JJ to je pravda, krom toho přidávání benzínu, já zkurvil na Volvu všech 6 vstřiků za 150tis a dostal jsem školení že beznin právě niči vstřiky a hlavně jak zapálí dřív naftu tak ještě není píst nahoře a dostává to štosy jako kráva, petrolej je lepší dává se do čisté zimní nafty a je z toho ta arktická.Tiguanman píše:Toto mi psal kamoš......Již asi 15 let dělám s PHM a tak snad trochu poradím. Přechodová nafta s filtrovatelností do -10°C se musí ze zákona prodávat od 15.řína. Zimní naftam s filtrovatelností do -20°C je poviná od 15.listopadu. V této hodnotě je tolerance + -2°C. Parafín už se začne vylučovat při teplotě kolem -14°C čimž u aut co si před zimou nevyměnili filtry může začít problem s neprůchodností skrz filtr. U nafty nelze ŽÁDNÝM ADITIVEM zvednout její filtrovatelnost, ale každopádně je to dobrej tah firem a prodejců asi jako s prodejem multivitamínu, kde je popsaná celá krabička, ale ve skutečnosti hryznutí do jablka dá víc. Jediná možnost je tankovat Arktickou naftu, nebo krást u armády, kde se používá nafta na -35°C. Jediná možnost jak opravdu docílit zvýšení filtrovatelnosti je přidáním libovolného benzinu do nafty. Na 60l NM klidně do 5 litrů BA. Benzín zvýší bod vzplanutí, ale nikdy ne na tolik, aby se motor podpálil. Pro suchou naftu v našich končinách doporučuji přidat hlavně u našponovaných PD motorů olej M2T, aby nedocházelo k přidírání vstřiků. Je to daleko efektnější a levnější než PLACEBO aditiva.folcvágen píše:počkej, teď se v tom ztrácím, co nedoporučili čistou naftu?
Donedávna se na to jezdilo a jak se začalo přimíchǎvat tak servis byl první kdo řval že to sou sračky.
A Bosch testuje jak na stolici tak v autech jedině s čistou naftou.
A vw ti bude tvrdit blbosti co jim diktujou ty paznehti z Bruselu!!!
Proto já jezdím na čistou naftu, je i levnější než ty kraviny od shellu a omv a nezamrzne a nezasere filtr biosložkou a jak ten motor pěkně vrní, Jets si toho taky fšimnul