Ahoj,
včera jsem měnil EGR na svým polu, 1.0 AUC. EGR mám nové, nikoli original, ale repliku. Po výměně nejde udělat základní nastavení (vrací ERROR, je slyšet, že v EGR cvaká, při testu akčních členů taky), pamět závad prázdná (kromě chyby tuším 17812 - nebylo provedeno základní nastavení EGR). Pokud auto nastartuji, tak kouří bíle, poměrně hodně, není skoro vidět v zrcátkách za sebe.
Při základním nastavení bylo vidět, jak se mění napětí (ve třetí kolonce), ale první dvě kolonky ukazovaly 0V.
Co by to mohlo být? Jelikož je EGR vyhřívaný vodou, tak bych to tipnul, že se voda skrz EGR dostane do sání a pálí se společně s benzínem (čili vadný nový EGR). Nebo může být netěsnost mezi hlavou a egrkem, kdy se může dostat voda do EGR a pak už rovnou do sání?
Díky
Po výměně EGR bíle kouří
Moderátoři: Martin. D, BigBang
-
- Řidič
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11.03.2012 16:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Po výměně EGR bíle kouří
VW Passat Variant 1,9TDi, 96kW, 6q, rv. 2004
VW Polo 6N2 1,0, 37kW, 5q, rv. 2002
VW Polo 6N2 1,0, 37kW, 5q, rv. 2002
-
- Řidič
- Příspěvky: 52
- Registrován: 11.03.2012 16:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Po výměně EGR bíle kouří
Budu pokračovat v monologu, třeba to někomu v budoucnu poslouží
Takže problém zdá se vyřešen... prodávající mi poslal jiný nový EGR.. namontoval jsem, bílej kouř. No nadával jsem slušně.. nas** že oba vrátim prodejci, že prodává šunty.. namontoval jsem zpět původní EGR ventil a bílej kouř... padlo podetření na těsnění pod hlavou, ale olej nepřibejval, voda neubývala, svíčky v poho... mrkl jsem pod auto a ve spojích na výfuku kapala voda, poměrně hodně.. takže voda ve výfuku.. úvaha jsem došel k tomu, že se pravděpodobně při vypouštění vody (při sundání EGRka) dostala voda skrz vlnovec do výfuku, kde se následně začala vlivem stoupající teloty výfuku odpařovat. Vrazil jsem tam tedy zpět nový EGR z číny a jel to projet cca 20km. Prvních 15km hulilo jako prase, ale posledních 5 už téměř vůbec, před barákem už vůbec ne. V readiness je u EGR Passed, takže asi maká dobře.
Otázka zní: je možné, aby se voda dostala skrz vlnovec do výfuku??
Takže problém zdá se vyřešen... prodávající mi poslal jiný nový EGR.. namontoval jsem, bílej kouř. No nadával jsem slušně.. nas** že oba vrátim prodejci, že prodává šunty.. namontoval jsem zpět původní EGR ventil a bílej kouř... padlo podetření na těsnění pod hlavou, ale olej nepřibejval, voda neubývala, svíčky v poho... mrkl jsem pod auto a ve spojích na výfuku kapala voda, poměrně hodně.. takže voda ve výfuku.. úvaha jsem došel k tomu, že se pravděpodobně při vypouštění vody (při sundání EGRka) dostala voda skrz vlnovec do výfuku, kde se následně začala vlivem stoupající teloty výfuku odpařovat. Vrazil jsem tam tedy zpět nový EGR z číny a jel to projet cca 20km. Prvních 15km hulilo jako prase, ale posledních 5 už téměř vůbec, před barákem už vůbec ne. V readiness je u EGR Passed, takže asi maká dobře.
Otázka zní: je možné, aby se voda dostala skrz vlnovec do výfuku??
VW Passat Variant 1,9TDi, 96kW, 6q, rv. 2004
VW Polo 6N2 1,0, 37kW, 5q, rv. 2002
VW Polo 6N2 1,0, 37kW, 5q, rv. 2002
-
- Nový člen
- Příspěvky: 14
- Registrován: 05.01.2018 16:02
Re: Po výměně EGR bíle kouří
Tak po pár letech bych zkusil přidat svoji trošku do mlýna. Dostalo se ke mně polo po dědovi. A cca po 50km ujetých se vždycky rozsvítí kontrolka motoru. Chyby P0134 a P0404, ta druhá je právě EGR mimo rozsah nebo co. Tak jsem přemýšlel, že bych ho zkusil vyčistit. Takže se kvůli demontáži musí upustit chladivo? No mám trochu obavy, aby mi to pak taky nekouřilo. A taky nechápu proč má tenhle motor pětipolovou lambdu a novější generace normálně čtyř. Nabyl jsem dojmu že tenhle motor je nějakej ekoteror.