Převodovka je taková rozporuplná. Při klidné jízdě ani nevíš, že to řadí. Rozjezdy jsou plynulé, absolutně v pohodě. Jediná věc, která mi na ni trochu vadí, že občas zbytečně dlouho tápe co tam hodí za rychlost a pak nesmyslně rychle vystřelíš vpřed. Na tom jsme se shodli i s Intention když jsme dávali sraz a to on má TDI 140kw, takže jinej motor tudíž i jiné naladění převodovky, ale dělá to stejné věci. Další trochu problém, že když to úplně prošlápneš, tak to podřádí nesmyslně moc a otáčky vylítnou zbytečně moc nahoru. S tím se ale dá naučit pracovat pomocí plynu a nebo si tam přinejhoršim kydneš pádlem o jednu rychlost nahoru.pfa píše:Omlouvám se, byl jsem pár dnů mimo PC. Díky všem za reakce a zkušenosti.
to rmrc: Podle toho, že do Tiga 110 kW 1,4TSi montují 6DSG, tak uvažuji, že to musí být ta starší olejová (do 350 Nm). Slabší 7DSG (DQ250) se suchými spojkami montují např. do 1,4 TSi 110 kw Sportsvan apod., tedy do lehčích aut. Tu bych podle referencí nechtěl.
Toto je však jen dedukce - může někdo potvrdit, že pro Tiga 1,4 Tsi 110 kW dávají 6DSG se spojkami v oleji?
Začínám víc váhat, jestli nevzít 2,0 TSi 132 kW - přece jenom při stejném stylu jízdy by to nemuselo žrát o moc víc než 1,4 110 kW...(a při tom malém projezdu by mi to mohlo být jedno) - nezávodím, ale výkonová rezerva pro předjíždění se hodí vždycky. Navíc nikdo nepotvrdil, že problémy s písty u 1,4 jsou už minulost. A 2,0 TSi nemá kompresor (jen turbo), což je pro spolehlivost taky + oproti 1,4 110 kW.
Díval jsem se na tvůj starší příspěvek z 05/2016 a tam vidím spotřebu 8,8 na surovém motoru - to bych bral.
Jinak díky za ref. k aktivním LED světlům - budu si muset připlatit.
Ještě dotazy: Převodovka se stále líbí? jak se to chová při prudkém předjíždění a při popojíždění krokem? - neruší? (s DSG zatím nemám zkušenost).
to ostatní: Active Info opravdu není má touha - jsem na tom podobně jako peto 28 - dlouhé hodiny u PC... raději koukám na fyzické věci.
Kdybych to měl shrnout, tak převodovka je vesměs dobrá, ale má to mušky. Na druhou stranu, to mají asi všechny automaty a já jsem byl celý život zvyklý na manuál, takže to asi zbytečně moc hrotím. Zase ta pohoda, že nemusíš řadit je v tomhle druhu auta k nezaplacení.