Převodovka
Moderátoři: Martin. D, BigBang
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05.08.2015 07:10
Re: Převodovka
Ahojte.
Mám otázku.
Vlastním Polo Classic 1,4, 1996, AEX.
Aj mne začala hučať pred časom prevodovka. Pozrel som hladinu oleja a chýbalo cca 4dl, tak som dolial, následne prevodovka stíchla. Po asi 1.000 km som sa rozhodol olej vymeniť za nový. Neviem či to bolo výmenou oleja, alebo už opotrebovaním, no do ďalších 1.000km sa mi rosypali ložiská na hnacom hriadeli. Následne začali jazdy do práce autobusom, pracovné prestávky na internete a romantické prechádzky po vrakoviskách. Nikde nič.
Podarilo sa mi až cca po mesiaci intenzívneho hladania nájsť jedného pána, kotrému práve dcéra rozbila spredu jeho Classica. Bol prvý majiteľ, auto garážované a najazdené cca 160.000km. Malo to malý hačik, jednalo sa o 1,6ku, 1998, AEE. Opäť následoval týžden na internete či bude špajzka pasovať. Nič na isto nikto nevedel. Išiel som teda do autorizovaného servisu a vypýtal si podľa oboch VIN kopletnú technickú dokumentáciu prevodoviek na obe autá (samozrejme za drobný úplatok). Po večeroch v nemocnici (musel som na operáciu-bez auta) som súčiastku po súčiastke kontroloval, ale zistil som, že všetky komponenty sú rovnaké až na 4 r.s., To ma potešilo (a mojich známych tiež, už som ich neotravoval s prevozom k Dr.) a po cca 3 mesiacoch od rosypania ložísk som montoval druhú prevodovku. Samozrejme som ju celú vyčistil, premazal, vymenil tesniace krúžky, olej a bla bla bla. Tiež som dal novú spojku, ked sa to robí tak nech poriadne. Podarilo sa mi urvať hadicu na plastovej prírube termostatu (k radiátoru kúrenia), ale musela byť už puknutá, lebo som sa naozaj len oprel a PUK! Bolo navarené. Tak zase ďalšia oprava. To Vám poviem, že už som mal toho naozaj dosť.
Po ukončení PNky som šiel prvý deň do práce a následne druhý a tretí. Po druhom týždni, kedy už som s radosťou zabudol na problémy s autom (a moja frajerka tiež) a tešil sa s tichej jazdy (rádio vypnuté-ufff krása...) zrazu šupa-rana a bolo po tichu.
Nasledovali výčitky od frajerky, že ona to vravela, je to starý črep, nech to už dám preč a kúpim nové.... S malím čokoventilom som otvoril kapotu a uvidel ako si poloos (kratšia) krásne leží na nápravnici. Že akože čožéé?! chvalabohu sa zdalo, že nič nie je ulomené a aj šróby boli všetky. Bez slov (ale prd, hrešil som ako pohan) som vytiahol vestu, starú deku a začal kempovať na diaľnici pod autom. Čo mi chýbalo? Mal som krásny deň, asi 35st, asfalt mal dobrých 40st, "Lady the balon" na sedadle spolujazdca, žiadny vercajch a samozrejme operované koleno, takže pohyb jedna báseň. Po hodine som to vzdal, podarilo sa mi poloos nasadiť, cca 4 šróby pootočiť tak max o jeden závit ale na druhej strane som si šikovne zadr... nové rifle a biele tričko (opäť si musel pánbíčko uši chytať). Išli sme peeeeeešo na bus a potom pre kombinačky (niekto v štekloch, to počúvam do dnes). Vrátil som sa k autu dotiahol tie 4 šróby čo šli len tak aby držali a pomaly šiel do garáže. V garáži som musel niektoré šróby odrezať karboškou (boli ohnuté), si to skúste, genitálny prístup. Po troch hodinách bolo hotovo.
Takže som sa trocha rozpísal, ale už mi je lepšie...
