1,0 chcípá při zahřátém motoru

rv. 1994 - 2001
Odpovědět
johnny.cerny
Řidič
Řidič
Příspěvky: 130
Registrován: 29.12.2012 17:11

1,0 chcípá při zahřátém motoru

Příspěvek od johnny.cerny »

ahoj,
koupil jsem si polo a zjistil jsem že při zahřátém motoru při dobržďování do křižovatky nebo sešlápnutí spojky spadnou otáčky až třeba na 400 někdy i chcípne, pokud ale našlapu plyn tak už se otáčky udrží stabilně, a auto nechcípá. Ví zde někdo co by to mohlo být?

PS: dneska bude teprve probíhat nějaká základní údržba, takže vozidlo má vše původní. Budou se samozřejmě měnit filtry, oleje, svíčky,... pouze vyzvídám zda to nemůže být ještě něco jiného. Díky Honza
Passat 3C 2005 2,0TDi DSG, 103kW Highline - 160 000km
Touran 1T3 2013 1,6TDi manuál, 77kW TREND - k 20.1.2016 260000km
Polo 6N1 1996 1.0 manuál, 37kW - 196000

Uživatelský avatar
motorpower
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3332
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha

Re: 1,0 chcípá při zahřátém motoru

Příspěvek od motorpower »

Diagnostika snímačů vačky, kliky..
Příp. osciloskop.
Měření výkonu na válcové zkušebně MAHA LPS 3000 4x4

Úprava výkonu vašeho vozu. Zlepšení emisních limitů.


Obrázek

Motorpower - Chiptuning

Milík
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 20
Registrován: 20.07.2008 18:32
Bydliště: Brněnsko

Re: 1,0 chcípá při zahřátém motoru

Příspěvek od Milík »

Zdravím,chtěl bych oživit toto téma.Jak přesně diagnostikovat snímač vačky, a kliky ve Vagu.Mám trošku jiný problém,auto nejde nastartovat za studena,dřív chytlo na třetí pokus,a pak jezdilo jak o živit.Teť už né a né chytnout,snahu má,ale nic.

Odpovědět

Zpět na „Polo 6N1/6N2“