polo g 60

rv. 1975 - 1990

Moderátoři: Martin. D, BigBang

piti
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 04.11.2007 04:12
Bydliště: liberec

polo g 60

Příspěvek od piti »

uz se tady nekdo z vas nako vice zajimal o to jak udelat z g40, g60tku? :twisted: :twisted:

Uživatelský avatar
VWG40
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 11.10.2007 18:45
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: polo g 60

Příspěvek od VWG40 »

iba kompresorom alebo cely motor?

piti
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 04.11.2007 04:12
Bydliště: liberec

Re: polo g 60

Příspěvek od piti »

jen kompresor

Uživatelský avatar
VWG40
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 11.10.2007 18:45
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: polo g 60

Příspěvek od VWG40 »

Hlavne treba zmenit remen na G60tkovy,tym padom aj vsetky kladky.
Potom k tomu vyrabaju iny drziak kompresora priamo na polo, na kompresor dalej robia taku plastovu vecicku,aby sa prepojil prepad od klapky do kompresora hadicou tak ako predtym.
Potom este niake malickosti cip a niake male upravy.Chcel som sa uz aj ja do toho pustit,ale nevychadza to zrovna najmenej penazi, a dost som pocul ze G40 je ovela menej kazova a viac vydrzi.Ked tak si spravit na G40 niaky RS 2 bearbeitung a to prida skoro 20ps.
tu je potom link na tie veci niake :
http://www.slstuning.de/g_lader/g40/son ... /index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

piti
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 04.11.2007 04:12
Bydliště: liberec

Re: polo g 60

Příspěvek od piti »

diky moc to je presne to co sem potreboval :twisted: :twisted: :D

Uživatelský avatar
OndrIs
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1875
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Morava,
Kontaktovat uživatele:

Re: polo g 60

Příspěvek od OndrIs »

dej tam turbinu z 20v, bude to snadší a rychlejší :mrgreen:

piti
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 04.11.2007 04:12
Bydliště: liberec

Re: polo g 60

Příspěvek od piti »

jo hele myslys ze tam jak maj ten kit na tu prestavbu ze by tam pasovaly remenice z corrada i s altikem , ten drzak by se dal taky nako udelat .

Uživatelský avatar
čerf
Závodník
Závodník
Příspěvky: 647
Registrován: 22.09.2008 19:18
Bydliště: Děčín

Re: polo g 60

Příspěvek od čerf »

necci se hádat, ale g40 je jiného obsahu než g60. tam asi nepomůže jen výměna kompresoru. těch 400 ccm nenahradíš

Uživatelský avatar
draaczech
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 18.12.2007 06:32
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: polo g 60

Příspěvek od draaczech »

Přesně jak píše VWG40: Tady je to od jiný firmy:arrow:
http://www.g-laderseite.de/eshop/produc ... cts_id=126" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.g-laderseite.de/eshop/produc ... ucts_id=42" onclick="window.open(this.href);return false;
+ chip do jednotky a změněný hadice na vzduch. Navíc nevim, jestli se vejde IC tak jak je na 40ce originál, nebo se¨musí dát jinej nebo jinam.
Yeah, low and wide!

Uživatelský avatar
bartpt
Profík
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: polo g 60

Příspěvek od bartpt »

a co rovnou tohle... 8O http://www.roettele-racing.de/motor.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
draaczech
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 18.12.2007 06:32
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: polo g 60

Příspěvek od draaczech »

No Pájo, to je sice krásný, ale pro 99% z nás tady(myšleno v čechách)naprosto NEREÁLNÝ :cry:
Yeah, low and wide!

Uživatelský avatar
bartpt
Profík
Profík
Příspěvky: 986
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: polo g 60

Příspěvek od bartpt »

tak to asi ano,ale podle mého názoru i absolutně zbytečný.Ten motor tolik vzduchu stejně nepobere.

jinak si myslím,že je každopádně lepší dát Gečko G60 než turbo.S turbem nebude mít určitě takový výkon jako s G60 a podle mě to bude možná ještě horší než G40.

Každopádně Drak vložil stránky,kde se dá skoro vše potřebné na takovou přestavbu sehnat za dobré peníze.Ale sám ví,že mu to jede i bez velkých úprav,když to natře na sprintu i 2.3.. :cowb:

Jinak jak píše VWG40 upravit kompresor je asi nejsnazší a nejlevnější.To s tou poruchovostí je taky pravda,ale myslím si,že je to tím,že G60tek je mnohem víc a tím pádem i větší možnost,že to dostane do ruky někdo kdo se k tomu neumí chovat.

To máš jako s tím,že se říká,že ženský jsou lepší řidiči,protože méně bourají... :)

Uživatelský avatar
VWG40
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 28
Registrován: 11.10.2007 18:45
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: polo g 60

Příspěvek od VWG40 »

nj da sa vselico vykuzlit s tymi motormi....
ja chcem z toho spravit 1,5tku G60kompresor vstreky a prerobit sanie....a samozrejme komplet vnutro kovane a daku tu vacku...len tie love este chybaju :lol:
ale uz len mensia remenicka na kompresore a zvody spravili velku zmenu....

Uživatelský avatar
rejfik
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2476
Registrován: 06.11.2007 10:10
Bydliště: Dubnice/Chotyně
Kontaktovat uživatele:

Re: polo g 60

Příspěvek od rejfik »

koukam Piti se zase nudíš co? :lol: ale sem zvědav jestli se ti to povede a jak ti to pak pojede sry za OT

piti
Řidič
Řidič
Příspěvky: 50
Registrován: 04.11.2007 04:12
Bydliště: liberec

Re: polo g 60

Příspěvek od piti »

kluci diky za super prispevky nej problem je ten kompresor :cry: ten drzak na nej je na ty strance za dost slusny penize :D . kdyby byl kompresor tak bych si ten drzak udelal taky. :| jenze g 60 zatim nemam takze auti pujde pres zimu spat do garaze nasetrej se naky penauze a na jare se do toho doufam pustim. kazdopadne diky za prispevky a kdyby nekdo nasel jeste neco at uz fotky, stranky , je jedno co tak to sem hodte dik ja pak taky neco pridam :D

Odpovědět

Zpět na „Polo 86/86 C“