A teraz problém. Síce som si kúpil už druhé auto, ale nebolo v takom stave ako mi majiteľ hovoril. Do večných lovíšť sa pobrali dva žhaviče a riadiaca jednotka žhavenia čo zacpalo DPFko. Takže "nové" auto je odstavené a opäť jazdím (s prázdnym kontom) na Pole. Nechal som si ho ako náhradné auto. Keďže ho mám po otcovi, kotrý nedávno zomrel a vlastne som ho ako malý chlapec s ním vyberal ako nové v predajni. Vymenil som na ňom už asi všetko okrem majiteľa.
Takže ako tak jazdím do práce a z práce začal som cítiť gumený puch. Otvorím kapotu a poloos zase povolená, teraz prezmenu obe. Dotiahol som a do kufra ako povinnú výbavu nabalil nové kľúče. Priebežne to doťahujem, ale nie je možné aby sa to stále povolovalo. Z toho čo sa stalo mi už pukajú kĺby (teda Polu, moje už Dr. opravil) a obávam sa, že ich čas je už zrátaný.
Vie mi niekto povedať prečo sa tie šróby na poloosiach furt povolujú? Vždy ich dotiahnem až z nich mlieko strieka ako sa povie.
Ďakujem za rady a aby ste mi verili, prikladám pár foto...
Mám otázku.
Vlastním Polo Classic 1,4, 1996, AEX.
Aj mne začala hučať pred časom prevodovka. Pozrel som hladinu oleja a chýbalo cca 4dl, tak som dolial, následne prevodovka stíchla. Po asi 1.000 km som sa rozhodol olej vymeniť za nový. Neviem či to bolo výmenou oleja, alebo už opotrebovaním, no do ďalších 1.000km sa mi rosypali ložiská na hnacom hriadeli. Následne začali jazdy do práce autobusom, pracovné prestávky na internete a romantické prechádzky po vrakoviskách. Nikde nič.
Podarilo sa mi až cca po mesiaci intenzívneho hladania nájsť jedného pána, kotrému práve dcéra rozbila spredu jeho Classica. Bol prvý majiteľ, auto garážované a najazdené cca 160.000km. Malo to malý hačik, jednalo sa o 1,6ku, 1998, AEE. Opäť následoval týžden na internete či bude špajzka pasovať. Nič na isto nikto nevedel. Išiel som teda do autorizovaného servisu a vypýtal si podľa oboch VIN kopletnú technickú dokumentáciu prevodoviek na obe autá (samozrejme za drobný úplatok). Po večeroch v nemocnici (musel som na operáciu-bez auta) som súčiastku po súčiastke kontroloval, ale zistil som, že všetky komponenty sú rovnaké až na 4 r.s., To ma potešilo (a mojich známych tiež, už som ich neotravoval s prevozom k Dr.) a po cca 3 mesiacoch od rosypania ložísk som montoval druhú prevodovku. Samozrejme som ju celú vyčistil, premazal, vymenil tesniace krúžky, olej a bla bla bla. Tiež som dal novú spojku, ked sa to robí tak nech poriadne. Podarilo sa mi urvať hadicu na plastovej prírube termostatu (k radiátoru kúrenia), ale musela byť už puknutá, lebo som sa naozaj len oprel a PUK! Bolo navarené. Tak zase ďalšia oprava. To Vám poviem, že už som mal toho naozaj dosť.
Po ukončení PNky som šiel prvý deň do práce a následne druhý a tretí. Po druhom týždni, kedy už som s radosťou zabudol na problémy s autom (a moja frajerka tiež) a tešil sa s tichej jazdy (rádio vypnuté-ufff krása...) zrazu šupa-rana a bolo po tichu.
