Zdravim,koupil jsem Polo, ma najeto 371 000km, pracovni vuz...
Jezdi,sviti,brzdi... startuje na drcnuti starteru, ALE pořád drzi 1000 otacek,jak za studena,tak za tepla,furt... nějaká rada? Nebo to mám nechat být a jezdit...
Olej jsem mu teď menil, 15W40 dostal,filtry novy,vymeneny,vycisteny...
Diky
Polo Variant 6N2 1.9 tdi 66kw volnobezne otacky
Moderátoři: Martin. D, BigBang
- simko.zero
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 05.12.2007 15:20
- Mr.Marco
- Řidič
- Příspěvky: 106
- Registrován: 10.09.2011 12:20
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo Variant 6N2 1.9 tdi 66kw volnobezne otacky
neni 15w-40 nejak moc pre tdi? co ja viem tak sa dava 10w-40 ale nevadi no..
Volnobežne otačky sa daju nastavovať cez vag,skus najst chlapka co to s tym vie a do 3minut to maš nastavene
Volnobežne otačky sa daju nastavovať cez vag,skus najst chlapka co to s tym vie a do 3minut to maš nastavene
- BigBang
- Moderátor
- Příspěvky: 6909
- Registrován: 11.12.2009 16:39
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Polo Variant 6N2 1.9 tdi 66kw volnobezne otacky
je to relativně buřt, hlavní aby to mělo správnou normu VW, tedy VW 502.00. Obecně bych asi nedoporučil 15w na častý starty a popojížďky...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist
ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992
Detailing Club