ahoj,
koupil jsem si polo a zjistil jsem že při zahřátém motoru při dobržďování do křižovatky nebo sešlápnutí spojky spadnou otáčky až třeba na 400 někdy i chcípne, pokud ale našlapu plyn tak už se otáčky udrží stabilně, a auto nechcípá. Ví zde někdo co by to mohlo být?
PS: dneska bude teprve probíhat nějaká základní údržba, takže vozidlo má vše původní. Budou se samozřejmě měnit filtry, oleje, svíčky,... pouze vyzvídám zda to nemůže být ještě něco jiného. Díky Honza
1,0 chcípá při zahřátém motoru
Moderátoři: Martin. D, BigBang
-
- Řidič
- Příspěvky: 130
- Registrován: 29.12.2012 17:11
1,0 chcípá při zahřátém motoru
Passat 3C 2005 2,0TDi DSG, 103kW Highline - 160 000km
Touran 1T3 2013 1,6TDi manuál, 77kW TREND - k 20.1.2016 260000km
Polo 6N1 1996 1.0 manuál, 37kW - 196000
Touran 1T3 2013 1,6TDi manuál, 77kW TREND - k 20.1.2016 260000km
Polo 6N1 1996 1.0 manuál, 37kW - 196000
- motorpower
- VWexpert
- Příspěvky: 3332
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
Re: 1,0 chcípá při zahřátém motoru
Diagnostika snímačů vačky, kliky..
Příp. osciloskop.
Příp. osciloskop.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.
Motorpower - Chiptuning
-
- Nový člen
- Příspěvky: 20
- Registrován: 20.07.2008 18:32
- Bydliště: Brněnsko
Re: 1,0 chcípá při zahřátém motoru
Zdravím,chtěl bych oživit toto téma.Jak přesně diagnostikovat snímač vačky, a kliky ve Vagu.Mám trošku jiný problém,auto nejde nastartovat za studena,dřív chytlo na třetí pokus,a pak jezdilo jak o živit.Teť už né a né chytnout,snahu má,ale nic.