cuká hlavně po dešti - druhý den

rv. 1994 - 2001

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Andy20
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 06.12.2016 11:17

VW Polo 6N2, rok výroby 2001

Příspěvek od Andy20 »

Dobrý den,
mám takový problém s mým autem. Nestává se to pokaždé, ale občas když jedu, tak mi auto začne cukat, jakoby se škube motor. Stává se to hlavně při nízkých otáčkách, při vyšších skoro vůbec.
Nevěděl by někdo z vás, čím by to mohlo být a popřípadě kolik by stála oprava?
Jsem holka, takže poprosím co nejprimitivnější odpověď :D
Děkuji

Uživatelský avatar
Plague
Řidič
Řidič
Příspěvky: 180
Registrován: 05.10.2016 20:12
Bydliště: Brno

Re: VW Polo 6N2, rok výroby 2001

Příspěvek od Plague »

První tip je, že ti nefungují všechny válce občas, takže bych začak svíčkama. Kolik to má najeto a kdy se naposledy měnily? Popř. ať se na ně někdo podívá jak vypadají.

Samozřejěm by nezaškodilo nechat si vyjet závady pomocí VAG, ale na to potřebuješ vybavení.

Andy20
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 06.12.2016 11:17

Re: VW Polo 6N2, rok výroby 2001

Příspěvek od Andy20 »

Děkuju za odpověď :)
Najeto to má necelých 140000 kilometrů, i když si teda myslím, že to někdo stočil a má to víc, ale já o autech vím houby, takže to nebudu soudit.
Na ty svíčky se zeptám táty, děkuju za tip.
Nevíš náhodou, kdyby to bylo tím, kolik by stála oprava či výměna? Vím, že se ptám jak koza :D Ale jsem studentka a peněz tím pádem není na rozhazování, ovšem o auto se člověk starat musí ať chce nebo ne

Uživatelský avatar
Plague
Řidič
Řidič
Příspěvky: 180
Registrován: 05.10.2016 20:12
Bydliště: Brno

Re: VW Polo 6N2, rok výroby 2001

Příspěvek od Plague »

Mě v listopadu vypadával válec na V6 Audině, takže se měnily svíčky (600) a kabely (1700), ale to je Audi a je jich tam 6, takže čistě odhadem 400 svíčky a 1000 kabely, vw je levnější. Kabely nemusí být ani potřeba, pokud jsou v pořádku, já měl poškozený jeden.

Andy20
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 06.12.2016 11:17

Re: VW Polo 6N2, rok výroby 2001

Příspěvek od Andy20 »

Tak to si mě uklidnil, čekala jsem to horší.
Každopádně moc děkuju za odpovědi, pomohl si mi :-)
Proberu to ještě doma a když tak auťáka šoupnu do servisu ať ho zkouknou, díky!

Uživatelský avatar
Plague
Řidič
Řidič
Příspěvky: 180
Registrován: 05.10.2016 20:12
Bydliště: Brno

Re: VW Polo 6N2, rok výroby 2001

Příspěvek od Plague »

No zase to třeba vubec nemusí být ono, klidně to může být špatná směs, nebo vstřikování nebo senzor, tohle je jen první nejjednodušší věc, co bych zkoušel. A po tolika km není od věci svíčky vyměnit, takže to není na škodu :)

Andy20
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 4
Registrován: 06.12.2016 11:17

Re: VW Polo 6N2, rok výroby 2001

Příspěvek od Andy20 »

Je mi to jasný, kéž by to byla jenom takováhle ,,prkotina´´ Tou prkotinou myslím to, že za opravu nedám třeba přes 5 tisíc, to je skoro moje měsíční výplata na brigádě :D
Já jsem prostě jenom holka, která dojede z bodu A do bodu B a natankuje benzín, toť asi tak vše, proto se možná na všechno ptám tak blbě :D
Nikdy jsem s tím autem nic neměla což se docela divim, tak snad to nebude žádná tragédie, dělá to opravdu jen občas

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: VW Polo 6N2, rok výroby 2001

Příspěvek od BigBang »

svíčky stojí pár peněz ;) když tak až je vyměníte, tak ty svíčky vyfoť

a z pohledu moderátora ti přejmenuju téma na něco užitečnýho, jo a zapomněla jsi napsat co je to za motor ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

tifo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 24.01.2008 12:50

cuká hlavně po dešti - druhý den - PROBLÉM VYŘEŠEN - V TEXTU

Příspěvek od tifo »

