Zdravím všechny.
Nedavno jsem si pořídil VW POLO 1.0 r.v. 91 s motorem AAU, bohužel asi špatný kup. Motor nejde špatně ale jeden válec neni v pohodě. Vždy cca po 1000 km sežere elektrodu na svíčce. Viz příloha. Válec má oproti ostatním horší tlaky na hraně limitu opotřebení.. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Olej nežere, benzín nežere.. Možná něco s ventilama..
Nevím jestli nebude lepší a levnější shánět jiný motor. Proto bych se chtěl ještě zeptat, jestli náhodou někdo o nějakém neví a nebo kde by se dal sehnat a nebo alespoň hlavu. Do GO se mi nechce cpát peníze ale auto bych si rád ponechal..
Ještě se zeptám, zdali lze motor 1.0 AAU zaměnit za 1.3 AAV.. Převodovka je 4st.
Předem všem díky.
Pavel.
Motor AAU žere svíčku
Moderátoři: Martin. D, BigBang
- Martin. D
- Moderátor
- Příspěvky: 2471
- Registrován: 16.06.2008 05:57
Re: Motor AAU žere svíčku
Třeba ti to pomůže http://www.autorevue.cz/kdyz-promluvi-z ... i-svicka_2" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 16.08.2012 13:48
Re: Motor AAU žere svíčku
Tak na těchto stránkách by to odpovídalo bodu 4. Detonační hoření ano ale díky čemu
Kdyby to byl špatný předstih, předpokládám, že by takhle dopadli všechny svíčky. Stejně tak při špatném oktanovém čísle paliva..
Procházel jsem toho spoustu a trochu pátral..
Je to nejspíš určitě tepelné přetížení v důsledku samozápalů..
Když vyloučím předchozí dvě varianty zbývá:
Zbytky spalin ve spalovacím prostoru
Poškozené ventily
Svíčka s nesprávnou tepelnou hodnotou
Nespravně utažená, přetažená svíčka..
Poslední dvě varianty mohu vyloučit. Svíčky jsou všechny stejný a stejně je utahuju a ostatní jsou stále v perfektní kondici. No a zbytky spalin ve spalovacím prostoru? To asi jen kdyby se jednalo o vícebodové vstřikování..
Tak to zbývá asi na ty poškozené ventily.
Asi bude muset hlava dolu
Lidi poraďte. Snad se mýlím...
Kdyby to byl špatný předstih, předpokládám, že by takhle dopadli všechny svíčky. Stejně tak při špatném oktanovém čísle paliva..
Procházel jsem toho spoustu a trochu pátral..
Je to nejspíš určitě tepelné přetížení v důsledku samozápalů..
Když vyloučím předchozí dvě varianty zbývá:
Zbytky spalin ve spalovacím prostoru
Poškozené ventily
Svíčka s nesprávnou tepelnou hodnotou
Nespravně utažená, přetažená svíčka..
Poslední dvě varianty mohu vyloučit. Svíčky jsou všechny stejný a stejně je utahuju a ostatní jsou stále v perfektní kondici. No a zbytky spalin ve spalovacím prostoru? To asi jen kdyby se jednalo o vícebodové vstřikování..
Tak to zbývá asi na ty poškozené ventily.
Asi bude muset hlava dolu
Lidi poraďte. Snad se mýlím...
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: Motor AAU žere svíčku
Vycházel bych z naměřených hodnot a z faktu,že na válci není něco v pořádku(bez ohledu na to,jestli ti to žere svíčku nebo ne) O kolik máš horší kompresi než na ostatních? Teď jde o to,čím je způsobená..Buď válec-píst,nebo ventily... Ješte do broušení ventilů bych se pouštěl,ale jinak vrážet peníze do 1.0 motoru je asi blbost...Raději bych přehodil za nějakou 1.3 v dobré kondici..Jinak to upálení elektrody bych viděl na špatnou tepelnou hodnotu svíček+závada na daném válci..