Olej v sáni
Napsal: 18.11.2011 23:47
Máme Mitsubishi Grandis a Outlander s motorom 2.0 TDI 16V 103KW.
Dnes som menil olej,filtere.Čistil EGR ventil a rozobral škrtiacu klapku.
Z hadice pod šrtiacou klapkou a EGR ventilom tlačí olej - čiže olej je v saní . Podla mojho názoru odchádza turbo .
Vie mi to niekto potvrdit, alebo vyvrátiť ?
Auto vypisuje kody závad : P0234 a P 0407
Na Outlanderi - tiež je prečipovany asi po 9 mesiacoch začalo tlačit z hadice za turbom olej. je dost mokrý kryt. predpokladám, ked dotiahnem hadicu, naplní interkoler a tiež začne tlačít na druhej strane pri šrtiacej klapke z hadice. Čiže bude to robit stejne ako Grandis.
uvažujem čím skor preprogramoat auto do povodneho stavu. Máte niekto na to nejaku inú
skusenosť ?
Dnes som menil olej,filtere.Čistil EGR ventil a rozobral škrtiacu klapku.
Z hadice pod šrtiacou klapkou a EGR ventilom tlačí olej - čiže olej je v saní . Podla mojho názoru odchádza turbo .
Vie mi to niekto potvrdit, alebo vyvrátiť ?
Auto vypisuje kody závad : P0234 a P 0407
Na Outlanderi - tiež je prečipovany asi po 9 mesiacoch začalo tlačit z hadice za turbom olej. je dost mokrý kryt. predpokladám, ked dotiahnem hadicu, naplní interkoler a tiež začne tlačít na druhej strane pri šrtiacej klapke z hadice. Čiže bude to robit stejne ako Grandis.
uvažujem čím skor preprogramoat auto do povodneho stavu. Máte niekto na to nejaku inú
skusenosť ?