rozdíl v motorech

rv. 1975 - 1990

Moderátoři: Martin. D, BigBang

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od anacixem »

Jaj blbec ,omlouvám se za přehmat ,opraveno :oops: :oops:
Lupo TDi ++
Sharan TDi

Uživatelský avatar
Hans86C
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 471
Registrován: 29.04.2008 17:57
Bydliště: Sokolov

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od Hans86C »

A jeste k tem motorum,3F ma oproti NZ jine pisty kvuli kompresnimu pomeru a jinou hlavu(ma vetsi ventily) a mela by byt stejna spolecne s vackou s motorem PY(Polo G40)...A do Golfa se motory 3F nedavaly.

Uživatelský avatar
teken
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno-Líšen
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od teken »

muj nazor je ze motor 3F je stejnej jako G40 pouze je jina hlava...ale 100%tne to nevim.jinak mam tri pola s motorama 3F a nemuzu na to rict ani jedno spatny slovo vse slape tak jak ma maximalni spolehlivost a auto dokaze i po dlouhym uzivani vzdycky prekvapit.Mirnej kopec a stale drzi 150km/h atd...A podle me tech motoru 3F neni moc ja zhanel pred trema rokama jednotku a musel jsem ji obednavat az s nemecka v ČR jsem nesehnal ani jednu

Uživatelský avatar
michhi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 22.05.2008 16:29
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od michhi »

HavranCE píše:jestli nemas strikacku... tak musis vymenit. motor +ele. , tlak. cerpadlo /karbec ho nema/.... je toho celkem dost h
anacixem by ti mohl vypravet... ostatne ja taky......

jeste se vratim k polum. nevim jak tvoje,ale obe moje poliste litaj...a mam motory NZ...o kolik ti spadnout otacky kdyz radis ze 4 na 5stupen?
tak to nevim otáčkomer sem ještě nerozhejbal.
mam jednob stříkačku.

to tekena: stim počtem motorů sji me nepotěšil :cry:
no snad to nějak vyřešim zati mse zaměřim na brzdy a na podvozek a pak se uvidí jestli motor jo nebo ne :wink:

Uživatelský avatar
teken
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno-Líšen
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od teken »

Ja ted posledni polo sehnal za 5000 a je to GT takze max. spokojenost sice je v kasi ale jezdi a motorove je ok.Jinak k te vymene bych prehodil celej motor samozrejmne celou elektriku od palubky dopredu a mozna to bude chtit i vymenit to cerpadlo toho jsem si taky vsiml je u te 55PS to tlaci trosku jinak...

Uživatelský avatar
Hans86C
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 471
Registrován: 29.04.2008 17:57
Bydliště: Sokolov

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od Hans86C »

Ne ne,prave ze hlavy jsou stejny,jen pisty jsou jine kvuli mensi komresy,G40 ma kompresni pomer jen 8:1 oproti 10:1 u motoru 3F...

Uživatelský avatar
teken
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno-Líšen
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od teken »

Hans86C píše:Ne ne,prave ze hlavy jsou stejny,jen pisty jsou jine kvuli mensi komresy,G40 ma kompresni pomer jen 8:1 oproti 10:1 u motoru 3F...

To me zajima, takze pokud bych vymenil pisty a pridal tam kompresor tak bych to vlastne predelal na G40?Co elektrika staci pouze vymenit jednotku nebo vice zasahu?

Uživatelský avatar
Hans86C
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 471
Registrován: 29.04.2008 17:57
Bydliště: Sokolov

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od Hans86C »

U samotneho motoru staci vymenit jen pisty,ale vstriky a cerpadlo jsou jiny a jestli vaha vzduchu nevim,ale nejspis jo.
Co Koni,uz jsi popremyslel?? :D

Uživatelský avatar
michhi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 22.05.2008 16:29
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od michhi »

no snad nějakej seženu auto měnit nechci spíš pak sežunu jiný snad pujdou dolu kvůli tý eko dani

Uživatelský avatar
michhi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 22.05.2008 16:29
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od michhi »

ještě by mi zajímalo jestli jde dát d opolo f2 motor G60

HavranCE
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 13.10.2007 08:52
Bydliště: okolí KV

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od HavranCE »

De,ale je to jako kdyby si predelaval starou skladacku na babetu...............(ulozeni jiny, koukni se na predni napravu u pola, myslis ze to vydrzi? hehehe) atd...... vim o tyhle prestavbe snad vsechno...ja chci do jednoho z mych nacpat 1.8GTi 16V nebo 2.0GTi 16V, 1.6GTi nemuzu sehnat :(

Uživatelský avatar
michhi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 22.05.2008 16:29
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od michhi »

tak mi poraď co by se muselo všechno udělat jenom tak přibližně. je mi jasný že uchycení by se muselo předělávat, ale nevim jestli se to tam vejde

Uživatelský avatar
teken
Řidič
Řidič
Příspěvky: 82
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno-Líšen
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od teken »

michhi píše:tak mi poraď co by se muselo všechno udělat jenom tak přibližně. je mi jasný že uchycení by se muselo předělávat, ale nevim jestli se to tam vejde
chces udelat s pola raketu???taky jsem premyslel o zmene motoru ale po delsim zjistovani neuveritelne moc prace a i skusenej mechanik s tim bude mit problem.Muj nazor sezen G40 skoro zadny zmeny pouze motorova elektrika a hotovo a kdyz chces extrem vraz dozatu bud 1,8T nebo VR6.G60 davat dopredu moooc slozity....

Uživatelský avatar
michhi
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 27
Registrován: 22.05.2008 16:29
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od michhi »

chces udelat s pola raketu???taky jsem premyslel o zmene motoru ale po delsim zjistovani neuveritelne moc prace a i skusenej mechanik s tim bude mit problem.Muj nazor sezen G40 skoro zadny zmeny pouze motorova elektrika a hotovo a kdyz chces extrem vraz dozatu bud 1,8T nebo VR6.G60 davat dopredu moooc slozity....[/quote]

no raketa je asi přehnaný, ale chtěl bych aby to jelo víc než teď.jestli bych sehnal G40 tak bych do toho šel ale to už rači koupim komplet G40 a budu mít vystaráno.nebo si necham polo na normální ježdění a na svezení buď G40 nebo G1 gti.

HavranCE
Řidič
Řidič
Příspěvky: 141
Registrován: 13.10.2007 08:52
Bydliště: okolí KV

Re: rozdíl v motorech

Příspěvek od HavranCE »

Ale prd......asi by sme si meli udelat nejakej mini POLO srazek :)))

Odpovědět

Zpět na „Polo 86/86 C“