Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasované
Napsal: 26.08.2011 16:40
Zdravím, chci se s vámi podělit o zkušenosti s opravou přidřeného motoru a turba na mým VW POLO Variant 1,9Tdi.
Původní návrh od mechanika byl vyměnit motor jako celek za nějakou bouračku. Cena cca 30.000,-- s daní i s výměnou spojky. Nakonec jsme se domluvili, že pro mě i pro mechanika bude lepší opravit ten můj původní motor, turbo ALH vypadalo, že neodešlo, i když se mechanik divil - turba odchází prý první....:
Položky na faktuře:
-výměna proražené vany motoru, oprava hlavy válců, oprava motoru, broušení hlavy, výměna ventilů a zabroušení, výměna hydraulických zdvihátek, výměna rozvodového řemene (kladky, vodní pumpa cca 3000km staré, zanechány původní), výměna oleje, olej. filtru, výměna krytu pod motor. Položky rozepistovat nebudu:
Cena za materiál 9515,-- cena za práci 11500,-- celkem 21015,--
- Turbo zanecháno původní, technik to projel, auto jelo, turbo fungovalo. Já s tím odjel, turbo fungovalo ale strašně houkalo za nízkých otáček, dojel jsem asi 15km od servisu a auto přestalo táhnout, najednou výkon jako 105 škodovka, do kopce na trojku, takže zpátky k servisákovi a samozřejmě - turbo KO.
- Výměna turba za repasované s 2-letou zárukou 12.500,-- diagnostika motoru 500,-- práce 1500,-- celkem 14.500,--
Celkem oprava 35.515,--
Auto teď jede ale lépe než před tím, zvuk je nádherný a čistý. Jen nevím proč když vypnu motor, se celej zatřese. Chcípák je zapojenej, žádná hadička není nezapojená a výkon auta je skvělej.... Nevíte někdo kde hledat?
To se mi ta dovolená vyplatila!!! Jsem na mizině a živí mě do vejplaty přítelkyně
Původní návrh od mechanika byl vyměnit motor jako celek za nějakou bouračku. Cena cca 30.000,-- s daní i s výměnou spojky. Nakonec jsme se domluvili, že pro mě i pro mechanika bude lepší opravit ten můj původní motor, turbo ALH vypadalo, že neodešlo, i když se mechanik divil - turba odchází prý první....:
Položky na faktuře:
-výměna proražené vany motoru, oprava hlavy válců, oprava motoru, broušení hlavy, výměna ventilů a zabroušení, výměna hydraulických zdvihátek, výměna rozvodového řemene (kladky, vodní pumpa cca 3000km staré, zanechány původní), výměna oleje, olej. filtru, výměna krytu pod motor. Položky rozepistovat nebudu:
Cena za materiál 9515,-- cena za práci 11500,-- celkem 21015,--
- Turbo zanecháno původní, technik to projel, auto jelo, turbo fungovalo. Já s tím odjel, turbo fungovalo ale strašně houkalo za nízkých otáček, dojel jsem asi 15km od servisu a auto přestalo táhnout, najednou výkon jako 105 škodovka, do kopce na trojku, takže zpátky k servisákovi a samozřejmě - turbo KO.
- Výměna turba za repasované s 2-letou zárukou 12.500,-- diagnostika motoru 500,-- práce 1500,-- celkem 14.500,--
Celkem oprava 35.515,--
Auto teď jede ale lépe než před tím, zvuk je nádherný a čistý. Jen nevím proč když vypnu motor, se celej zatřese. Chcípák je zapojenej, žádná hadička není nezapojená a výkon auta je skvělej.... Nevíte někdo kde hledat?
To se mi ta dovolená vyplatila!!! Jsem na mizině a živí mě do vejplaty přítelkyně