Motor dvouválec diesel s přímým vstřikem, zdvihový objem 860ccm, přeplňovaný G-dmychadlem, max. výkon 40 koní, systém start-stop, 5ti stupňová převodovka s automatickou elektromagneticky ovládanou spojkou, běžná spotřeba kolem 3.3l/100km
VW Polo dvouválec diesel G40
Moderátoři: Martin. D, BigBang
- Hmotak
- Jezdec
- Příspěvky: 332
- Registrován: 01.11.2009 21:45
- Bydliště: Třešť
VW Polo dvouválec diesel G40
VW Golf III TDI oem+ #LP3G
ex: VW Golf III TDI gt2052v,race 520,12mm,fmic - 202hp
ex: VW Golf III JOKER
ex: VW Golf II GTD
ex: VW Golf II 1.6
ex: VW Golf III TDI gt2052v,race 520,12mm,fmic - 202hp
ex: VW Golf III JOKER
ex: VW Golf II GTD
ex: VW Golf II 1.6
-
- Nový člen
- Příspěvky: 10
- Registrován: 22.05.2009 12:13
Re: VW Polo dvouválec diesel G40
To jsou prdy
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW Polo dvouválec diesel G40
Pěkná raritka Ani jsem netušil, že něco takovýho existuje. VW přišlo s ekologickejma úpravama moc brzy, lidi na to nebyli připravený, nestáli o to. Škoda, že se to dál nerozvíjelo, koncern už mohl bejt ohledně ekologie uplně jinde... Kdyby s tím přišli před pár lety, tak by byli za hvězdy, jaká to ironie
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 7
- Registrován: 07.09.2015 21:07
Re: VW Polo dvouválec diesel G40
Hezký kloktající a prdící motůrek.