Servis, zkušenosti - cena
Moderátor: jets
-
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 26.08.2010 15:18
Re: Servis, zkušenosti - cena
To budu tie kratke starty... Po meste. Preto som bral benzin. Tak budem lahsi o par sto bubakov.
Passat bussines line 2.0TDI 130 kW, 4 motion, DSG
-
- Jezdec
- Příspěvky: 365
- Registrován: 03.12.2010 08:09
- Bydliště: Vilémov okr. Děčín
Re: Servis, zkušenosti - cena
Až pojedu za 14dní domů stavím se v německu a zjistím cenu naštěstí to mám z domu jen 5km
-
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 26.08.2010 15:18
Re: Servis, zkušenosti - cena
Tak som objednany zajtra, zatial sa tvaria, ze to bude chyba v nastaveni alebo nieco s autom. Dnes rano po prijazde do prace mi to uz spadlo na 28 dni a 10 200 km.marianb píše:To budu tie kratke starty... Po meste. Preto som bral benzin. Tak budem lahsi o par sto bubakov.
Passat bussines line 2.0TDI 130 kW, 4 motion, DSG
-
- Pilot
- Příspěvky: 762
- Registrován: 02.06.2011 19:24
Re: Servis, zkušenosti - cena
To si nám ale zatajil, že ti to ukazuje dojezd 10200km, to máš špatně nastavené.marianb píše:Tak som objednany zajtra, zatial sa tvaria, ze to bude chyba v nastaveni alebo nieco s autom. Dnes rano po prijazde do prace mi to uz spadlo na 28 dni a 10 200 km.marianb píše:To budu tie kratke starty... Po meste. Preto som bral benzin. Tak budem lahsi o par sto bubakov.
Servis to chce když je 2 roky nebo malý dojezd km.
A nebo, že se to auto od dubna někde válelo a tobě ho prodali na jeseň, jinak to není možný...
R-Line, bílej ďábel, fourkolka, upravená ropa s koulí a klackem.
Kola dělaj auto autem, takže samožřejmě 19" pryže i v zimě. Zaffčasu prodáno...
Nyní Tojota Raf 4 4gen benzin f automatu.
Kola dělaj auto autem, takže samožřejmě 19" pryže i v zimě. Zaffčasu prodáno...
Nyní Tojota Raf 4 4gen benzin f automatu.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 26.08.2010 15:18
Re: Servis, zkušenosti - cena
Servis tvrdi, ze to je zle nastavene, tak to budem zajtra reklamovat. Uvidime, mozno sa ukaze aj nieco ine, co uz je to len strata casu... skusim nieco nakupit so zlavou...
Passat bussines line 2.0TDI 130 kW, 4 motion, DSG
- vuzek
- Nový člen
- Příspěvky: 12
- Registrován: 12.05.2011 10:28
- Bydliště: Ostrava
Re: Servis, zkušenosti - cena
Autorizovaný servis-Auto Heller Ostrava Dne 25.2.2011 vykraden Tiguan a odvezen do servisu. Do dnešního dne nevystavena pro pojišťovnu konečná faktura, nedodáno tudíž nenamontováno nové rádio.Proto radím pokud možno tak se tomuto servisu Ostravě obloukem vyhnout.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 26.08.2010 15:18
Re: Servis, zkušenosti - cena
Mam po prehliadke, bolo to vela studenych startov a viskozita oleja uz nebola v poriadku. Takze vymena oleja, filtra, doplnenie chladiacej kvapaliny, kontrola a test autobaterie, kontrola opotrebenia brzd, cap, ramien a svetiel atd atd. spolu 270 Eur s DPH. Bezplatny odvoz zo servisu do prace a z prace do servisu, kava a obcertsvenie, umytie auta a interieru, namazanie dveri, zamok a kedykolvek zadarmo vycistenie motora a podvozku od konca aprila.
Najdrahsia sucast je olej, v cene je zaruka mobility.
