Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: TSI hrozný zvuk po startu
PříspěvekNapsal: 06.02.2013 13:19 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.12.2010

Příspěvky:

365

Bydliště:

Vilémov okr. Děčín

A vždyt máme všichni auto hold a to si zabrzdí samo jak potřebuje když zastavím tak je to zabržděné a jak vypnu motor tak slyším jak se zatáhne samoručka

_________________
VW Tiguan Rline benzín 1.4 TSI 4motion 110kw barva bílá


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TSI hrozný zvuk po startu
PříspěvekNapsal: 06.02.2013 13:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

02.06.2011

Příspěvky:

762

Já mám třeba autohold vypnutej, za prvé mě to přijde že to je tak pro ty co se neumí rozjíždět a za druhý se ničí spojka. Zkus si to vypnout a uvidíš jak nemusiš tolik přidávat aby se to pohlo z fleku.

Co se týká zatažení ručky nebo zakvaltování, tak to je úplně fuk.
Může mi někdo objasnit jak se může při zařazené rychlosti ničit dvouhmota? :lol:

_________________
R-Line, bílej ďábel, fourkolka, upravená ropa s koulí a klackem.
Kola dělaj auto autem, takže samožřejmě 19" pryže i v zimě. Zaffčasu prodáno...
Nyní Tojota Raf 4 4gen benzin f automatu.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TSI hrozný zvuk po startu
PříspěvekNapsal: 06.02.2013 22:09 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

26.07.2009

Příspěvky:

25

Každý ať si vybere. Bud zamrzla ruční brzda nebo vytahanej retez pripadne predepnuta dvouhmota v jednom smeru. Co je na opravu levnejsi je asi jasne.
Navíc v navodu k obsluze se pise nejprve zatahnout rucni brzdu a az pote zaradit rychlost, ktera ma slouzit jen jako pojistka v pripade selhani rucni brzdy. To znamena ze rychlost je jen volne zarazena. Logicke je ze v cim vetsim svahu auto na kvaltu stoji tim horsi je vysledek a bavime se samzorejme o dlouhodobem parkovani v takovem miste.

Zamrznuti rucky u Tiguanu a podobnych elektormechanickych rucek neverim. Ze mi primrzne desticka ke kotouci? Parkrat zabrzdim a odbrzdim rucku a elektromotry desticky uvolni. A ty vnejsi desky pak pri jizde kdyz opakovane zabrzdim nozni. To je jako kdyz umeju auto a necham ho pote par dni stat. Taky mi prireznou kotouce k destickam. Ujedu par metru a je po problemu.
Rucky zamrzavaly u lanových systemu, a to kvuli netesným lanovodum, kam behem jizdy natekla voda. Pres noc zmrzla a drzelo to jeste lepe nez pri puvodnim zatazeni. Take k tomu prispela konstrukce mechanicke rucni brzdy aplikovane na trmen kotoucove brzdy. Rucni brzda se pak nevracela po urcitych letech ani v lete.

A ted k dvouhmote. Nekdo se ptal jakej muze mit efekt parkovani ve svahu pri zarazene rychlosti na nej.
Dvouhmotovy setrvak ma zaklad slova dva. To znamena zjednodusene, ze mam dve masy propojene pruzinovym tlumicim systemem, který ma tlumit vibrace z motoru do spajzky, snizovat hluk apod. Pokud budu neustale prepinat tyto pruziny , tak se predcasne unavi. Pak bude stacit mensi sila pro jejich staceni a cely tlumici mechnismus ztrati puvodni predpeti a zacne rachotit vlivem vzniklych vuli. A klesne efekt tlumeni vibraci z jedne masy pres pruziny do druhe. Nejvice samzrejme v tech rezimech, kde se maji vibrace tlumit tj. ve volnobehu a v nizkych otackach. Z cehoz vyplyva, ze dvouhmoty nemaji take rady, dlouhodoby chod motoru ve volnobehu.

Autohold urcite ma svoje minusy. Pri rozjezdu na rovine mi taky prijde zbytecnej. Je potreba pridat vice plynu nez kdybych se rozjizdel bez nej, ale pri rozjezdu do svahu funguje dobre. Tady mam pocit, ze naopak nemusim tolik pridavat plyn, aby spojka neprokluzovala vic nez je nutne.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TSI hrozný zvuk po startu
PříspěvekNapsal: 07.02.2013 18:36 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

17.10.2012

Příspěvky:

17

to hrabik: :good: :good: :good:

skvele vysvetleno


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TSI hrozný zvuk po startu
PříspěvekNapsal: 13.02.2013 09:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

05.09.2012

Příspěvky:

105

Bydliště:

Praha

panHrabe píše:
Ano, ja zasadne parkuju s neutralem a zatazenou rucni brzdou pokud je auto nekde venku. V garazi zasadne bez kvaltu a rucni brzdy. Ani dvouhmotaku moc neprospiva kdyz auto visi na kvaltu.
Nejhorsi je stav kdyz uzivatel zastavi a povesi auto na kvalt a az potom zatahne rucni brzdu, v ten okamzik auto proste visi na kvaltu.


Kdyby to byl nějaký problém, tak by zámek zpátečky zřejmě nemontovali. Protože ho používám už několik let, tak auto automaticky nechávám na zpátečce, i když zámek nezamknu.

Samozřejmě se bavíme o klasickém parkování na rovině. Parkování ve svahu je věc jiná a tam to musí viset na brzdě.

_________________
2.0 TDI, 103 kW, BMT, manuál, 4x4, Sport & Style, * 26. 10. 2012


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TSI hrozný zvuk po startu
PříspěvekNapsal: 18.02.2013 12:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.05.2009

Příspěvky:

102

Bydliště:

Prešov

Dnes ráno znova po štarte tento zvuk: http://www.youtube.com/watch?v=S6L3fF49OT8
Ak som sám v aute tak to väčšinou počujem ak sadám s rodinou tak pri 3 deťoch väčšinou nie je počuť nič :).

Postupne si zvykám parkovať na ručnej brzde ale zvyk 20 rokov zaraďovať rýchlosť tu ešte stále je. Ak stojím v kopci tak po zatiahnutí ručnej vypnem motor a pre istotu zaradím ešte aj rýchlosť.

_________________
ex Tiguan Trend & Fun, 1.4 TSI, 110 kW, 4motion
BMW F11 520d RWD


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: TSI hrozný zvuk po startu
PříspěvekNapsal: 20.04.2013 16:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

2634

Bydliště:

Břeclav

po několika konzultacích jsem nechal vyměnit napínák rozvodového řetězu, včetně vodících lišt, řetězu, ložisek apod. Řetěz byl viditelně delší než nový, hodně mě překvapila jeho velikost, je silný jako řetázek na kolo. No je k tomu katastrofální přístup, musí se rozdělat půl motoru, olejová vana... A poslední překvapení bylo když jsme chtěli vyměnit těsnění pod vodní pumpou - nejde koupit, jedině celá pumpa za 5500,- (vyřešil to tmel)
teď jen doufám že jsme se trefili a bude pokoj, jak to začne dělat znovu tak mě asi picne

_________________
každé přistání po kterém se dá odejít po svých je dobré

_________________
Tiguan 1,4TSI 110kW Track & Field - prodáno - nejhorší auto co jsem měl - Tiguan 2,0TDI 125kW Track & Field - Superb II FL Combi 2,0TDI 125kW 4x4


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky  ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group