Polo Gt-manual

rv. 1975 - 1990

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Odpovědět
Ptak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 20.01.2010 17:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Polo Gt-manual

Příspěvek od Ptak »

Schanim nejaky info o motoru 1,3Gt. Zvlaste vrtani/zdvih, info o vacce a pod. Nebo zda by nekdo neposkytl elektronicky nejakou knihu kde bych nasel info. Jde mi zda by byla technicky mozna zastavba vnitrosti Gtcka do bloku 1,3(40kW). Diky moc!

Uživatelský avatar
Hans86C
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 471
Registrován: 29.04.2008 17:57
Bydliště: Sokolov

Re: Polo Gt-manual

Příspěvek od Hans86C »

Jde o to,co s tim chces vyvadet..Samotny blok je stejny,hlava je stejna. Pisty jsou jiny,kvuli vetsimu kompresnimu pomeru..ale vrtani a zdvih je stejny..Je tam jina vacka,stejna jako u G40,stejne tak vstriky,pal. cerpadlo,pocitac..Vse porovnavam s motorem NZ..Takze bych rekl,ze uz je lepsi tam napalit komplet 3F,bude to min prace..

Ptak
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 20.01.2010 17:33
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Polo Gt-manual

Příspěvek od Ptak »

Dik, za info. Mam v trabantu motor 1,3 (40kW) a ikdyz to s tim hejbe slusne, tak jsou tam jeste rezervy. Motor je napohled stejny jako vsechny jiny VW, tak se v tom trabiku lisi ulozenim. Polo je chyceno vzadu, trabant vepredu.

Odpovědět

Zpět na „Polo 86/86 C“