Nasledovali výčitky od frajerky, že ona to vravela, je to starý črep, nech to už dám preč a kúpim nové.... S malím čokoventilom som otvoril kapotu a uvidel ako si poloos (kratšia) krásne leží na nápravnici. Že akože čožéé?! chvalabohu sa zdalo, že nič nie je ulomené a aj šróby boli všetky. Bez slov (ale prd, hrešil som ako pohan) som vytiahol vestu, starú deku a začal kempovať na diaľnici pod autom. Čo mi chýbalo? Mal som krásny deň, asi 35st, asfalt mal dobrých 40st, "Lady the balon" na sedadle spolujazdca, žiadny vercajch a samozrejme operované koleno, takže pohyb jedna báseň. Po hodine som to vzdal, podarilo sa mi poloos nasadiť, cca 4 šróby pootočiť tak max o jeden závit ale na druhej strane som si šikovne zadr... nové rifle a biele tričko (opäť si musel pánbíčko uši chytať). Išli sme peeeeeešo na bus a potom pre kombinačky (niekto v štekloch, to počúvam do dnes). Vrátil som sa k autu dotiahol tie 4 šróby čo šli len tak aby držali a pomaly šiel do garáže. V garáži som musel niektoré šróby odrezať karboškou (boli ohnuté), si to skúste, genitálny prístup. Po troch hodinách bolo hotovo.
Takže som sa trocha rozpísal, ale už mi je lepšie...
A teraz problém. Síce som si kúpil už druhé auto, ale nebolo v takom stave ako mi majiteľ hovoril. Do večných lovíšť sa pobrali dva žhaviče a riadiaca jednotka žhavenia čo zacpalo DPFko. Takže "nové" auto je odstavené a opäť jazdím (s prázdnym kontom) na Pole. Nechal som si ho ako náhradné auto. Keďže ho mám po otcovi, kotrý nedávno zomrel a vlastne som ho ako malý chlapec s ním vyberal ako nové v predajni. Vymenil som na ňom už asi všetko okrem majiteľa.
Takže ako tak jazdím do práce a z práce začal som cítiť gumený puch. Otvorím kapotu a poloos zase povolená, teraz prezmenu obe. Dotiahol som a do kufra ako povinnú výbavu nabalil nové kľúče. Priebežne to doťahujem, ale nie je možné aby sa to stále povolovalo. Z toho čo sa stalo mi už pukajú kĺby (teda Polu, moje už Dr. opravil) a obávam sa, že ich čas je už zrátaný.
Vie mi niekto povedať prečo sa tie šróby na poloosiach furt povolujú? Vždy ich dotiahnem až z nich mlieko strieka ako sa povie.
Ďakujem za rady a aby ste mi verili, prikladám pár foto...
Naposledy upravil(a) Syso dne 05.08.2015 08:33, celkem upraveno 1 x.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05.08.2015 07:10
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 04.08.2015 12:41
převodovky polo classic 1.9 sdi
Dobrý den, má někdo prosím přehled v převodovkách na polo classic 1996? Mám kod převodovky DFW, bohužel se brzo odporoučí, pětka přišla o zuby.
Jaké kody jsou podobné, popřípadě z jaké motorizace? Mám možnost z cordoby 1.8 66kw, ale mám nevím zda je záměnná a jestli nebude moc krátká.
děkuji
Jaké kody jsou podobné, popřípadě z jaké motorizace? Mám možnost z cordoby 1.8 66kw, ale mám nevím zda je záměnná a jestli nebude moc krátká.
děkuji
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 14.03.2011 19:48
Re: převodovky polo classic 1.9 sdi
Dobrej jestli chcete mam na dily dve převodovky 1.9 d ale sdi jsou stejne
tel.721277435
tel.721277435
Naposledy upravil(a) mrak12 dne 19.08.2015 21:30, celkem upraveno 1 x.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11.08.2015 11:38
Tiahlo prevodovky
Zdravím Mám Vw Polo 1.4 44Kw 6n1 1995/6 Benzín
Mám taký problém že počas jazdy mi odpojuje tiahlo od prevodovky potom mi nejde dobre zaradiť "2" a "4" stupeň keď si lahnem pod auto zapojím ho nas5 po čase alebo po pár metroch sa odpojí znova ( na tiahle kde to pripínam na prevodovku sú dve strany gumičky alebo toho tesnenia či čo to je ... jedna je taká hladká a z druhéj strany to je také akoby ozubené) ktorou stranou by to malo byť zapojené ?
