TSI hrozný zvuk po startu
Moderátor: jets
-
- Jezdec
- Příspěvky: 365
- Registrován: 03.12.2010 08:09
- Bydliště: Vilémov okr. Děčín
Re: TSI hrozný zvuk po startu
A vždyt máme všichni auto hold a to si zabrzdí samo jak potřebuje když zastavím tak je to zabržděné a jak vypnu motor tak slyším jak se zatáhne samoručka
-
- Pilot
- Příspěvky: 762
- Registrován: 02.06.2011 19:24
Re: TSI hrozný zvuk po startu
Já mám třeba autohold vypnutej, za prvé mě to přijde že to je tak pro ty co se neumí rozjíždět a za druhý se ničí spojka. Zkus si to vypnout a uvidíš jak nemusiš tolik přidávat aby se to pohlo z fleku.
Co se týká zatažení ručky nebo zakvaltování, tak to je úplně fuk.
Může mi někdo objasnit jak se může při zařazené rychlosti ničit dvouhmota?
Co se týká zatažení ručky nebo zakvaltování, tak to je úplně fuk.
Může mi někdo objasnit jak se může při zařazené rychlosti ničit dvouhmota?
R-Line, bílej ďábel, fourkolka, upravená ropa s koulí a klackem.
Kola dělaj auto autem, takže samožřejmě 19" pryže i v zimě. Zaffčasu prodáno...
Nyní Tojota Raf 4 4gen benzin f automatu.
Kola dělaj auto autem, takže samožřejmě 19" pryže i v zimě. Zaffčasu prodáno...
Nyní Tojota Raf 4 4gen benzin f automatu.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 26.07.2009 16:26
Re: TSI hrozný zvuk po startu
Každý ať si vybere. Bud zamrzla ruční brzda nebo vytahanej retez pripadne predepnuta dvouhmota v jednom smeru. Co je na opravu levnejsi je asi jasne.
Navíc v navodu k obsluze se pise nejprve zatahnout rucni brzdu a az pote zaradit rychlost, ktera ma slouzit jen jako pojistka v pripade selhani rucni brzdy. To znamena ze rychlost je jen volne zarazena. Logicke je ze v cim vetsim svahu auto na kvaltu stoji tim horsi je vysledek a bavime se samzorejme o dlouhodobem parkovani v takovem miste.
Zamrznuti rucky u Tiguanu a podobnych elektormechanickych rucek neverim. Ze mi primrzne desticka ke kotouci? Parkrat zabrzdim a odbrzdim rucku a elektromotry desticky uvolni. A ty vnejsi desky pak pri jizde kdyz opakovane zabrzdim nozni. To je jako kdyz umeju auto a necham ho pote par dni stat. Taky mi prireznou kotouce k destickam. Ujedu par metru a je po problemu.
Rucky zamrzavaly u lanových systemu, a to kvuli netesným lanovodum, kam behem jizdy natekla voda. Pres noc zmrzla a drzelo to jeste lepe nez pri puvodnim zatazeni. Take k tomu prispela konstrukce mechanicke rucni brzdy aplikovane na trmen kotoucove brzdy. Rucni brzda se pak nevracela po urcitych letech ani v lete.
A ted k dvouhmote. Nekdo se ptal jakej muze mit efekt parkovani ve svahu pri zarazene rychlosti na nej.
Dvouhmotovy setrvak ma zaklad slova dva. To znamena zjednodusene, ze mam dve masy propojene pruzinovym tlumicim systemem, který ma tlumit vibrace z motoru do spajzky, snizovat hluk apod. Pokud budu neustale prepinat tyto pruziny , tak se predcasne unavi. Pak bude stacit mensi sila pro jejich staceni a cely tlumici mechnismus ztrati puvodni predpeti a zacne rachotit vlivem vzniklych vuli. A klesne efekt tlumeni vibraci z jedne masy pres pruziny do druhe. Nejvice samzrejme v tech rezimech, kde se maji vibrace tlumit tj. ve volnobehu a v nizkych otackach. Z cehoz vyplyva, ze dvouhmoty nemaji take rady, dlouhodoby chod motoru ve volnobehu.
Autohold urcite ma svoje minusy. Pri rozjezdu na rovine mi taky prijde zbytecnej. Je potreba pridat vice plynu nez kdybych se rozjizdel bez nej, ale pri rozjezdu do svahu funguje dobre. Tady mam pocit, ze naopak nemusim tolik pridavat plyn, aby spojka neprokluzovala vic nez je nutne.
Navíc v navodu k obsluze se pise nejprve zatahnout rucni brzdu a az pote zaradit rychlost, ktera ma slouzit jen jako pojistka v pripade selhani rucni brzdy. To znamena ze rychlost je jen volne zarazena. Logicke je ze v cim vetsim svahu auto na kvaltu stoji tim horsi je vysledek a bavime se samzorejme o dlouhodobem parkovani v takovem miste.
Zamrznuti rucky u Tiguanu a podobnych elektormechanickych rucek neverim. Ze mi primrzne desticka ke kotouci? Parkrat zabrzdim a odbrzdim rucku a elektromotry desticky uvolni. A ty vnejsi desky pak pri jizde kdyz opakovane zabrzdim nozni. To je jako kdyz umeju auto a necham ho pote par dni stat. Taky mi prireznou kotouce k destickam. Ujedu par metru a je po problemu.
