netopi

rv. 1994 - 2001

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Uživatelský avatar
hedva
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kroměříž

netopi

Příspěvek od hedva »

potrebovyl bych rychle poradit,kamos vymenil stary termostat, tatrka v dezolatnim stavu za za novy, nejen ze se auto stejne prehriva, ale taky, prestalo pracovat topeni, kdyz si vsak sahnu na privod i odvod vymeniku pro ohrev vzduchu, tak je horky, pritom samotny vymenik je porad studeny, ovladaci tahlo stejne tak jako ostatni prvky ovladani topeni pracuji dobre...nechapu uz vubec co by s tim mohlo byt.

Uživatelský avatar
ron
Profík
Profík
Příspěvky: 952
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od ron »

typ motoru? a předpokládám, že polo??? :roll:
ubývá chlad. kapalina? máte ověřeno, že to táhlo opravdu funguje, že otevře klapku do výměníku? co to znamená přehřívá? za jízdy?
chce to víc info....
Golf a Polo - naše VW rodina
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.

Uživatelský avatar
hedva
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od hedva »

takze je to polo 1.6 55kW z roku 1995 pro informaci kodove znaceni AEA, Tahlo ktery ovlada prostredni tocitko (regulace teploty) je naprosto v poradku, klapka se plne otvira i zavira, jak sem psal privod i odvod vymeniku je horky, ale samotny vymenik je studeny, jak psi cumak a jeste k tomu zacina termostat spinat az teprve kdyz je teplota motoru kolem 110°C takze cely okruh fungujenejak cudne... Kapalina neubiva! Motor se prehriva pri jizde i kdyz stoji a jede na volnobeh.

Uživatelský avatar
ron
Profík
Profík
Příspěvky: 952
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od ron »

hm, to je dílo, tak popořádku, jestli teda máte jistotu, že do výměníku jde z okruhu voda, tak to vypadá, že je závada v něm, ne? ucpanej, prasklej, (ale to by tek), zkrátka nepředává teplo dál...

ten termostat: je to určitě ten správnej neprodali mu jiný typ??? a těch 110 ° víte z budíku? nebo jste proměřovali termostat sólo? budíky můžou být nepřesný

ventilátor sepne??? protože by měl pokud dojde k určité teplotě! právě z důvodů zamezení přehřátí...

a mimochodem vodní pumpa? je ok?

stalo se mi něco trochu podobnýho na starým autě a bylo to nějakým puckem nebo vzduchovou bublinou, to bohužel dodnes nevím,

navrhuju zkontrolovat všechny části systému, event, vypustit, nechat propláchnout destilkou den dva a pak dát novou směs, nevím v jakým je stavu
Golf a Polo - naše VW rodina
golf však stále ve výstavbě
teď navíc ještě polo s batohem - Cordoba SX....a přibyl další golf - tentokrát IV.

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Příspěvek od anacixem »

Těsnění pod hlavou?

Uživatelský avatar
hedva
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 13
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od hedva »

Tak hosi vybec sem nemel cas skoro na nic tak sem se nedostal k netu, problem netopi je vyresen. Mysleli sme ze je to to tesneni, nakonec se vsak ukazalo, ze je to vadna vodni pumpa, vymeneno a vse je ok. Dik za pomoc

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: netopi

Příspěvek od Toxyz »

omlouvám se že vytahuji staré téma :oops:

auto mi také netopí, ale teplota motoru se chová normálně (po pár km 90°c a drží), ovládání topení v pořádku, i je po přepnutí na teplo slyšitelná změna proudění vzduchu, rozvody, vodní pumpa a termostat jsou měněny.....tvrdil to předchozí majitel


mohla by to i přesto dělat ta pumpa? kde najdu ten výměník?


díky :wink:
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

Uživatelský avatar
Over
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 267
Registrován: 14.12.2007 20:33
Bydliště: Prague

Re: netopi

Příspěvek od Over »

myslym ze v tomhle pripade to pumpa nebude..asi by se to prehrejvalo trochu vic.jinak ten vymenik je v tom telese ventilatoru.ci krytu nebo jak to nazvat:)
My life is VW!....My golfik - http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=128&t=142966" onclick="window.open(this.href);return false;

