Stránka 1 z 1

Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasované

Napsal: 26.08.2011 16:40
od Marseille
Zdravím, chci se s vámi podělit o zkušenosti s opravou přidřeného motoru a turba na mým VW POLO Variant 1,9Tdi.
Původní návrh od mechanika byl vyměnit motor jako celek za nějakou bouračku. Cena cca 30.000,-- s daní i s výměnou spojky. Nakonec jsme se domluvili, že pro mě i pro mechanika bude lepší opravit ten můj původní motor, turbo ALH vypadalo, že neodešlo, i když se mechanik divil - turba odchází prý první....:
Položky na faktuře:

-výměna proražené vany motoru, oprava hlavy válců, oprava motoru, broušení hlavy, výměna ventilů a zabroušení, výměna hydraulických zdvihátek, výměna rozvodového řemene (kladky, vodní pumpa cca 3000km staré, zanechány původní), výměna oleje, olej. filtru, výměna krytu pod motor. Položky rozepistovat nebudu:
Cena za materiál 9515,-- cena za práci 11500,-- celkem 21015,--

- Turbo zanecháno původní, technik to projel, auto jelo, turbo fungovalo. Já s tím odjel, turbo fungovalo ale strašně houkalo za nízkých otáček, dojel jsem asi 15km od servisu a auto přestalo táhnout, najednou výkon jako 105 škodovka, do kopce na trojku, takže zpátky k servisákovi a samozřejmě - turbo KO.

- Výměna turba za repasované s 2-letou zárukou 12.500,-- diagnostika motoru 500,-- práce 1500,-- celkem 14.500,--

Celkem oprava 35.515,--

Auto teď jede ale lépe než před tím, zvuk je nádherný a čistý. Jen nevím proč když vypnu motor, se celej zatřese. Chcípák je zapojenej, žádná hadička není nezapojená a výkon auta je skvělej.... Nevíte někdo kde hledat?

To se mi ta dovolená vyplatila!!! Jsem na mizině a živí mě do vejplaty přítelkyně :-)

Re: Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasovan

Napsal: 26.08.2011 16:47
od sondík
Není někde povolenej silentblok ? že by se to někde mrskalo. A cena sice novej motor ale měl bys za to 3 motory.

Re: Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasovan

Napsal: 26.08.2011 16:59
od Marseille
No měl bych za 10.000,-- jinej starej motor o kterým bych prd věděl, museli by se na něm vyměnit za cca7000 rozvody a olej a z prací by to na ty prachy vyšlo stejně. Navíc bych nikdy nevěděl kdo ho měl a jak se k němu choval přede mnou.

Re: Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasovan

Napsal: 07.09.2011 10:26
od Muroň
Měl jsi na dovolenou letět, vyšlo by to levněji :wink:. Jinak nevím, co je lepší - kdyby jiný motor i s prací vycházel tak víc jak o třetinu levněji, mělo by to smysl.
Taky jsem měl v létě větší vydání, dostal jsem smyk a trefil sloup tak nešťastně, že zlomil špičku nosníku motoru (kromě nárazníku, kapoty, čela atd.). Muselo to na stolici...

Re: Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasovan

Napsal: 07.09.2011 20:55
od Sanka
hele uplne nejcasteji (teda moje zkusenost) odchazi ten velkej predni silentblok, ted jsem ho na Classicu taky delal (kratce predtim na GII) je to za chvilku hotove a aspon u me to vibrace pri chcipani uplne vytlumilo

Re: Oprava, přidřeného motoru, výměna turba ALH za repasovan

Napsal: 16.09.2011 07:39
od Marseille
Muroň píše:Měl jsi na dovolenou letět, vyšlo by to levněji :wink:. Jinak nevím, co je lepší - kdyby jiný motor i s prací vycházel tak víc jak o třetinu levněji, mělo by to smysl.
Taky jsem měl v létě větší vydání, dostal jsem smyk a trefil sloup tak nešťastně, že zlomil špičku nosníku motoru (kromě nárazníku, kapoty, čela atd.). Muselo to na stolici...
Tak hlavně že se ti nic nestalo.... a klepání - zaslepil mi EGR ventil.