ostré vačky a chip

rv. 1994 - 2001

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Odpovědět
Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

ostré vačky a chip

Příspěvek od bartic »

Nikde jsem to tu nenašel a to jsem prolez vše.Měl bych dotaz.Chtěl bych lehounce poladit motor na Polu GTI 1.6 16V 92 kW.Chci dávat ostré vačky,chip a filtr KN.Jde mi o to,jestli bych moh dát vačky bez chipu.Nejsem si ale jistej,protože jsem se tady někde dočet,že by mohly pohupovat otáčky při popojíždění po městě.Tak by asi nejspíš bylo lepší tam dá vačky a sladit to chipem?Filtr neřeším.Ten tam šoupnu kdykoliv.A ještě otázečka ohledně výfuku,chci tam nechat origo,protože nechci,až někam pojedu,aby mi to vyhučelo díru do hlavy.Chci prostě mít auto,s kterým můžu kamkoliv jet.Nebude problém vačky,chip,(filtr neřeším) a sériový výfuk?Joo a ještě jsem zapomněl,že by mě zajímalo,jaká vačka do toho motoru by byla optimum?Jasně,že mi někdo napíše,že záleží,co od toho očekávám,ale chci,aby to nebylo totálně líny dole.A ještě jedna otázečka,jestli mám použít tvrdší ventilové pružiny?Děkuju za jakoukoliv radu :P

Vývěr tipů vaček,co mají:
Sací 244° a výfukové 244° - použití s hydraulickými zdvihátky
Sací 252° a výfukové 252° - použití s hydraulickými zdvihátky
Sací 268° a výfukové 268° - použití s hydraulickými zdvihátky

Uživatelský avatar
Polo boy gti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 887
Registrován: 29.11.2008 01:18
Bydliště: skoro K-town(Kralupy nad Vltavou)
Kontaktovat uživatele:

Re: ostré vačky a chip

Příspěvek od Polo boy gti »

taky se rozhoduju,že koupím vačky.Podle mě by byly optimální 252°.Ohledně čipu a vaček si myslím,že by se to mělo zkombinovat,ale nejsem odborník takže mě,kdyžtak někdo opravte :roll: .Jinak,asi moc nepomůžu,ale určitě je tu někdo kdo ví víc :mrgreen:
Little black car 4ever GTI
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=199&t=103503" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: ostré vačky a chip

Příspěvek od bartic »

Já jsem o tom něco čet,ale nedočet jsem se přesně,co jsem potřeboval.Někdo psal,že nějaký člověk ř,co staví motory a jezdí závody do vrchu říkal,že by mělo být optimum 268.Ale kdo ví,na jakej motor to myslel a myslím si,že se to na každý motor asi musí lišit :P Chtělo by to,kdo tomu rozumí,aby se k tomu vyjádřil.Docela by mi to ulovilo v hlavě a nemusel bych pořád o tom přemýšlet :lol:

Uživatelský avatar
draaczech
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 279
Registrován: 18.12.2007 06:32
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

Re: ostré vačky a chip

Příspěvek od draaczech »

Myslim že kluci v sekci Motorsport už ti to vysvětlili dost. Jak vidim seš rozhodnutej to tam nacpat, tak prosim.
To že někdo řekl, že 268 st. je optimum, je výkřik do tmy. Vezmi si třeba Škodu Motorsport, když ladili starý motory. Používali přesně podle typu tratě (zatáčkovitá, rovná, v kopcích, rovinatá)vačku s takovým úhlem, kterej potřebovali. Stejně tak ale měnili převodovky a kvalty.
Například Piper Cams maji 4 různý vačky a u každý je napsáno jakýmu použití auta odpovídá.
Fast Road-Ultimate Road-Rally-Race, takže podle toho jak auto využíváš vyber profil.Obecně čím vyšší úhel, tím jednoznačnější určení využitelnejch otáček.
Yeah, low and wide!

Uživatelský avatar
bartic
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 254
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: ostré vačky a chip

Příspěvek od bartic »

draaczech píše:Myslim že kluci v sekci Motorsport už ti to vysvětlili dost. Jak vidim seš rozhodnutej to tam nacpat, tak prosim.
To že někdo řekl, že 268 st. je optimum, je výkřik do tmy. Vezmi si třeba Škodu Motorsport, když ladili starý motory. Používali přesně podle typu tratě (zatáčkovitá, rovná, v kopcích, rovinatá)vačku s takovým úhlem, kterej potřebovali. Stejně tak ale měnili převodovky a kvalty.
Například Piper Cams maji 4 různý vačky a u každý je napsáno jakýmu použití auta odpovídá.
Fast Road-Ultimate Road-Rally-Race, takže podle toho jak auto využíváš vyber profil.Obecně čím vyšší úhel, tím jednoznačnější určení využitelnejch otáček.
Jj,naprostej souhlas,co píšeš.Už k tomu nemám jidinej dotaz :P V sekci Motorsport jsem dostal ponaučení a už nebudu vymýšlet chujoviny :P

Odpovědět

Zpět na „Polo 6N1/6N2“