rozdíl v motorech
Moderátoři: Martin. D, BigBang
-
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KV
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: rozdíl v motorech
A jeste k tem motorum,3F ma oproti NZ jine pisty kvuli kompresnimu pomeru a jinou hlavu(ma vetsi ventily) a mela by byt stejna spolecne s vackou s motorem PY(Polo G40)...A do Golfa se motory 3F nedavaly.
- teken
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno-Líšen
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl v motorech
muj nazor je ze motor 3F je stejnej jako G40 pouze je jina hlava...ale 100%tne to nevim.jinak mam tri pola s motorama 3F a nemuzu na to rict ani jedno spatny slovo vse slape tak jak ma maximalni spolehlivost a auto dokaze i po dlouhym uzivani vzdycky prekvapit.Mirnej kopec a stale drzi 150km/h atd...A podle me tech motoru 3F neni moc ja zhanel pred trema rokama jednotku a musel jsem ji obednavat az s nemecka v ČR jsem nesehnal ani jednu
- michhi
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22.05.2008 16:29
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl v motorech
tak to nevim otáčkomer sem ještě nerozhejbal.HavranCE píše:jestli nemas strikacku... tak musis vymenit. motor +ele. , tlak. cerpadlo /karbec ho nema/.... je toho celkem dost h
anacixem by ti mohl vypravet... ostatne ja taky......
jeste se vratim k polum. nevim jak tvoje,ale obe moje poliste litaj...a mam motory NZ...o kolik ti spadnout otacky kdyz radis ze 4 na 5stupen?
mam jednob stříkačku.
to tekena: stim počtem motorů sji me nepotěšil
no snad to nějak vyřešim zati mse zaměřim na brzdy a na podvozek a pak se uvidí jestli motor jo nebo ne
- teken
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno-Líšen
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl v motorech
Ja ted posledni polo sehnal za 5000 a je to GT takze max. spokojenost sice je v kasi ale jezdi a motorove je ok.Jinak k te vymene bych prehodil celej motor samozrejmne celou elektriku od palubky dopredu a mozna to bude chtit i vymenit to cerpadlo toho jsem si taky vsiml je u te 55PS to tlaci trosku jinak...
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: rozdíl v motorech
Ne ne,prave ze hlavy jsou stejny,jen pisty jsou jine kvuli mensi komresy,G40 ma kompresni pomer jen 8:1 oproti 10:1 u motoru 3F...
- teken
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno-Líšen
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl v motorech
Hans86C píše:Ne ne,prave ze hlavy jsou stejny,jen pisty jsou jine kvuli mensi komresy,G40 ma kompresni pomer jen 8:1 oproti 10:1 u motoru 3F...
To me zajima, takze pokud bych vymenil pisty a pridal tam kompresor tak bych to vlastne predelal na G40?Co elektrika staci pouze vymenit jednotku nebo vice zasahu?
- Hans86C
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 29.04.2008 17:57
- Bydliště: Sokolov
Re: rozdíl v motorech
U samotneho motoru staci vymenit jen pisty,ale vstriky a cerpadlo jsou jiny a jestli vaha vzduchu nevim,ale nejspis jo.
Co Koni,uz jsi popremyslel??
Co Koni,uz jsi popremyslel??
- michhi
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22.05.2008 16:29
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl v motorech
no snad nějakej seženu auto měnit nechci spíš pak sežunu jiný snad pujdou dolu kvůli tý eko dani
- michhi
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22.05.2008 16:29
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl v motorech
ještě by mi zajímalo jestli jde dát d opolo f2 motor G60
-
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 13.10.2007 08:52
- Bydliště: okolí KV
Re: rozdíl v motorech
De,ale je to jako kdyby si predelaval starou skladacku na babetu...............(ulozeni jiny, koukni se na predni napravu u pola, myslis ze to vydrzi? hehehe) atd...... vim o tyhle prestavbe snad vsechno...ja chci do jednoho z mych nacpat 1.8GTi 16V nebo 2.0GTi 16V, 1.6GTi nemuzu sehnat
- michhi
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22.05.2008 16:29
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl v motorech
tak mi poraď co by se muselo všechno udělat jenom tak přibližně. je mi jasný že uchycení by se muselo předělávat, ale nevim jestli se to tam vejde
- teken
- Řidič
- Příspěvky: 82
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Brno-Líšen
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl v motorech
chces udelat s pola raketu???taky jsem premyslel o zmene motoru ale po delsim zjistovani neuveritelne moc prace a i skusenej mechanik s tim bude mit problem.Muj nazor sezen G40 skoro zadny zmeny pouze motorova elektrika a hotovo a kdyz chces extrem vraz dozatu bud 1,8T nebo VR6.G60 davat dopredu moooc slozity....michhi píše:tak mi poraď co by se muselo všechno udělat jenom tak přibližně. je mi jasný že uchycení by se muselo předělávat, ale nevim jestli se to tam vejde
- michhi
- Nový člen
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22.05.2008 16:29
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdíl v motorech
chces udelat s pola raketu???taky jsem premyslel o zmene motoru ale po delsim zjistovani neuveritelne moc prace a i skusenej mechanik s tim bude mit problem.Muj nazor sezen G40 skoro zadny zmeny pouze motorova elektrika a hotovo a kdyz chces extrem vraz dozatu bud 1,8T nebo VR6.G60 davat dopredu moooc slozity....[/quote]
no raketa je asi přehnaný, ale chtěl bych aby to jelo víc než teď.jestli bych sehnal G40 tak bych do toho šel ale to už rači koupim komplet G40 a budu mít vystaráno.nebo si necham polo na normální ježdění a na svezení buď G40 nebo G1 gti.
no raketa je asi přehnaný, ale chtěl bych aby to jelo víc než teď.jestli bych sehnal G40 tak bych do toho šel ale to už rači koupim komplet G40 a budu mít vystaráno.nebo si necham polo na normální ježdění a na svezení buď G40 nebo G1 gti.
-
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 13.10.2007 08:52
- Bydliště: okolí KV
Re: rozdíl v motorech
Ale prd......asi by sme si meli udelat nejakej mini POLO srazek ))