Najdrahsia sucast je olej, v cene je zaruka mobility.
Passat bussines line 2.0TDI 130 kW, 4 motion, DSG
-
- Pilot
- Příspěvky: 762
- Registrován: 02.06.2011 19:24
Re: Servis, zkušenosti - cena
Pane bože!!! Jak zjistili viskozitu oleje???marianb píše:Mam po prehliadke, bolo to vela studenych startov a viskozita oleja uz nebola v poriadku. Takze vymena oleja, filtra, doplnenie chladiacej kvapaliny, kontrola a test autobaterie, kontrola opotrebenia brzd, cap, ramien a svetiel atd atd. spolu 270 Eur s DPH. Bezplatny odvoz zo servisu do prace a z prace do servisu, kava a obcertsvenie, umytie auta a interieru, namazanie dveri, zamok a kedykolvek zadarmo vycistenie motora a podvozku od konca aprila.
Najdrahsia sucast je olej, v cene je zaruka mobility.
Proč kontrolovali brzdy, ramena a ostatní když máš málo najeto, nechápu, akorát tě stáhli o prachy.
Stejně si myslím, že tě podvedli, autu nejsou dva roky, dojezd km jsi měl ještě velký, kdoví jak ti nastavili ten časový interval při prodeji. Asi tak aby jsi tam byl co nejdříve a platil a platil....
Kolik ti ukazuje servis teď? (km a datum)
R-Line, bílej ďábel, fourkolka, upravená ropa s koulí a klackem.
Kola dělaj auto autem, takže samožřejmě 19" pryže i v zimě. Zaffčasu prodáno...
Nyní Tojota Raf 4 4gen benzin f automatu.
Kola dělaj auto autem, takže samožřejmě 19" pryže i v zimě. Zaffčasu prodáno...
Nyní Tojota Raf 4 4gen benzin f automatu.
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 03.01.2011 21:37
Re: Servis, zkušenosti - cena
folcvágen píše:Pane bože!!! Jak zjistili viskozitu oleje???marianb píše:Mam po prehliadke, bolo to vela studenych startov a viskozita oleja uz nebola v poriadku. Takze vymena oleja, filtra, doplnenie chladiacej kvapaliny, kontrola a test autobaterie, kontrola opotrebenia brzd, cap, ramien a svetiel atd atd. spolu 270 Eur s DPH. Bezplatny odvoz zo servisu do prace a z prace do servisu, kava a obcertsvenie, umytie auta a interieru, namazanie dveri, zamok a kedykolvek zadarmo vycistenie motora a podvozku od konca aprila.
Najdrahsia sucast je olej, v cene je zaruka mobility.
Proč kontrolovali brzdy, ramena a ostatní když máš málo najeto, nechápu, akorát tě stáhli o prachy.
Stejně si myslím, že tě podvedli, autu nejsou dva roky, dojezd km jsi měl ještě velký, kdoví jak ti nastavili ten časový interval při prodeji. Asi tak aby jsi tam byl co nejdříve a platil a platil....
Kolik ti ukazuje servis teď? (km a datum)
Folcvágen ty takovej chytrej kluk a nevíš, že mechanici vše jedou podle seznamu prací, který spadají do prohlídky. A navíc si barvou značí, že třeba brzdy má už všechny hotové.
Audi SQ5 336 k, 692 Nm., čip na 388 k, 812 Nm. černá
VW Caddy Comfort 2.0 TDi 103 kW, černá
VW Caddy Comfort 2.0 TDi 103 kW, černá
-
- Pilot
- Příspěvky: 762
- Registrován: 02.06.2011 19:24
Re: Servis, zkušenosti - cena
Tak to nevim
Každopádně je to lumpárna, kdo vytvořil univerzální seznamy bez ohledu na počet km
Manželka byla na roční prohlídce s Nissanem, no a když viděl že má jen 8 tis. najeto,
tak sám technik řekl, je zbytečný na tom cokoliv dělat jiného než vyměnit olej
Na tahači Volvo si pamatuju, že se šlo na první olej kolem 80tis km a tam se teprve někdo jako pod to kouknul jestli je to jak má být. Kontrola brzd? Proč? Je na to signalizace, max. se posvítilo skrz kolo na kotouč jestli není prasklej. Kontrola množství chladící kapaliny? Proč, když nesvítí kontrolka? Atd...
