polo 86c
Moderátoři: Martin. D, BigBang
- Lukasyamaha
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
polo 86c
chci si koupit tento vuz. Mohly by jste mi poradit jakych typu motoru se vyhnout na co si dát pozor? díky
- Standa
- VWexpert
- Příspěvky: 4145
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Poblíž CV / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
bacha na 1,1 s karburátorm, pokud nedrží otáčky na volnoběh. To je u těhle Pol celkem běžný, většinou se s tim moc dělat nedá. Koukni pod baterku jestli to tam neni shnilý, mě tamodtud teče ke spolujezdci až dozadu. Ruční brzda je blbě řešená, tak kdyby se ti zdálo že málo brzdí, tak se nediv .
Přední náprava je taky blbě řešená, když projedeš hlubší díru oběma kolama, tak můžeš uslyšet ránu od stabilizátoru. Čepy a kloubby zas tak rychle neodcházejí. Může bejt vyběhaná kulisa na řazení, že někdy nevíš, jestli tam máš jedničku nebo zpátečku, ale dá se na to kdyžtak brzy zvyknout to samý s tim volnoběhem, pedály jsou docela blízko u sebe, takže se dá mačkat brzda zároveň s plynem, už to takhle praktikuju od doby co mám řidičák(i Polo)
Jinak nějaký větší problémy stimhle autem nejsou, ani nic častýho, jenom měnit olej a občas ty klouby a brzdový destičky odcházej častěji, já je měnil po 15-20tis. možná to bylo stylem jízdy.
Teda jinak já mám jeden nepříjemnej problém, už to řešim 3. měssíc, ale to je výjimka, v sekci "servi & Pomoc & autohifi" to řešim
Přední náprava je taky blbě řešená, když projedeš hlubší díru oběma kolama, tak můžeš uslyšet ránu od stabilizátoru. Čepy a kloubby zas tak rychle neodcházejí. Může bejt vyběhaná kulisa na řazení, že někdy nevíš, jestli tam máš jedničku nebo zpátečku, ale dá se na to kdyžtak brzy zvyknout to samý s tim volnoběhem, pedály jsou docela blízko u sebe, takže se dá mačkat brzda zároveň s plynem, už to takhle praktikuju od doby co mám řidičák(i Polo)
Jinak nějaký větší problémy stimhle autem nejsou, ani nic častýho, jenom měnit olej a občas ty klouby a brzdový destičky odcházej častěji, já je měnil po 15-20tis. možná to bylo stylem jízdy.
Teda jinak já mám jeden nepříjemnej problém, už to řešim 3. měssíc, ale to je výjimka, v sekci "servi & Pomoc & autohifi" to řešim
- fleer
- Člen klubu
- Příspěvky: 2556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
- Lukasyamaha
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
standa díky za rady Já se v tom co mam vyhlídnuté svezl (1,3ka r.v. 92) a jede to docela pěkně pěkně to i brzdí,ale když je motor pod otáčkama tudíž na 3ku a 2tis otáček tak něco klepe do podlahy... Typoval jsme to na uložení přebodovky,nebo vyfuku. Nevíš co by to mohlo dělat? Jinak co jsme se tak díval tak jsou na to díly docela za pakatel
- Standa
- VWexpert
- Příspěvky: 4145
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Poblíž CV / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
- Lukasyamaha
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Standa
- VWexpert
- Příspěvky: 4145
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Poblíž CV / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
- Lukasyamaha
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- Lukasyamaha
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se na to byl dneska znovu podívat To klepání dělal středový díl výfuku bohudík,ale u hrdla nádrže je to docela dost prohnilý a zajímá mě jak to bude vypadat pod těma plasotvejma lemama Dají se někde tyhle lemy a lišty na dveře sehnat? v autokelly jsem je nenašel díky
Nejspíš bude Polo 86c -92
- fleer
- Člen klubu
- Příspěvky: 2556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
http://www.aci.cz/default.asp?cls=spres ... strid=5366" target="_blank
nebo
http://www.aci.cz/default.asp?cls=spres ... strid=5377" target="_blank
nebo
http://www.aci.cz/default.asp?cls=spres ... strid=5377" target="_blank
Jetta MkI - prodej, Mitsu Pajero wagon, Alhambra Mk1 prodej,Polo 6N2 prodej, Passat 35i variant, Caddy mk4, Golf MkV variant
ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant
ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant
- Ttech-man-VW
- Nový člen
- Příspěvky: 18
- Registrován: 24.02.2006 21:02
:-)
ahoj, pořádně prohlídni nápravy, hlavně přední ... s odklonem v podstatě nic neuděláš, klasika prsty mezi kolo a lemy. Měl jsem taky problémy s nádrží, je tam plechová a u ústí trubice do nádrže je ten plech jako papír, udělaly se mi tam tři dirky a tekla mi. Nová je dost drahá, naštěstí existuje COčko:-) Motorově jsem s políkem nikdy problémy neměl (1,3 jednobod) spojka vydržela, to jsem se až při mém stylu jízdy přes spojku divil... reznulo mi to akorát pod lištou na kufru... tak jsem jí zavařil a byl klid, jinak taky ok... nejhorší byla aspoň u mě ta náprava no! jináč good luck!!! a hodně spokojenosti s ním:-)
jo a mluvil jsem teda o políku z roku 91 (2F 1,3GT)... Taky když jsme to kupovali, tak lítal po nastartování volnoběh, ale to byla nakonec prasklá hadička, motor si nasával falešnej vzduch...
a klepání výfuku jsem s tím vlastně taky zažil:-)
Co se týče dílů, tak takový věci jako destičky, kotouče a tak jsou v poho, ale třeba kupovat (bo spíš shánět) třeba takový plastový rámečky, co drží přední světlomety bych nikomu nepřál:-)
jo a mluvil jsem teda o políku z roku 91 (2F 1,3GT)... Taky když jsme to kupovali, tak lítal po nastartování volnoběh, ale to byla nakonec prasklá hadička, motor si nasával falešnej vzduch...
a klepání výfuku jsem s tím vlastně taky zažil:-)
Co se týče dílů, tak takový věci jako destičky, kotouče a tak jsou v poho, ale třeba kupovat (bo spíš shánět) třeba takový plastový rámečky, co drží přední světlomety bych nikomu nepřál:-)