Kolísání napětí

rv. 1994 - 2001

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Odpovědět
Uživatelský avatar
hawkeye
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.02.2006 21:02

Kolísání napětí

Příspěvek od hawkeye »

zdravim vsechny stastne majitele tohoto auticka.Ja bohuzel patrim uz pul roku k tem nestastnym.Mam totiz problem.Pri kazdem odberu napr,rozsviceni svetel,zapnuti ventilatoru,vyhrivani zadniho okna atd me razantne klesaji otacky a to tak ze motor i zdechne.Pokud je auto pouze nastartovano bez zadneho odberu,tak je vse v poradku.Toto se nedeje za studeneho motoru,kdy bezi sytic a jsou tutiz vetsi otacky.Beham po servisech a jenom platim za VAG ale vse (skrtici klapka,lambda...) je v poradku.Poslednim zjistenim je ze namerene elektricke hodnoty jsou u alternatoru 14voltu tedy v poradku,ale v zasuvce pro VAG pod palubkou uz jen 12voltu a pri odberu (zapnuti svetel atd) hodnota klesa nekam k 11voltum.To by mohl byt ten problem ze se nekde ztraci napeti nebo neco podobneho ale nikde me nejsou schopny rici kde je ten problem.Tak vas chci poprosit jestli nekoho neco nenapada nebo nemel podobna problem.Jedna se o VW Polo 6n r.v.1998 obsah 1.0 benzin.Dekuju vsem za pripadne rady.

PoMa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karwin

Příspěvek od PoMa »

No tak to jedině jít postupně od Aku/Altíku po spojích, měřit, kontrolovat spoje. Někde bude zoxidovaný nebo vyhřátý spoj.

Uživatelský avatar
hawkeye
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od hawkeye »

PoMa píše:No tak to jedině jít postupně od Aku/Altíku po spojích, měřit, kontrolovat spoje. Někde bude zoxidovaný nebo vyhřátý spoj.
tak to me neuveris,ja byl 14 dni obednanej tady u nas v servisu na tuto praci a presne v den kdy jsem tam mel dovezt auto me volal majitel ze to tam nemam vozit ze jeden clovek nemuze celej den lezet pod mojim autem a hledat tu zavadu. :evil: Jako kdybych to chtel zadarmo,tak jsem ho poslal nekam.Ja verim tomu ze elektrika je pakarna a hledat problem je dlouha a titerna prace ale clovek to zaplati ze jo ??? Jenze ti nasi elektrikari to je tak zapojovat autoradia,centralni zamykani atd Do tohoto se nikomu nechce :twisted:

PoMa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 359
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karwin

Příspěvek od PoMa »

Těch spojů tam není zas až tak moc. Stačí na to použít jenom trošku logiku. Když bude pokles napětí jen k řídící jednotce, tak hledat na přívodu zde. Jestli je pokles napětí v celé soustavě, tak to bude u hlavního přívodu. Jestli bude pokles napětí přímo na alternátoru, tak je chyba v něm. Práce tak maximálně na hoďku. Napiš odkud jsi. Snad se najde nějaký klubák, kdo Ti to zkoukne.

Uživatelský avatar
hawkeye
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od hawkeye »

no vidis pro nekoho mozna prace na hodku,pro nekoho jako jsem ja prace na pul zivota a pro servisi ve Znojme neresitelnej problem.Tim jsem odpovedel odkud jsem.Nejaky kamarady autoelektrikare mam ale jak uz jsem psal taky akorat zapojit autoradio,central....... a to jeste stylem pokus bud a nebo :P

Odpovědět

Zpět na „Polo 6N1/6N2“