Jenže u kamionovýho dopravce si nedovolí takové věci, pač ví, že má v tom zkušenosti,pár aut už měl, ale u osobáků si myslí, že jsou všichni dementi, co to mají jen jako přibližovadlo.
Je mi z toho smutno, je to sprostej boj o bankovky, ale je to jen o tom kolik si toho necháme líbit a já si teda nenechávám
Každopádně je to lumpárna, kdo vytvořil univerzální seznamy bez ohledu na počet km
Manželka byla na roční prohlídce s Nissanem, no a když viděl že má jen 8 tis. najeto,
tak sám technik řekl, je zbytečný na tom cokoliv dělat jiného než vyměnit olej
Na tahači Volvo si pamatuju, že se šlo na první olej kolem 80tis km a tam se teprve někdo jako pod to kouknul jestli je to jak má být. Kontrola brzd? Proč? Je na to signalizace, max. se posvítilo skrz kolo na kotouč jestli není prasklej. Kontrola množství chladící kapaliny? Proč, když nesvítí kontrolka? Atd...
Jenže u kamionovýho dopravce si nedovolí takové věci, pač ví, že má v tom zkušenosti,pár aut už měl, ale u osobáků si myslí, že jsou všichni dementi, co to mají jen jako přibližovadlo.
Je mi z toho smutno, je to sprostej boj o bankovky, ale je to jen o tom kolik si toho necháme líbit a já si teda nenechávám
R-Line, bílej ďábel, fourkolka, upravená ropa s koulí a klackem.
Kola dělaj auto autem, takže samožřejmě 19" pryže i v zimě. Zaffčasu prodáno...
Nyní Tojota Raf 4 4gen benzin f automatu.
Kola dělaj auto autem, takže samožřejmě 19" pryže i v zimě. Zaffčasu prodáno...
Nyní Tojota Raf 4 4gen benzin f automatu.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 26.08.2010 15:18
Re: Servis, zkušenosti - cena
K vsetkemu mam protokol, servis a ludi poznam chodim k nim od 2007, oni poznaju mna. Preveril som si veci cez inu osobu, ci dostanem rovnake info.
Mohol som usetrit 125 Eur, lebo si viem, ten isty olej castrol edge... Kupit od znamej, ale jasne mi vysvetlili, ze z navysenia platia mobilitu a sluzby, ktore som vyuzil vratane nahradneho auta.
Kedze tiez viem, co vsetko zakaznikovi ratam do ceny, tak tomu rozumiem.
Vymena oleja urcite neuskodi. Zaruka mi konci v 11 mesiaci a neskor sa rozhodnem ako to urobim. Co je vsak horsie mam len malo km a brzdy su uz na 80%.
na praci nejdem setrit, ja tiez beriem za hodinu poriadnu sadzbu.
Jedine co mi nepasuje je to, ze tieto peniaze som chcel minut az na jesen.
Mohol som usetrit 125 Eur, lebo si viem, ten isty olej castrol edge... Kupit od znamej, ale jasne mi vysvetlili, ze z navysenia platia mobilitu a sluzby, ktore som vyuzil vratane nahradneho auta.
Kedze tiez viem, co vsetko zakaznikovi ratam do ceny, tak tomu rozumiem.
Vymena oleja urcite neuskodi. Zaruka mi konci v 11 mesiaci a neskor sa rozhodnem ako to urobim. Co je vsak horsie mam len malo km a brzdy su uz na 80%.
na praci nejdem setrit, ja tiez beriem za hodinu poriadnu sadzbu.