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Re: netopi

Příspěvek od anacixem »

Myslím že Polo má elektronicky omezenou teplotu na 90C tím myslím že budík nevyleze výš jak na 9O.Jestli jsou teplý hadice do topení a stejně to netopí,tak bych je sundal a do topení pustil hadicí vodu jestli z toho poteče bordel.Nedávno sem to dělal na Praseti B5 a pomohlo to.
Lupo TDi ++
Sharan TDi

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: netopi

Příspěvek od Toxyz »

anacixem píše:Myslím že Polo má elektronicky omezenou teplotu na 90C tím myslím že budík nevyleze výš jak na 9O.Jestli jsou teplý hadice do topení a stejně to netopí,tak bych je sundal a do topení pustil hadicí vodu jestli z toho poteče bordel.Nedávno sem to dělal na Praseti B5 a pomohlo to.

asi by to mohlo být řešením, protože jak jsem všechny hadice "promačkal" zřejmě se něco uvolnilo a dalo by se řici že vzduch jde malinko teplejší (pořád se tomu nejde říkat topení)

......pak jsem byl u kámoše a koukal jsem u něj na komplet vyndané topení....tam se krom KO klapky nebo KO radiátoru nemůže nic podělat.....klapkou to není když se mění proud vzduchu a chvilku jde i vlažněj vzduch, takže to bude radiátor a zřejmě přes něj chladička proudí jen velmi málo (chladička neubývá čili neteče)


čili vypojit hadice a pustit tam proud vody aby se uvolnil nějakej ten humáč :wink:
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Re: netopi

Příspěvek od anacixem »

JJ přesně tak ,odpojit hadice a prolejt to proudem vody,občas to pomůže.A pak se člověk divý co z toho teče.
Lupo TDi ++
Sharan TDi

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: netopi

Příspěvek od Toxyz »

anacixem píše:JJ přesně tak ,odpojit hadice a prolejt to proudem vody,občas to pomůže.A pak se člověk divý co z toho teče.

tak včera jsem se k tomu nedostal.....aspoň jsem opravil nefungující okno u řidiče...musím říct že proti GIV pohoda rozdělávání...snad bude fungovat již navždy :lol:


ještě mě napadlo že auto je z itálie a tam moc topení nepoužívají, aby tam ten radiátor vůbec byl...třeba jsou tam jen propojené dvě hadice :roll:
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Re: netopi

Příspěvek od anacixem »

:D :D To je taky možnost že tam není,ale řekl bych že málo pravděpodobná.Uvidíš jak otevřeš kapotu u motoru :)
Lupo TDi ++
Sharan TDi

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: netopi

Příspěvek od Toxyz »

tak se zdá že problém vyřešen, řádně jsem to propláchl a ani žádnej extra bordel nelítal.....pak jsem několikrát musel ovzdušňovat, měl jsem dojem že se ovzdušní vše samo (nikde žádnej ventil nic a nádobka je nejvýše), pak mi TomB poradil že u pašíka je spešl ventil na ovzdušnění topení, ten jsem sice nenašel (polo ho zřejmě nemá) ale použil jsem jeho druhou radu, najet s autem do kopce a nechat vzduch pěkně vybublat :lol:

čili snad jsem to zmáknul...ted se pustit do ABS, svítících bagů a pískajících zadních brzd(jako u Felcky) :roll:
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: netopi

Příspěvek od Toxyz »

Toxyz píše:tak se zdá že problém vyřešen, řádně jsem to propláchl a ani žádnej extra bordel nelítal.....pak jsem několikrát musel ovzdušňovat, měl jsem dojem že se ovzdušní vše samo (nikde žádnej ventil nic a nádobka je nejvýše), pak mi TomB poradil že u pašíka je spešl ventil na ovzdušnění topení, ten jsem sice nenašel (polo ho zřejmě nemá) ale použil jsem jeho druhou radu, najet s autem do kopce a nechat vzduch pěkně vybublat :lol:

čili snad jsem to zmáknul...ted se pustit do ABS, svítících bagů a pískajících zadních brzd(jako u Felcky) :roll:

všem díky za rady :wink:
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

Odpovědět

Zpět na „Polo 6N1/6N2“