Polo Gt-manual
Moderátoři: Martin. D, BigBang
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 20.01.2010 17:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Polo Gt-manual
Schanim nejaky info o motoru 1,3Gt. Zvlaste vrtani/zdvih, info o vacce a pod. Nebo zda by nekdo neposkytl elektronicky nejakou knihu kde bych nasel info. Jde mi zda by byla technicky mozna zastavba vnitrosti Gtcka do bloku 1,3(40kW). Diky moc!
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: Polo Gt-manual
Jde o to,co s tim chces vyvadet..Samotny blok je stejny,hlava je stejna. Pisty jsou jiny,kvuli vetsimu kompresnimu pomeru..ale vrtani a zdvih je stejny..Je tam jina vacka,stejna jako u G40,stejne tak vstriky,pal. cerpadlo,pocitac..Vse porovnavam s motorem NZ..Takze bych rekl,ze uz je lepsi tam napalit komplet 3F,bude to min prace..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 20.01.2010 17:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo Gt-manual
Dik, za info. Mam v trabantu motor 1,3 (40kW) a ikdyz to s tim hejbe slusne, tak jsou tam jeste rezervy. Motor je napohled stejny jako vsechny jiny VW, tak se v tom trabiku lisi ulozenim. Polo je chyceno vzadu, trabant vepredu.