Jedine co mi nepasuje je to, ze tieto peniaze som chcel minut az na jesen.
Passat bussines line 2.0TDI 130 kW, 4 motion, DSG
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 03.01.2011 21:37
Re: Servis, zkušenosti - cena
Myslím, že nejde jen o bankovky ale i o alibizmus. Vem si, že nějakýmu magorovy se něco stane a první co se bude zkoumat stav vozidla a jak byla provedena prohlídka.Být na místě mechanika, tak prohlídku udělám přesně podle seznamu jak praví předpis. Ono totiž když už je pozdě tak nastupuje armáda právníků. A navíc pokud je auto v záruce. Pokud máš na auto za 3/4 mega tak musíš mít i na provoz.folcvágen píše:Tak to nevim
Každopádně je to lumpárna, kdo vytvořil univerzální seznamy bez ohledu na počet km
Manželka byla na roční prohlídce s Nissanem, no a když viděl že má jen 8 tis. najeto,
tak sám technik řekl, je zbytečný na tom cokoliv dělat jiného než vyměnit olej
Na tahači Volvo si pamatuju, že se šlo na první olej kolem 80tis km a tam se teprve někdo jako pod to kouknul jestli je to jak má být. Kontrola brzd? Proč? Je na to signalizace, max. se posvítilo skrz kolo na kotouč jestli není prasklej. Kontrola množství chladící kapaliny? Proč, když nesvítí kontrolka? Atd...
Jenže u kamionovýho dopravce si nedovolí takové věci, pač ví, že má v tom zkušenosti,pár aut už měl, ale u osobáků si myslí, že jsou všichni dementi, co to mají jen jako přibližovadlo.
Je mi z toho smutno, je to sprostej boj o bankovky, ale je to jen o tom kolik si toho necháme líbit a já si teda nenechávám
Audi SQ5 336 k, 692 Nm., čip na 388 k, 812 Nm. černá
VW Caddy Comfort 2.0 TDi 103 kW, černá
VW Caddy Comfort 2.0 TDi 103 kW, černá
-
- Pilot
- Příspěvky: 762
- Registrován: 02.06.2011 19:24
Re: Servis, zkušenosti - cena
Na provoz mám, ale žebrákovi 1000kč nikdo nedá, ale podvodníkům v servisu jo?
Pokud se do přijímacího protokolu napíše, že zákazník chce udělat jen to a to tak proč by se měli bát právníků?
Pokud se do přijímacího protokolu napíše, že zákazník chce udělat jen to a to tak proč by se měli bát právníků?
R-Line, bílej ďábel, fourkolka, upravená ropa s koulí a klackem.
Kola dělaj auto autem, takže samožřejmě 19" pryže i v zimě. Zaffčasu prodáno...
Nyní Tojota Raf 4 4gen benzin f automatu.
Kola dělaj auto autem, takže samožřejmě 19" pryže i v zimě. Zaffčasu prodáno...
Nyní Tojota Raf 4 4gen benzin f automatu.
-
- Jezdec
- Příspěvky: 364
- Registrován: 26.08.2010 15:18
Re: Servis, zkušenosti - cena
Ani som netusil, aku debatu vyvolam. Dovolim si to zhrnut:
1. Ak nejaka spolocnost funguje len pre zisk a len na ukor svojich klientov, je iste ze v nejakom case klienti odidu
2. Aby sa bodu 1. predislo, vymyslaju sa produkty a ich servis na nejaku "zarucnu" dobu
3. Ak spolocnost nedokaze indexovo generovat stale vyssi zisk, snazi sa nejakou formou predlzit "zarucnu" dobu
4. Napriek ucinkom bodom 1-3, klient vzdy zhodnoti hodnotu svojich penazi voci hodnote ktoru dostava
5. Spolocnost je nutena znizovat ceny svojich produktov a radsej investuje do novych klientov, aj za cenu ze ziskanie noveho klienta je 5x drahsie nez udrzanie si existujuceho
Najlepsie je princip vidno u mobilnych operatorov. VW je v bode c. 5, kupil som tiguana v roku 2010 o 12 000 Eur lacnejsie nez jettu v roku 2007. Aj tiguan 2010 bol lacnejsi o 6 000 Eur nez v roku 2008. Vsetci mame zlavy pri kupe auta a to poriadne.
