netopi
Moderátoři: Martin. D, BigBang
- hedva
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kroměříž
netopi
potrebovyl bych rychle poradit,kamos vymenil stary termostat, tatrka v dezolatnim stavu za za novy, nejen ze se auto stejne prehriva, ale taky, prestalo pracovat topeni, kdyz si vsak sahnu na privod i odvod vymeniku pro ohrev vzduchu, tak je horky, pritom samotny vymenik je porad studeny, ovladaci tahlo stejne tak jako ostatni prvky ovladani topeni pracuji dobre...nechapu uz vubec co by s tim mohlo byt.
- ron
- Profík
- Příspěvky: 952
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
typ motoru? a předpokládám, že polo???
ubývá chlad. kapalina? máte ověřeno, že to táhlo opravdu funguje, že otevře klapku do výměníku? co to znamená přehřívá? za jízdy?
chce to víc info....
ubývá chlad. kapalina? máte ověřeno, že to táhlo opravdu funguje, že otevře klapku do výměníku? co to znamená přehřívá? za jízdy?
chce to víc info....
Golf a Polo - naše VW rodina
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.
- hedva
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kroměříž
takze je to polo 1.6 55kW z roku 1995 pro informaci kodove znaceni AEA, Tahlo ktery ovlada prostredni tocitko (regulace teploty) je naprosto v poradku, klapka se plne otvira i zavira, jak sem psal privod i odvod vymeniku je horky, ale samotny vymenik je studeny, jak psi cumak a jeste k tomu zacina termostat spinat az teprve kdyz je teplota motoru kolem 110°C takze cely okruh fungujenejak cudne... Kapalina neubiva! Motor se prehriva pri jizde i kdyz stoji a jede na volnobeh.
- ron
- Profík
- Příspěvky: 952
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Plzeň
hm, to je dílo, tak popořádku, jestli teda máte jistotu, že do výměníku jde z okruhu voda, tak to vypadá, že je závada v něm, ne? ucpanej, prasklej, (ale to by tek), zkrátka nepředává teplo dál...
ten termostat: je to určitě ten správnej neprodali mu jiný typ??? a těch 110 ° víte z budíku? nebo jste proměřovali termostat sólo? budíky můžou být nepřesný
ventilátor sepne??? protože by měl pokud dojde k určité teplotě! právě z důvodů zamezení přehřátí...
a mimochodem vodní pumpa? je ok?
stalo se mi něco trochu podobnýho na starým autě a bylo to nějakým puckem nebo vzduchovou bublinou, to bohužel dodnes nevím,
navrhuju zkontrolovat všechny části systému, event, vypustit, nechat propláchnout destilkou den dva a pak dát novou směs, nevím v jakým je stavu
ten termostat: je to určitě ten správnej neprodali mu jiný typ??? a těch 110 ° víte z budíku? nebo jste proměřovali termostat sólo? budíky můžou být nepřesný
ventilátor sepne??? protože by měl pokud dojde k určité teplotě! právě z důvodů zamezení přehřátí...
a mimochodem vodní pumpa? je ok?
stalo se mi něco trochu podobnýho na starým autě a bylo to nějakým puckem nebo vzduchovou bublinou, to bohužel dodnes nevím,
navrhuju zkontrolovat všechny části systému, event, vypustit, nechat propláchnout destilkou den dva a pak dát novou směs, nevím v jakým je stavu
Golf a Polo - naše VW rodina
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.
- hedva
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kroměříž
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: netopi
omlouvám se že vytahuji staré téma
auto mi také netopí, ale teplota motoru se chová normálně (po pár km 90°c a drží), ovládání topení v pořádku, i je po přepnutí na teplo slyšitelná změna proudění vzduchu, rozvody, vodní pumpa a termostat jsou měněny.....tvrdil to předchozí majitel
mohla by to i přesto dělat ta pumpa? kde najdu ten výměník?
díky
auto mi také netopí, ale teplota motoru se chová normálně (po pár km 90°c a drží), ovládání topení v pořádku, i je po přepnutí na teplo slyšitelná změna proudění vzduchu, rozvody, vodní pumpa a termostat jsou měněny.....tvrdil to předchozí majitel
mohla by to i přesto dělat ta pumpa? kde najdu ten výměník?
díky
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"
- Over
- Jezdec
- Příspěvky: 267
- Registrován: 14.12.2007 20:33
- Bydliště: Prague
Re: netopi
myslym ze v tomhle pripade to pumpa nebude..asi by se to prehrejvalo trochu vic.jinak ten vymenik je v tom telese ventilatoru.ci krytu nebo jak to nazvat:)
My life is VW!....My golfik - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=142966" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KV
Re: netopi
Myslím že Polo má elektronicky omezenou teplotu na 90C tím myslím že budík nevyleze výš jak na 9O.Jestli jsou teplý hadice do topení a stejně to netopí,tak bych je sundal a do topení pustil hadicí vodu jestli z toho poteče bordel.Nedávno sem to dělal na Praseti B5 a pomohlo to.
