Polo 6n1 1.4 44Kw r.v.1999
Moderátoři: Martin. D, BigBang
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 03.03.2015 18:40
Polo 6n1 1.4 44Kw r.v.1999
Pánové, 2 dny z5 jsem koupil tohle polo. Jako rozumný start mi přijde potřebná výměna oleje, rozvodu a filtrů. Olej jsem se zde dočetl že se dává 10W 40. To jest polosyntetika že ? S olejem zároveň vyměnit i olej. filtr? Další otázkou a tou nejzákladnější jsou rozvody. Chci koupit celou kompletní sadu ale vůbec netuším jaká značka je dobrá poměr cena/spolehlivost. Co jsem se tak dočetl tak nejlépe si vedou SKF a pak jsem za rozumnou cenu našel i něco od GATES. Na Gates jsem se taky dočetl celkem dost kladného. Jaký je prosím váš názor ? Chci koupit sadu přes net a jen to hodit do servisu ať to tam namontují. Jinak měl by někdo nějaké další rady co vyměnit hned po koupi? Jsem rád za každou radu, kterou zde dostanu. Mockrát díky
-
- Nový člen
- Příspěvky: 33
- Registrován: 09.03.2011 22:19
Re: Polo 6n1 1.4 44Kw r.v.1999
mno a jak se servis bude tvářit na dodanou sadu? neude lepší se s nimi domluvit, ať to koupí a drží záruku jak na díly tak na práci? s oelejem se koukni do nějakého manuálu, já mám tdi. Obecně radím při koupi nového auta měnit všechnyakapůiny, tzn včetně brzdovky, oleje do převodovky a chladivky. nestojí to moc a dáš nějaký základ. Stejně s enapř brzdovka doporučuje měnit co dva roky. dále bych zkontroloval geometrii popř nechal vyvážit všechny kola. Jo a výměna kabinového filtru, vzduch filtru v motoru popř dezinfekce klimy by byla dobrá taky.
M
M
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo 6n1 1.4 44Kw r.v.1999
ještě bych asi doplnil contitech Co se týče oleje, tak normu VW 502.00, možná bude stačit i 501.01 Nevíme kolik má motor najeto, jak jezdíš - krátký/dlouhý trasy atd., ale 5w40 je rozumná střední cesta - za studena je řidší, takže dřív zaolejuje motor a 40 na léto je u nás optimální i pokud budeš v létě občas jezdit dálnice. Ovšem může nastat problém, že svojí řídkostí se může zvednout spotřeba oleje. S olejem samozřejmě vyměnit i olejovej i vzduchovej filtr. Brzdovku bych asi taky vyměnil, je to jistota
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club