Rucky zamrzavaly u lanových systemu, a to kvuli netesným lanovodum, kam behem jizdy natekla voda. Pres noc zmrzla a drzelo to jeste lepe nez pri puvodnim zatazeni. Take k tomu prispela konstrukce mechanicke rucni brzdy aplikovane na trmen kotoucove brzdy. Rucni brzda se pak nevracela po urcitych letech ani v lete.
A ted k dvouhmote. Nekdo se ptal jakej muze mit efekt parkovani ve svahu pri zarazene rychlosti na nej.
Dvouhmotovy setrvak ma zaklad slova dva. To znamena zjednodusene, ze mam dve masy propojene pruzinovym tlumicim systemem, který ma tlumit vibrace z motoru do spajzky, snizovat hluk apod. Pokud budu neustale prepinat tyto pruziny , tak se predcasne unavi. Pak bude stacit mensi sila pro jejich staceni a cely tlumici mechnismus ztrati puvodni predpeti a zacne rachotit vlivem vzniklych vuli. A klesne efekt tlumeni vibraci z jedne masy pres pruziny do druhe. Nejvice samzrejme v tech rezimech, kde se maji vibrace tlumit tj. ve volnobehu a v nizkych otackach. Z cehoz vyplyva, ze dvouhmoty nemaji take rady, dlouhodoby chod motoru ve volnobehu.
Autohold urcite ma svoje minusy. Pri rozjezdu na rovine mi taky prijde zbytecnej. Je potreba pridat vice plynu nez kdybych se rozjizdel bez nej, ale pri rozjezdu do svahu funguje dobre. Tady mam pocit, ze naopak nemusim tolik pridavat plyn, aby spojka neprokluzovala vic nez je nutne.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 17.10.2012 16:33
Re: TSI hrozný zvuk po startu
to hrabik:
skvele vysvetleno
skvele vysvetleno
- Gabrieluss
- Řidič
- Příspěvky: 105
- Registrován: 05.09.2012 21:48
- Bydliště: Praha
Re: TSI hrozný zvuk po startu
Kdyby to byl nějaký problém, tak by zámek zpátečky zřejmě nemontovali. Protože ho používám už několik let, tak auto automaticky nechávám na zpátečce, i když zámek nezamknu.panHrabe píše:Ano, ja zasadne parkuju s neutralem a zatazenou rucni brzdou pokud je auto nekde venku. V garazi zasadne bez kvaltu a rucni brzdy. Ani dvouhmotaku moc neprospiva kdyz auto visi na kvaltu.
Nejhorsi je stav kdyz uzivatel zastavi a povesi auto na kvalt a az potom zatahne rucni brzdu, v ten okamzik auto proste visi na kvaltu.
Samozřejmě se bavíme o klasickém parkování na rovině. Parkování ve svahu je věc jiná a tam to musí viset na brzdě.
2.0 TDI, 103 kW, BMT, manuál, 4x4, Sport & Style, * 26. 10. 2012
-
- Řidič
- Příspěvky: 102
- Registrován: 27.05.2009 12:59
- Bydliště: Prešov
Re: TSI hrozný zvuk po startu
Dnes ráno znova po štarte tento zvuk: http://www.youtube.com/watch?v=S6L3fF49OT8" onclick="window.open(this.href);return false;
Ak som sám v aute tak to väčšinou počujem ak sadám s rodinou tak pri 3 deťoch väčšinou nie je počuť nič .
Postupne si zvykám parkovať na ručnej brzde ale zvyk 20 rokov zaraďovať rýchlosť tu ešte stále je. Ak stojím v kopci tak po zatiahnutí ručnej vypnem motor a pre istotu zaradím ešte aj rýchlosť.
Ak som sám v aute tak to väčšinou počujem ak sadám s rodinou tak pri 3 deťoch väčšinou nie je počuť nič .
Postupne si zvykám parkovať na ručnej brzde ale zvyk 20 rokov zaraďovať rýchlosť tu ešte stále je. Ak stojím v kopci tak po zatiahnutí ručnej vypnem motor a pre istotu zaradím ešte aj rýchlosť.
ex Tiguan Trend & Fun, 1.4 TSI, 110 kW, 4motion
BMW F11 520d RWD
BMW F11 520d RWD
- jets
- Moderátor
- Příspěvky: 2634
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: TSI hrozný zvuk po startu
po několika konzultacích jsem nechal vyměnit napínák rozvodového řetězu, včetně vodících lišt, řetězu, ložisek apod. Řetěz byl viditelně delší než nový, hodně mě překvapila jeho velikost, je silný jako řetázek na kolo. No je k tomu katastrofální přístup, musí se rozdělat půl motoru, olejová vana... A poslední překvapení bylo když jsme chtěli vyměnit těsnění pod vodní pumpou - nejde koupit, jedině celá pumpa za 5500,- (vyřešil to tmel)
teď jen doufám že jsme se trefili a bude pokoj, jak to začne dělat znovu tak mě asi picne
teď jen doufám že jsme se trefili a bude pokoj, jak to začne dělat znovu tak mě asi picne
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré