Olej v sáni

2007 - 20..

Moderátor: jets

Odpovědět
jozocz
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 18.11.2011 21:47

Olej v sáni

Příspěvek od jozocz »

Máme Mitsubishi Grandis a Outlander s motorom 2.0 TDI 16V 103KW.
Dnes som menil olej,filtere.Čistil EGR ventil a rozobral škrtiacu klapku.
Z hadice pod šrtiacou klapkou a EGR ventilom tlačí olej - čiže olej je v saní . Podla mojho názoru odchádza turbo .
Vie mi to niekto potvrdit, alebo vyvrátiť ?

Auto vypisuje kody závad : P0234 a P 0407

Na Outlanderi - tiež je prečipovany asi po 9 mesiacoch začalo tlačit z hadice za turbom olej. je dost mokrý kryt. predpokladám, ked dotiahnem hadicu, naplní interkoler a tiež začne tlačít na druhej strane pri šrtiacej klapke z hadice. Čiže bude to robit stejne ako Grandis.

uvažujem čím skor preprogramoat auto do povodneho stavu. Máte niekto na to nejaku inú
skusenosť ?

folcvágen
Pilot
Pilot
Příspěvky: 762
Registrován: 02.06.2011 19:24

Re: Olej v sáni

Příspěvek od folcvágen »

Proč si to napsal zrovna do sekce Tiguan? Dej to do sekce servis a pomoc, tam seženeš lepší pomoc.
Jestli to máš v záruce tak jeď do servisu, všechno ti opraví a v Mistu ani nezjišťují jestli je to čipnuté, aspoň já jsem takhle jezdil do Hradce Králové a do Kladna a v pohodě. Mě specielně vadilo, že turbo pohoukává jako sanitka. VW to nechává být, že to ničemu nevadí a v Mitsu jsem jim řekl, že nic nesmí vypadat ani vydávat zvuky jako sanitka, že je to nebezpečné, že až pojede sanitka doopravdy tak že si budu myslet, že to je mé turbo. A vyměnili mě ho bez řečí. Pokud to v záruce není, zajeď za někým kdo rozumí motorům VW a zabývá se tím rozhodně víc jak mechanici v Mitsu. Celej motor i s příslušenstvím je úplně stejnej, vyjma krytu motoru se znakem, stejně tak jako je rozdíl mezi Škodou a VW motorem.
R-Line, bílej ďábel, fourkolka, upravená ropa s koulí a klackem.
Kola dělaj auto autem, takže samožřejmě 19" pryže i v zimě. Zaffčasu prodáno...
Nyní Tojota Raf 4 4gen benzin f automatu.

Odpovědět

Zpět na „Tiguan“