Vložka zámku dveří
Moderátoři: Martin. D, BigBang
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03.09.2015 18:03
Vložka zámku dveří
Nazdar potrebuju poradit s vložkou zámku dveří na mojem polu byly oba zámky K.O přetáčely se ... Sundal jsem kliky a zjistil jsem ze mechanismus je polámaný ... Sehnal jsem teda všechny díly a vyzkoušel to složit zpátky, s tím by nebyl problém ale jak jsem dal klíč do zámku a zkusil pootocit nešlo to nevím proč podle me dělám někde blbou chybu poradí nekdo ? Díky
- matasimek
- Pilot
- Příspěvky: 772
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravák su ze Zlínska
Re: Vložka zámku dveří
Jestli to ve vymontovaném stavu šlo pěkně klíčem tam i zpět tak jak mělo o těch 90 stupňů, tak se ti spíš při zpětné montáži té kliky dostal ten zploštělý díl (excentr) mimo zámek, jde to složit obtížně je tam moc prvků k zaháknutí a nasunutí...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 03.09.2015 18:03
Re: Vložka zámku dveří
Pravé zámek nefunguje ani když je klika venku z auta , zjistil sem ze jeden zámek se točí i s tou vložkou druhy vypada OK nejde s nim vůbec otočit ani když je rozloženy ... Mam tu este jednu sadu zámku a ty jdou bez problému i vyndat
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 27.09.2016 09:43
- Bydliště: Prostějov
Re: Vložka zámku dveří
zdravím,budu si kupovat VW Polo a má závadu.Nejdou klíčem zamknout dveře řidiče.Prý je tam polámaný plastový kroužek "za pětistovku" a stačí ho jen vyměnit.Nemáte někdo odkaz či návod jak na to ?.Dík
VW Polo 6N1 1.6 55 kw (1999)
- Martin. D
- Moderátor
- Příspěvky: 2471
- Registrován: 16.06.2008 05:57
Re: Vložka zámku dveří
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=253&t=189598" onclick="window.open(this.href);return false;
- matasimek
- Pilot
- Příspěvky: 772
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravák su ze Zlínska
Re: Vložka zámku dveří
Je tam excentr, to je ta hliníková tyčinka zploštělá, "parůžky" podložka s výstupky pro pružinku, a závlačka-podložka ve tvaru U. a uzavřená podložka po které tato U podložka šoupe
Nejčastěji prasknou "parůžky"+uzavřená podložka. Někdy jsou dát díly (parůžky a podložka)z fabie a octavie to vyjde do 100kč, ale někdy je ta "parůžková" podložka jiná otvor otočený o 90stupňů, to tam pak nepasuje a musí se objednat ve VW, taky excentr bývá delší než u fabie. posledně jsem řešil galaxy a tam to bylo 450kč.
Nejčastěji prasknou "parůžky"+uzavřená podložka. Někdy jsou dát díly (parůžky a podložka)z fabie a octavie to vyjde do 100kč, ale někdy je ta "parůžková" podložka jiná otvor otočený o 90stupňů, to tam pak nepasuje a musí se objednat ve VW, taky excentr bývá delší než u fabie. posledně jsem řešil galaxy a tam to bylo 450kč.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 27.09.2016 09:43
- Bydliště: Prostějov
Re: Vložka zámku dveří
Opravnou sadu jsem koupil a podle videonavodu z youtube sestavil.vysledek:pruzinka se protaci a mechanizmus nefunguje.lopatka se otoci jen o kousek lze ji otacet rukou nezavisle na poloze klice.A aby to nebyli malo,zavlacka ve tvaru podkovy po nekolikate demontazi praskla.material jak z blata. Das auto......
VW Polo 6N1 1.6 55 kw (1999)
- matasimek
- Pilot
- Příspěvky: 772
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Moravák su ze Zlínska
Re: Vložka zámku dveří
Jo jo sestavit to je nejlíp pro 2 lidi, jeden aby to celé držel, tu pružinku musíš vložit do parůžků, pak ji přitlačit excentrem (zploštělou tyčinkou)a zároven její konec té pružinky co vyčuhuje šroubováčkem potočit po směru hodinových ručiček a zasadit až zase za ty parůžky, dotlačit excentr (zploštělou tyčinku) ted to celé držet (tady mi to vždy 2x vypadne z ruky)a nasadit tu šoupací podložku až na místo aby přesně seděla a zajistit tou závlačku, ta má v sobě otvory do kterých zapadají parůžky a někdy i výstupky excentru. Parůžky jdou nasadit i opačně (o 180 stupňů) , to se to pak rozsype po prvním protočení klíčku. Hodně zdaru a pevné nervy.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 8
- Registrován: 27.09.2016 09:43
- Bydliště: Prostějov
Re: Vložka zámku dveří
Vyreseno,prehodil jsem kliky pravou za levou a mrdat... normalne to funguje
VW Polo 6N1 1.6 55 kw (1999)