Koupě POLA 1,4 16v - poraďte proč netopí

rv. 1994 - 2001

Moderátoři: Martin. D, BigBang

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Re: Koupě POLA 1,4 16v

Příspěvek od anacixem »

Snad aspoň něco málo poradím.

Se špatným volnoběhem bych se mrknul na svíčký a pokud to má kabely tak i na kabely,popř.napíchnout na VAG ten by měl napsat jestli jsou čidla KO

ABSko pokud nerozsvítí kontrolku tak dle mě bude KO a vyblokovaná kontrolka

Airbagy nesvítí- vyděl bych příčinu ve vyblokování kontrolky,záleží jestli ty bagy tam opravdu jsou nebo jdou to jen záslepky

Tečení do kufru,mrknout na těsnění pátých dveří a hlavně zkontrolovat těsnění pod zadníma světlama,tam tudy dost často taky teče

Pokud na spojkovým lanku je samoštel tak těžko pujde nastavit,buďto je KO spojka nebo klidně i lanko
Kontrolka na palivo - myslím že 97čka má ještě starý budíky a tam určo kontrolka neni což je i napsané v vyjímkách v tp
A utopené to dle mě taky nebylo,protože s vytopenejma autama mám zkušenosti a ve většině případů se to ani nevyplatí opravovat,jelikož je všechno KO( ale tady záleží jak dlouho auto potom stojí)
Lupo TDi ++
Sharan TDi

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě POLA 1,4 16v

Příspěvek od Toxyz »

anacixem píše:Snad aspoň něco málo poradím.

Se špatným volnoběhem bych se mrknul na svíčký a pokud to má kabely tak i na kabely,popř.napíchnout na VAG ten by měl napsat jestli jsou čidla KO

ABSko pokud nerozsvítí kontrolku tak dle mě bude KO a vyblokovaná kontrolka

Airbagy nesvítí- vyděl bych příčinu ve vyblokování kontrolky,záleží jestli ty bagy tam opravdu jsou nebo jdou to jen záslepky

Tečení do kufru,mrknout na těsnění pátých dveří a hlavně zkontrolovat těsnění pod zadníma světlama,tam tudy dost často taky teče

Pokud na spojkovým lanku je samoštel tak těžko pujde nastavit,buďto je KO spojka nebo klidně i lanko
Kontrolka na palivo - myslím že 97čka má ještě starý budíky a tam určo kontrolka neni což je i napsané v vyjímkách v tp
A utopené to dle mě taky nebylo,protože s vytopenejma autama mám zkušenosti a ve většině případů se to ani nevyplatí opravovat,jelikož je všechno KO( ale tady záleží jak dlouho auto potom stojí)

díky moc pane

tak to zatékání do kufru je asi jasné, bude to přes světlo, na straně řidiče je totiž poškozeno(jakoby teplem od něčeho) je zkroucená celá lampa

tý spojce nerozumím, já myslel že KO je když zabírá nahoře, tahle bere při tak 80% sešlápnutí a je celkem razantní a při přeřazení neprokluzovala

airbagy tam na 90% jsou auto není po ráně, a vypadají origo, co sem se dozvěděl když vylítne spolujezdcův tak už nejde dát zpět víko musí být nové a to by neodpovídal 100% odstín...a VAG ukázal chybu jen řidičova

ABS mi vrtá hlavou je fakt že sem to nezkoušel tak je asi KO to čerpadlo co napsal VAG a to by byla zřejmě raketa za to :( ...mělo by to vliv i na funkčnost brzd, že by třeba šly hůře

no a ted to hlavní: na motoru VAG nic neukázal, a jak už sem psal, jízda bez problému, plyn přidává plynule bez trhání, nechcípe
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Re: Koupě POLA 1,4 16v

Příspěvek od anacixem »

Tak to bych na motoru změřil pro jistotu tlaky,co mám zkušenosti aut z itálie tak vesměs motory KO protože to tam je honěný jak k---a .osobně jsem jedno ABSko ted prodal za pětikilo,protože to nikdo nechtěl.Pokud to bagy má a píše to chybu u řidiče tak tedy nejspíš bude řidičovo bag špatnej,to je cena asi 15kil ,pokud to má starej klasickej volant

