Ahoj, mám Polo z roku 1996, motor 1.4 44kW, osmiventil. Auto bylo dovezeno z N a zde koupeno z bazaru. Z počátku, když byl motor studený jsem měl volnoběžné otáčky cca 1000ot/min, po zahřátí motoru klesly na 750ot/min. Nyní najednou zůstávají otáčky někde mezi 1000 a 800 - je to různé.
Nemáte, nebo jste neměl někdo z vás podobný problém? Jaké by vůbec měly být správné volnoběžné otáčky bez sytiče?
Moc díky.
Jak velké volnoběžné otáčky?
Moderátoři: Martin. D, BigBang
- kelav
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pardubice
-
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karwin
Asi tě nepotěším, ale koupit tento typ motoru je už samo o sobě dost velká odvaha. Jsou známé dosti kráktou životností (nad 150t km se jich vidí málo v dobré kondici - viz Polo club a Seat club). Ale doporučuji se spíš podívar na ten Polo club, kde se dozvíš o tom motoru trochu více (snad). Zde máš http://www.vw-polo.com/" target="_blank
- kelav
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pardubice
- kelav
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Pardubice
- yogi222
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Slovensko
motor
Zdravim...
Nemožem súhlasit s narozom od PoMa... mam túto 1,4-ku v Cordobe a plná spokojnosť ma nalietane nieco cez 155000 a motor fakčí v pohode... oleju to nezožerie ani kvapku...
Kamoš má tento motor v Pole nalietane cez 190000 a takties bez problemov.
A k tým volnobežným otáckam ja mam okolo 800-900 pri zahriatom motore...
Nemožem súhlasit s narozom od PoMa... mam túto 1,4-ku v Cordobe a plná spokojnosť ma nalietane nieco cez 155000 a motor fakčí v pohode... oleju to nezožerie ani kvapku...
Kamoš má tento motor v Pole nalietane cez 190000 a takties bez problemov.
A k tým volnobežným otáckam ja mam okolo 800-900 pri zahriatom motore...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 359
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Karwin
Jinak kolísání otáček řeší zde http://forum.vw-polo.com/viewtopic.php? ... sc&start=0" target="_blank