Zial servisne spolocnosti su este v bode 3. Ale aj dnes riesili, ze maju obrovsky vypadok sluzieb. Nase reakcie hovoria, ze sme v bode 4.
Dufam, ze nerozputam este vacsiu diskusiu a ak poprosim jetsa, aby to dal niekde mimo tejto temy.
1. Ak nejaka spolocnost funguje len pre zisk a len na ukor svojich klientov, je iste ze v nejakom case klienti odidu
2. Aby sa bodu 1. predislo, vymyslaju sa produkty a ich servis na nejaku "zarucnu" dobu
3. Ak spolocnost nedokaze indexovo generovat stale vyssi zisk, snazi sa nejakou formou predlzit "zarucnu" dobu
4. Napriek ucinkom bodom 1-3, klient vzdy zhodnoti hodnotu svojich penazi voci hodnote ktoru dostava
5. Spolocnost je nutena znizovat ceny svojich produktov a radsej investuje do novych klientov, aj za cenu ze ziskanie noveho klienta je 5x drahsie nez udrzanie si existujuceho
Najlepsie je princip vidno u mobilnych operatorov. VW je v bode c. 5, kupil som tiguana v roku 2010 o 12 000 Eur lacnejsie nez jettu v roku 2007. Aj tiguan 2010 bol lacnejsi o 6 000 Eur nez v roku 2008. Vsetci mame zlavy pri kupe auta a to poriadne.
Zial servisne spolocnosti su este v bode 3. Ale aj dnes riesili, ze maju obrovsky vypadok sluzieb. Nase reakcie hovoria, ze sme v bode 4.
Dufam, ze nerozputam este vacsiu diskusiu a ak poprosim jetsa, aby to dal niekde mimo tejto temy.
Passat bussines line 2.0TDI 130 kW, 4 motion, DSG
- jets
- Moderátor
- Příspěvky: 2634
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Servis, zkušenosti - cena
tak zatím se pořád bavíte o cenách servisů tak nevidím důvod nějak zasahovat.
za mně - do autorizovaného servisu nepáchnu z několika důvodů
1. - všechno je předražené, jak práce tak materiál
2. - nemůžu být u auta a mít pod kontrolou co se OPRAVDU na autě udělalo
3. - totální nedůvěra k mechanikům kteří se (aspoň u nás) střídají jak na běžícím pásu
4. - vzdálenost 20km od bydliště takže neustálé řešení odvozu nebo čekání na auto
5. - když měním olej u mého mechanika tak je to na cca 2 hodinky s kompletní prohlídkou, v autorizovaném servisu trvá jen půl hodiny od mého příjezdu do zajetí auta na zvedák a potom když vidím jak jede na zkušební jízdu a vrátí se za půl hodiny a na pc je spotřeba 9l tak bych toho šmejda zabil na fleku
za mně - do autorizovaného servisu nepáchnu z několika důvodů
1. - všechno je předražené, jak práce tak materiál
2. - nemůžu být u auta a mít pod kontrolou co se OPRAVDU na autě udělalo
3. - totální nedůvěra k mechanikům kteří se (aspoň u nás) střídají jak na běžícím pásu
4. - vzdálenost 20km od bydliště takže neustálé řešení odvozu nebo čekání na auto
5. - když měním olej u mého mechanika tak je to na cca 2 hodinky s kompletní prohlídkou, v autorizovaném servisu trvá jen půl hodiny od mého příjezdu do zajetí auta na zvedák a potom když vidím jak jede na zkušební jízdu a vrátí se za půl hodiny a na pc je spotřeba 9l tak bych toho šmejda zabil na fleku
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré