačkoru, záleží co od toho očekáváš ty? Mě nafta nikdy nezamrzla, ani mě nikdy nepraskla hlava ani jsem neměl problémy se vstřikovači.(mám už 3 auto s VW 2.0D motorem) Asi proto, že autu dávám céres. Dvouhmoťák mě neodejde pač to nepodtáčím. Několikrát denně startuju studenej a vypínám po 2-3km na dálnici se nedostanu regenerovat filtr jak je tejden dlouhej a všechno je v cajku. A Kdyby začal filtr zlobit jde okamžitě ven! V záruce to uhraješ, že nemáš nikde napsáno, že se nafta nemůže používat na krátké vzdálenosti a opraví ti to. Benzíňáky mají své mouchy stejně jako nafty, houkající turba jako sanitka je to podle čeho pozná slepec VW naftu.Pročti si za pár nocí VW, Seat, Audi a škoda fórum a máš jasno ne? Dneska maj lidi problémy i s Japoncema, tak v kvalitě si moc nevybereš. Jestli chceš nový slušně vybavený Tiguan tak si radši vem BMW X1 nebo X3 se slabší výbavou a jsi na stejných penězích v daleko lepší kvalitě. Při následném prodeji tu výbavu stejně nikdo nezaplatí.Servis vyjde na stejno ne-li levněji. Já koupil Tigiho jako vojetinu, ale přes milion co by to vyšlo s tou mojí výbavou nové bych za to nedal, to už bych si vozil zadek v jiném a lepším. Pa.
R-Line, bílej ďábel, fourkolka, upravená ropa s koulí a klackem.
Kola dělaj auto autem, takže samožřejmě 19" pryže i v zimě. Zaffčasu prodáno...
Nyní Tojota Raf 4 4gen benzin f automatu.
Kola dělaj auto autem, takže samožřejmě 19" pryže i v zimě. Zaffčasu prodáno...
Nyní Tojota Raf 4 4gen benzin f automatu.
- jets
- Moderátor
- Příspěvky: 2634
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: NOVÝ TIGUAN
no já si hlavně myslím že tu je toho už tolik napsaného na téma tsi a tdi že by bylo spíš lepší věnovat tomu čas a pročíst si fórum jak píše folcvágen...
čti a udělej si názor, nebo se zeptej na něco konkrétního co tu není napsané, rádi poradíme, ale psát pořád jedno a to samé dokola???
čti a udělej si názor, nebo se zeptej na něco konkrétního co tu není napsané, rádi poradíme, ale psát pořád jedno a to samé dokola???
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré
- lakko
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 29.01.2011 19:19
Re: NOVÝ TIGUAN
Mozes to specifikovat, co uz je podtacanie motora. Vsak pri 60 km/h (po meste) na 5 rychlostny st. su otacky cca 1300-1400 (2.0 TDi). To uz je podtocerny motor? Jazdim tak bezne, pouc ma aby som nemusel calovat za novy dvojhmotak.folcvágen píše:.... Dvouhmoťák mě neodejde pač to nepodtáčím.
ex: VW Tiguan 2.0 TDi T&F black
VW Tiguan 2.0 TDi Comfortline
VW Tiguan 2.0 TDi Comfortline
- jets
- Moderátor
- Příspěvky: 2634
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: NOVÝ TIGUAN
já se snažím nejezdit pod 1500 otáček
btw dvouhmoťáku se taky nelíbí prudké změny otáček a otřesy - např. při brždění motorem když se prudce pustí spojka
btw dvouhmoťáku se taky nelíbí prudké změny otáček a otřesy - např. při brždění motorem když se prudce pustí spojka
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré