rozdíl v motorech

rv. 1975 - 1990

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Uživatelský avatar
michhi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 22.05.2008 16:29
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od michhi »

HavranCE píše:Ale prd......asi by sme si meli udelat nejakej mini POLO srazek :)))
no to neni vůbec blbej nápad, ale jedině někdy až bude hezky :oops: v tůtý zimě se mi nikam jezdit nechce :oops:

HavranCE
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 13.10.2007 08:52
Bydliště: okolí KV

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od HavranCE »

ok

Hanzic1986
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 07.01.2010 07:39
Bydliště: kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od Hanzic1986 »

ahoj viděl někdo někdy písty v G40, měly by být z vrchu vybránné kvůli snížení kompresního poměru oproti verzi GT 55KW z 10:1 na 8:1. ted mě zajímá když vezmu píst z GT a upravim ho tak jak vypadá v G40, bude mít dostatečnou materiálovou pevnost? Proč to řešim? Protože jsem nesehnal nikoho kdo by prodálav písty z G40! Díky jestli má někdo foto tohodle mutanta pls na mail f.floppy@seznam.cz

Uživatelský avatar
Hans86C
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 471
Registrován: 29.04.2008 17:57
Bydliště: Sokolov

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od Hans86C »

Pisty z G40 jsem videl,o kolik ma vetsi vybrani v pistu ti nereknu,ale urcite se to da zpocitat..Pro tuto upravu,pokud by byla mozna,bys mohl pouzit i pisty z motoru treba NZ(1,3 40kW) nebo jine slabsi trinactky ma kompresni pomer 9,5:1,takze teoreticky vetsi vybrani v pistu nez motor 3F(55kW)..Zkus kontaktovat uzivatele draaczka,ten je prez G40 a nejaky ten pist se mu v dilne muze valet :lol:

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od Majsha »

Vybirat pisty z NZ tak aby byly jako G40 nema smysl a mylsim ze ani nejde. G40 je preplnovanej motor tudiz pracuje pri vyssich teplotach a tlacich. Dna pistu ma silnejsi nez obycejny a jeste ma niz posazeny pistni krouzky. NZ pist s vyfrezovanym dnem bude slaby.

Uživatelský avatar
Hans86C
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 471
Registrován: 29.04.2008 17:57
Bydliště: Sokolov

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od Hans86C »

Aha aha..Takze tato uprava je nerealna,jak z duvodu zeslabeni dna,tak i ze pist z G40 ma s pistem z ostatnich 1,3 spolecny jen prumer..

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od Majsha »

Hans86C píše:Aha aha..Takze tato uprava je nerealna,jak z duvodu zeslabeni dna,tak i ze pist z G40 ma s pistem z ostatnich 1,3 spolecny jen prumer..
Asi tak

Uživatelský avatar
draaczech
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 18.12.2007 06:32
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od draaczech »

Tak kdybych měl písty navíc, tak bych byl ochotnej. Jenže nemam. Mam jenom jeden motor navíc a tan zůstane vcelku.
Yeah, low and wide!

Hanzic1986
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 3
Registrován: 07.01.2010 07:39
Bydliště: kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od Hanzic1986 »

Hmm hmm, zajímavé. No každopádně jsem se zajímal o konverzi GT na G40 více do hloubky a zjistil jsem následující: bloky motoru jsou shodné, rozdíl je v pístech, výfukovém potrubý, řídicích jednotkách a sacím potrubí jo a ješte je použit kvalitnější materiál na ventily z důvodu vyšších tlaků a teplot ve spalovací komoře. Osobně tento projekt neodsuzuji ale chce to vzít z gruntu a vyměnit motor za motor.

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od Majsha »

Hanzic1986 píše:Hmm hmm, zajímavé. No každopádně jsem se zajímal o konverzi GT na G40 více do hloubky a zjistil jsem následující: bloky motoru jsou shodné, rozdíl je v pístech, výfukovém potrubý, řídicích jednotkách a sacím potrubí jo a ješte je použit kvalitnější materiál na ventily z důvodu vyšších tlaků a teplot ve spalovací komoře. Osobně tento projekt neodsuzuji ale chce to vzít z gruntu a vyměnit motor za motor.
Vyfukovy jsou plneny sodikem

Uživatelský avatar
Hans86C
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 471
Registrován: 29.04.2008 17:57
Bydliště: Sokolov

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od Hans86C »

Nemate nekdo zkusenost se stavbou motoru: 1,3 benzin-do neho klika 1,4 diesel...??

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od Majsha »

Otazka je PROC :?:

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od BigBang »

že by masivnější :?:
v sekci motorsport jsem četl, že se tam strká z fabky 1.4TDI bo co...koukni a uřčo najdeš
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
draaczech
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 18.12.2007 06:32
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od draaczech »

Nikde jsem nevyčet jak je to starej inzerát, ale prodává písty a klapku a pár věci dalších
http://forum.polomagazin.de/addreply.ph ... 0b3b3b831d" onclick="window.open(this.href);return false;
Yeah, low and wide!

Uživatelský avatar
Hans86C
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 471
Registrován: 29.04.2008 17:57
Bydliště: Sokolov

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od Hans86C »

Majsha píše:Otazka je PROC :?:
Protoze klika z 1,4 diesel ma vetsi hub,myslim 79mm,oproti 72mm z 1,3 benzin..Pri stejnem vrtani 75mm u obou motoru dosahne na objem 1,4L...Ale jestli je to realny,netusim..

Odpovědět

Zpět na „Polo 86/86 C“