Lupo TDi ++
Sharan TDi
Sharan TDi
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: netopi
anacixem píše:Myslím že Polo má elektronicky omezenou teplotu na 90C tím myslím že budík nevyleze výš jak na 9O.Jestli jsou teplý hadice do topení a stejně to netopí,tak bych je sundal a do topení pustil hadicí vodu jestli z toho poteče bordel.Nedávno sem to dělal na Praseti B5 a pomohlo to.
asi by to mohlo být řešením, protože jak jsem všechny hadice "promačkal" zřejmě se něco uvolnilo a dalo by se řici že vzduch jde malinko teplejší (pořád se tomu nejde říkat topení)
......pak jsem byl u kámoše a koukal jsem u něj na komplet vyndané topení....tam se krom KO klapky nebo KO radiátoru nemůže nic podělat.....klapkou to není když se mění proud vzduchu a chvilku jde i vlažněj vzduch, takže to bude radiátor a zřejmě přes něj chladička proudí jen velmi málo (chladička neubývá čili neteče)
čili vypojit hadice a pustit tam proud vody aby se uvolnil nějakej ten humáč
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"
-
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KV
Re: netopi
JJ přesně tak ,odpojit hadice a prolejt to proudem vody,občas to pomůže.A pak se člověk divý co z toho teče.
Lupo TDi ++
Sharan TDi
Sharan TDi
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: netopi
anacixem píše:JJ přesně tak ,odpojit hadice a prolejt to proudem vody,občas to pomůže.A pak se člověk divý co z toho teče.
tak včera jsem se k tomu nedostal.....aspoň jsem opravil nefungující okno u řidiče...musím říct že proti GIV pohoda rozdělávání...snad bude fungovat již navždy
ještě mě napadlo že auto je z itálie a tam moc topení nepoužívají, aby tam ten radiátor vůbec byl...třeba jsou tam jen propojené dvě hadice
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"
-
- Profík
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: KV
Re: netopi
To je taky možnost že tam není,ale řekl bych že málo pravděpodobná.Uvidíš jak otevřeš kapotu u motoru
Lupo TDi ++
Sharan TDi
Sharan TDi
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: netopi
tak se zdá že problém vyřešen, řádně jsem to propláchl a ani žádnej extra bordel nelítal.....pak jsem několikrát musel ovzdušňovat, měl jsem dojem že se ovzdušní vše samo (nikde žádnej ventil nic a nádobka je nejvýše), pak mi TomB poradil že u pašíka je spešl ventil na ovzdušnění topení, ten jsem sice nenašel (polo ho zřejmě nemá) ale použil jsem jeho druhou radu, najet s autem do kopce a nechat vzduch pěkně vybublat
čili snad jsem to zmáknul...ted se pustit do ABS, svítících bagů a pískajících zadních brzd(jako u Felcky)
čili snad jsem to zmáknul...ted se pustit do ABS, svítících bagů a pískajících zadních brzd(jako u Felcky)
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"
- Toxyz
- Moderátor
- Příspěvky: 4623
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: netopi
Toxyz píše:tak se zdá že problém vyřešen, řádně jsem to propláchl a ani žádnej extra bordel nelítal.....pak jsem několikrát musel ovzdušňovat, měl jsem dojem že se ovzdušní vše samo (nikde žádnej ventil nic a nádobka je nejvýše), pak mi TomB poradil že u pašíka je spešl ventil na ovzdušnění topení, ten jsem sice nenašel (polo ho zřejmě nemá) ale použil jsem jeho druhou radu, najet s autem do kopce a nechat vzduch pěkně vybublat
čili snad jsem to zmáknul...ted se pustit do ABS, svítících bagů a pískajících zadních brzd(jako u Felcky)
všem díky za rady
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"