Mlhovky Polo II facelift
Moderátoři: Martin. D, BigBang
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08.06.2019 14:38
Mlhovky Polo II facelift
Zdravím, pánové Právě jsem si obstaral své první auto - Polo II f 1.0 cat - a velice se těším na to, že si ho dám pořádně do pucu Má prakticky vše, co bych tak nějak mohl potřebovat, až na přední mlhovky. Sice jsem je našel na netu nové, ale 2,5 až 3 tisíce za jednu se mi opravdu dávat nechce. Neválí se někomu náhodou doma nějaké ty staré mlhovky na toto auto?
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mlhovky Polo II facelift
mlhovky na 2f-ko jsou nedostatkový zboží... jednak těch aut tu není příliš a druhak málo kdo si je připlatil
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08.06.2019 14:38
Re: Mlhovky Polo II facelift
Toho jsem se přesně obával :-/ Každopádně díky za info Jakmile budu mít všechno papírování ohledně technické a přepisu za sebou, určitě se ještě ozvu ohledně dalších dílů. Mám do budoucna v plánu výměnu převodovky za pětikvalt (pokud to není z nějakého hlediska horror) a pokud by to šlo, chtěl bych vyměnit i motor za 1.3. Akorát nevím, je-li to možné z hlediska papírování (je to o necelou jednu kilowatu nad 20% výkonu o kterých jsem tu četl) a není-li povolení pálka.
Ještě by mě celkem zajímalo, jestli někdo nemáte tip na semi-metalické brzdové destičky, neboť jediné destičky, u kterých jsem se dočetl typ byly od Bosche a ty jsou nízko-metalické. U zbytku to nebylo uvedeno a ani na stránkách výrobce jsem se to nedočetl (což je mimochodem dost divné). Mám v plánu hned vyměnit přední i zadní brzdy a jediné s čím mám problém je právě výběr destiček. Nízko-metalické jsou totiž prý dost prašné a s nízkou životností a vzhledem k tomu, že mám v plánu nějaké ty výlety do Alp, radši bych ty semi-metalické.
Ještě by mě celkem zajímalo, jestli někdo nemáte tip na semi-metalické brzdové destičky, neboť jediné destičky, u kterých jsem se dočetl typ byly od Bosche a ty jsou nízko-metalické. U zbytku to nebylo uvedeno a ani na stránkách výrobce jsem se to nedočetl (což je mimochodem dost divné). Mám v plánu hned vyměnit přední i zadní brzdy a jediné s čím mám problém je právě výběr destiček. Nízko-metalické jsou totiž prý dost prašné a s nízkou životností a vzhledem k tomu, že mám v plánu nějaké ty výlety do Alp, radši bych ty semi-metalické.
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mlhovky Polo II facelift
S brzdama řešíš zbytečnosti, dal bych normál nějaký Brembáče, Zimmermanny nebo Textary a hlavně aby to brzdilo Ofiko už dnes motor nezměníš, musel bys projít přes zkušebnu, což je finanční nesmysl A nebo tam šoupnout 1.3 včetně převodovky a vybrousit na něm kód motoru, aby se nedal zjistit. Pokud bude motor v cajku, emisema bys měl bez problémů projít a vizuálně jsou ty motory hodně podobný, takže taky cajk
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club