Ahoj a omlouvám se pokud tady to téma je, ale nenašla jsem ho:
MÁME PROBLÉM POLO 1997 6N1, 37KW, 999CM3 - HNED NA ZAČÁTKU NAPÍŠU: KABELY NOVÉ, PALEC NOVÝ, SVÍČKY NOVÉ. - PROBLÉM: AUTO STÁLE CUKÁ - HLAVNĚ PO DEŠTI - TEDA většinou po dešti - pak zajedeme do garáže a druhý den,když někam chci jet tak při zařazení na 1 a pak jakémkoliv přeřazení a přidání plynu auto strašně cuká. Proto jsme již vyměnili vše shora uvedené. Dokonce když pak stojí déle v garáži tak se i stane, že prostě nejde nastartovat - točí, ale nenaskočí. A když se povede, že naskočí, tak neskutečně cuká jako bych chtělo chcípnout, ale nakonec začne vrnět. Ale pak se rozjedu a zase cukycuk... :-(.. ale když pak jedu déle třeba ujedu 10km tak se to uklidní a pak už to jede zase normálně , pak klasicky třeba parkuji někde u krámu a po vyjetí už zase vrníme normálně. kabely máme značkové. A ještě jeden detail - třeba je to také důležité k tomuto - nevím: ted již je teplo tak se normálně dostanu na 90°C, ale v zimě max 70°C - to je prej termostat a ten musíme vyměnit. Ale raději to sem píšu, kdyby třeba byla souvislost. děkuji všem,kdo poradí co by to ještě mohlo být. Počítač nic nevyhodí a mechanik vyměnil vše shora uvedené. Zkoušel i benzín zda auto dává a prý dává. tak snad jsme to napsala dost podrobně. Díky moc
ŘEŠENÍ: TAK Problem VYRESEN..nastrikali jsme vodu na civku..a... nenastartovali. ☺☺☺Takova mini PRASKLINKA co nebyla skoro videt a takove neplechy.no uz jezdime zase jako novi. ☺☺
Naposledy upravil(a) tifo dne 22.04.2017 21:22, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká hlavně po dešti - druhý den

Příspěvek od BigBang »

To jako na budíkách ti ukazuje/ukazovalo 70°C nebo to je hodnota z ŘJ? Mohlo by to být telpotním čidlem. Může dávat jednotce informaci jako že je motor ohřátý, ale není apod. ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

tifo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 24.01.2008 12:50

Re: cuká hlavně po dešti - druhý den

Příspěvek od tifo »

Mě nejde ani tak o ten termostat - to na budíkách nevyleze nad 70°C. Ale spíše o ten problém s tím cukáním a občasným problémem nenastartováním. Tak jak je popsáno v textu.

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká hlavně po dešti - druhý den

Příspěvek od BigBang »

A o to právě jde. Pokud jednotka dostává mylnou informaci o teplotě motoru a podle této mylné informace dávkuje množství paliva. Tím pádem motor může běžet šaptně, cukat atd.
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

tifo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 24.01.2008 12:50

Re: cuká hlavně po dešti - druhý den

Příspěvek od tifo »

BigBang píše:A o to právě jde. Pokud jednotka dostává mylnou informaci o teplotě motoru a podle této mylné informace dávkuje množství paliva. Tím pádem motor může běžet šaptně, cukat atd.
ALE proc se to teda deje jen po desti? a hlavne pri startovani a rozjeti cca do 10km a pak uz je zo v pohode. Az do nasledujiciho deste nebo umyti v mycce. My prave mysleli ze se nekam dostava voda. Dekuji

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: cuká hlavně po dešti - druhý den

Příspěvek od BigBang »

však to se nevylučuje, to čidlo může mít špatný kontakt a právě po tom dešti se tam dostane vlhkost a může to začít blbnout...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

tifo
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 24.01.2008 12:50

Re: cuká hlavně po dešti - druhý den

Příspěvek od tifo »

BigBang píše:však to se nevylučuje, to čidlo může mít špatný kontakt a právě po tom dešti se tam dostane vlhkost a může to začít blbnout...
Supr dekuji moc my se tedy zkusime podivat na to teplotni cidlo... mame knizki tak snad si s tim poradime. Ale kdyby bylo mozno poradit jak na to budu moc rada. Protoze ne vsechno v te knize je. Dekuji moc Lucie

Odpovědět

Zpět na „Polo 6N1/6N2“