Ja to zapájam tou hladkou smerob na prevodovku ale skúšal som aj tým ozubeným no po vytlačení spojky a brdy vo vyššej rýchlosti pri preradí sa mi stalo že odpojilo aj to čo v tom môže byť ? nemalo by tam byťešte niečo na istenie ?
Ďakujem za všetky Rady
Mám taký problém že počas jazdy mi odpojuje tiahlo od prevodovky potom mi nejde dobre zaradiť "2" a "4" stupeň keď si lahnem pod auto zapojím ho nas5 po čase alebo po pár metroch sa odpojí znova ( na tiahle kde to pripínam na prevodovku sú dve strany gumičky alebo toho tesnenia či čo to je ... jedna je taká hladká a z druhéj strany to je také akoby ozubené) ktorou stranou by to malo byť zapojené ?
Ja to zapájam tou hladkou smerob na prevodovku ale skúšal som aj tým ozubeným no po vytlačení spojky a brdy vo vyššej rýchlosti pri preradí sa mi stalo že odpojilo aj to čo v tom môže byť ? nemalo by tam byťešte niečo na istenie ?
Ďakujem za všetky Rady
- Martin. D
- Moderátor
- Příspěvky: 2471
- Registrován: 16.06.2008 05:57
Re: Tiahlo prevodovky
Chybí tam šroub na zajištění, to táhlo které jde z převodovky má na sobě zahloubení na ten šorub...... Pošli foto kdyžtak....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11.08.2015 11:38
Re: Převodovka
Takto nejako to vyzerá presne nie je to z môjho auta konkretne našiel som to na nete ale keby že ja to fotím tak nič by tam asi nevidelo .... no ak bude treba skúsim porobiť fotky z môjho auta
- Přílohy
-
- a na prevodovke mám iba jeden ako keby klin taký menší na čo to pripnem nič viacej toto tiahlo tam pripnem tou ozubenou časťou a trvá dlhšie kým znova spadne ako keď tou hladkou
- 800x800_5551012501.jpg (49.26 KiB) Zobrazeno 3238 x
-
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11.08.2015 11:38
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14.07.2015 12:32
Re: Prevodovka
Ahoj,
Nevěděl by jste o pouzdru převodovky na SDi, na mem polu ho mam prasklé tak bych potřeboval nové. Děkuji za odpověď
Nevěděl by jste o pouzdru převodovky na SDi, na mem polu ho mam prasklé tak bych potřeboval nové. Děkuji za odpověď
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 14.07.2015 12:32
Převodovka VW polo 1.9 SDi rv.2001
Ahoj, nevíte nikdo jestli by pasovala převodovka z pola 1.9 SDi rv.1997 na polo 1.9 SDi rv.2001. potřeboval bych přehodit jen prasklý obal ale mám možnost pořídit tuto tak bych tam popřípadě dal celou.
Díky za odpověď
Díky za odpověď
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 14.03.2011 19:48
Re: Převodovka VW polo 1.9 SDi rv.2001
ano jde jde tam vw polo 1.9d a i sdi,take lupo 1.7 sdi a arosa 1.7 sdi nic jineho
- tomaskrizcz
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 18.03.2014 19:42
Re: Převodovka
Nevíte prosím někdo, zda by šla do VW POLO (6N1) 1896ccm/47kW, typ motoru AEF, r.v.98. převodovka z Felicie 1.9 diesel?
VW Passat Variant B6 - Highline, 2.0 TDI CR, 103 kW, CBAB, r.v. 07/2009, manual
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 14.03.2011 19:48
Re: Převodovka
ahoj na motor to jde ale do karoserie ne a lanovody taky ne
- tomaskrizcz
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 18.03.2014 19:42
Re: Převodovka
Díky.mrak12 píše:ahoj na motor to jde ale do karoserie ne a lanovody taky ne
VW Passat Variant B6 - Highline, 2.0 TDI CR, 103 kW, CBAB, r.v. 07/2009, manual