Zdravim : ))
Byl by tu nekdo tak laskav a nakreslil mi velice jednoduché schéma zapojeni svíček k rozdělovači? Pohled ze predu čelem k celnimu sklu:p rozdělovač mám z pravého boku a svíčky taktéž blíž k čelnímu sklu : )) Byl bych mu moc vděčný, jelikož všude píšou system 1-3-4-2 už se mi o tom i zda : )) ale nikde neni nic vic napsano,. to 1-3-4-2 mam zapojit po smeru nebo proti smeru hod. rucicek na rozdelovaci? A jak urcim valce? Odkud počítat 1. válec na motoru? A je to tky system 1-3-4-2nebo 1-2-3-4?? HL. z jaké strany, ztačí z prava-leva nic složitého prosím, tzv. po lopatě:p Jsem z toho jelen : )) byl bych strasně rád kdyby mi to tu někdo objasnil. Pokud je velice nutny znat udaje o motoru,. dopíšu,. klasicky polo 2f 93 rv. 1,1 33kw
Děkuji všem moc za rady : )) Možná by i stačilo kdyby si někdo udělal tu práci a vyfotil :p nebo koukl a popsal co kam zapojit: ))
Edit by 12.1
PS: asi sem se dopatral k tomu ze motor je z leva doprava oznacen jako 1-3-4-2 a na rozdelovaci najdu 1. valec a pak po smeru nebo proti postupne zapojim cislo se stejnym cislem? Ted mi de hl o to kde je 1. valec. možná tuším a jestli tj po směru nebo proti. Děkuji : ))
Zapojeni kabelu rozdelovace
Moderátoři: Martin. D, BigBang
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11.01.2011 18:58
- Bydliště: Horní Slavkov
- Kontaktovat uživatele:
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: Zapojeni kabelu rozdelovace
Svicky v hlave jsou v poradi 1234,brano ve smeru od rozvodu..Na vicku rozdelovace je u jednoho z vyvodu pro zap.kabel znacka,ktera oznacuje kam mas pripojit kabel od svicky 1. valce...Motor se toci doprava,stojis-li celem k rozvodum..(samozrejme rozdelovac,stojis-li celem k nemu,doleva)Motor pali v poradi 1342,tudis na dalsi vyvod,po smeru otaceni zapojis kabel od 3.valce,na dalsi od 4. a na posledni privedes kabel od svicky 2. valce..
Jestlize na vicku rozdelovace neni znacka urcujici 1. valec,musis sundat viko ventilu a pootacenim motoru uvest ventily 4. valce do strihu(zavira vyfukovy,otvira saci ventil),v te chvili pali 1. valec a zaroven palec v rozdelovaci smeruje na vyvod ve vicku kam pripojis kabel od 1. svicky..
Kdyby se ti opravdu viko ventilu nechtelo sundavat,muzes si vyvod pro kabel 1.valce na rozdelovaci tipnout,mas 4 moznosti ,ale poradi ostatnich kabelu musis vzdy zachovavat...Muzes tipovat dokud motor nepujde jak mam
Jestlize na vicku rozdelovace neni znacka urcujici 1. valec,musis sundat viko ventilu a pootacenim motoru uvest ventily 4. valce do strihu(zavira vyfukovy,otvira saci ventil),v te chvili pali 1. valec a zaroven palec v rozdelovaci smeruje na vyvod ve vicku kam pripojis kabel od 1. svicky..
Kdyby se ti opravdu viko ventilu nechtelo sundavat,muzes si vyvod pro kabel 1.valce na rozdelovaci tipnout,mas 4 moznosti ,ale poradi ostatnich kabelu musis vzdy zachovavat...Muzes tipovat dokud motor nepujde jak mam
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojeni kabelu rozdelovace
ve finále zjistíš, že ti to nehází jiskru a nakonec vybiješ baterii a budeš v
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 11.01.2011 18:58
- Bydliště: Horní Slavkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zapojeni kabelu rozdelovace
Díky moc šéfe : )) Koukám že jsi ze Sokolova : p blízko : )) Už mi to jede a myslim že i správne,. teď to jen zkontrolovat : )
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: Zapojeni kabelu rozdelovace
Nemas zac..Jo ted koukam H.Slavkov,no jo kousek....At to jezdi..Tomíno91 píše:Díky moc šéfe : )) Koukám že jsi ze Sokolova : p blízko : )) Už mi to jede a myslim že i správne,. teď to jen zkontrolovat : )