Sportovní sání Polo 6n2 1.4 tdi

rv. 1994 - 2001

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Odpovědět
PabloJay
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 07.09.2015 10:24

Sportovní sání Polo 6n2 1.4 tdi

Příspěvek od PabloJay »

- máte někdo? poraďte jak vyřešit aby to nebylo za 5 táců jak se prodávají kity na e-shopech
Polo 6n2 1.4 tdi

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovní sání Polo 6n2 1.4 tdi

Příspěvek od BigBang »

otázka zní: K čemu?
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

PabloJay
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 7
Registrován: 07.09.2015 10:24

Re: Sportovní sání Polo 6n2 1.4 tdi

Příspěvek od PabloJay »

na zvýšení výkonu´snad´? k tomu chci ještě dělat výfuk bez katu a chip.Myslíš že je to zbytečný řešit sání?
Polo 6n2 1.4 tdi

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovní sání Polo 6n2 1.4 tdi

Příspěvek od BigBang »

Realita je taková, že přínos je nula nula nic a většinou se tím zkrání délka sacího potrubí a tím pádem to jede hůř v nízkých otáčkách ;) I když vlastně u turbomotorů variace na téma délka sání nejsou na místě. Maximálně bych šel do origo filtru např. Mann. Všechny spotovní sání jsou mnohem propustnější něž papírový filtry, takže pustí víc prachu. Prach jsou obyčejný malý zrnka písku atd. Teď si vem, že ti to letí nemalou rychlostí na lopatky turba. Co to s nima udělá? Pískovačka asi znáš. Sic v tomhle případě to je v mnohem menším měřítku, avšak v horizontu relativně bezproblémového používání auta v době několika let to není nic, co bys chtěl, aby se dělo... Výfuk bez katu. No proč ne, když to chceš udělat, ale rozhodně bych si ho schoval, protože může nastat doba, že ho budeš potřebovat ;) A místo něj vykuť nějakou bandasku aka kat s trubkou skrz, ať to nedráždí. Teda za předpokladu, že budeš nechávat oba tlumiče. Honit koně u toho chrochtavýho tříválce nevim, ale chip pro zlepšení dynamiky např. na předjíždění, proč ne ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Odpovědět

Zpět na „Polo 6N1/6N2“