vysoký otáčky 1.0 MPI

rv. 1994 - 2001

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Odpovědět
Uživatelský avatar
Avanti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 839
Registrován: 22.03.2009 11:05
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

vysoký otáčky 1.0 MPI

Příspěvek od Avanti »

Mám menší problém s polem 1.0 AER z roku 1997. Auto začalo držet vysoké otáčky na volnoběh, po výměně škrticí klapky je vše OK. Když auto stojí na volnoběh, drží pěkné otáčky jak má, po zastavení sice otáčky padají pomaleji, ale to by mě až tak nevadilo. Co mě ale vadí je, že při vyřazení (při jízdě) otáčky místo toho aby klesly na volnoběžné, vystoupají na cca 1600. Dle diag vše bez závad. Jakmile auto zastaví, otáčky klesnou na volnoběžné.
Odpojil jsem náhon (čidlo) tachometru, takže auto neví, že se pohybuje a už funguje jak má.

Setkal se někdo s něčím podobným?

Chtěl jsem vyměnit řj motoru, jestli není chyba v ní, ale k druhé jednotce mě nejde přizpůsobit řj imobilizéru.
řj imo má číslo 6H0953257
řj motoru 030906027E

Mám doma i jednotku imobilizéru s klíčem, ale ta má ještě ty staré konektory, takže jsem nevyzkoušl...
Diagnostika VAG-COM Max

Uživatelský avatar
Avanti
Pilot
Pilot
Příspěvky: 839
Registrován: 22.03.2009 11:05
Bydliště: Bučovice
Kontaktovat uživatele:

Re: vysoký otáčky 1.0 MPI

Příspěvek od Avanti »

Ještě by mě zajímalo, proč v naměřených hodnotách ve skupině 002 je vždy doba vstřiku cca 2x tak velká jak ve skupině 003
Přílohy
AER 1.0.jpg
Diagnostika VAG-COM Max

Odpovědět

Zpět na „Polo 6N1/6N2“