A s tou spojkou to múže bejt klidně i ten samoštel na lanku,ale je pravda včera jsem jedno auto dělal,tam spojka zabírala hned u země ,nedalo se řadit,ale neklouzala,když sem to rozhodil tak lamela jak nová,ale přítlačák měl prasklý packy na tom sluníčku a defakto zabíral jen z půlky.
Lupo TDi ++
Sharan TDi

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě POLA 1,4 16v

Příspěvek od Toxyz »

anacixem píše:Tak to bych na motoru změřil pro jistotu tlaky,co mám zkušenosti aut z itálie tak vesměs motory KO protože to tam je honěný jak k---a .osobně jsem jedno ABSko ted prodal za pětikilo,protože to nikdo nechtěl.Pokud to bagy má a píše to chybu u řidiče tak tedy nejspíš bude řidičovo bag špatnej,to je cena asi 15kil ,pokud to má starej klasickej volant

A s tou spojkou to múže bejt klidně i ten samoštel na lanku,ale je pravda včera jsem jedno auto dělal,tam spojka zabírala hned u země ,nedalo se řadit,ale neklouzala,když sem to rozhodil tak lamela jak nová,ale přítlačák měl prasklý packy na tom sluníčku a defakto zabíral jen z půlky.
kámo, moc si cením názorů a rad

auto už jezdilo rok v CZ, kdyby byly spatné tlaky co by to znamenalo? BTW: mohlo by být třeba něco s rozvody? lambdu by asi vag ukázal

volant to má jak felda to nebude problém sehnat, ABS jestli je stejné pro všechny pola a pro feldy a ibizi tak to by bylo taky OK, ted si vzpominam že lanko na spojce nevypadalo nijak staře
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Re: Koupě POLA 1,4 16v

Příspěvek od anacixem »

No kdyby motor neměl na jednom válci tlaky tak by to běželo dost nepravidelně a jakoby na tři po přidání by se to mělo zklidnit.Kdy motor nemá tlaky(min je myslým 6) tak defakto píst nestlačuje směs a ta jen tak lehce hoří,tudíž to nemá potřebnej výkon(motor beží nepravidelně),špatný tlaky můžou dělat buď ventily(podpálený nebo něják poškozený)kterýma utíká tlak z kompresního prostoru nebo taky možno pístní kroužky(zlomený, zapečený) přes ty jde tlak z kompresního prostoru dolu do prostoru kliky a dál jde ven odfukem motoru.

Ten bag je teda OK pokud je tam tenhle klasickej,a to ABS ko rozhodně shánět podle origo čísla,a pak bude jedno z čeho bude ale musí mít stejný číslo

Jinak lambdu by VAG ukázal to je pravda,ta když je v čudu tak auto spíš netáhne a je takový línější,ale změření to je ta nejměnší věc, buďto vagem,dostat se do řídící jednotky motoru,tam smazat závady,pak do měřených hodnota tam zadat myslímkanál 030,031 ale to si teď přesně z hlavy nepamatuju a tam to jde krásně vydět.Nebo klasicky multimetrem,hodíš ho do hodnoty do 20 V ,plusovej kablík dáš na černej vodič z lambdy(datovej) a minusovej třeba na minus baterky a nastartuješ.Když je sonda OK bude se hodnota na displeji multimetru měnit v závislosti na přidání plynu. Rozmezí je 0 - 1Volt,všechny hodnoty musí být mezi 0 a jedním voltem,pokud je sonda KO bud je jen O ale taky se mi stalo že hodnota je na 0,45V.
Co se týče rozvodů ty bych asi zavrhl protože kdyby byly špatně nastavený tak by to auto třeba nešlo za plynem nebo tak něco,ale za kontrolu se nic nedá.
A dále taky nejsem si stopro jist,ale myslím ze 16V motor je spodek z 8ventila a jen hlava je z 16V,takže pokud by byl motor v nejhorší variantě KO ,a bylo by to tak jak jsem napsal tak by šel celekm vklidu postavit novej.

Jinak na lanku by měl bejt takovej válec. viz foto. to je ten samostav a občas odejde.
Přílohy
618_5.jpg
Lupo TDi ++
Sharan TDi

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě POLA 1,4 16v

Příspěvek od Toxyz »

anacixem píše:No kdyby motor neměl na jednom válci tlaky tak by to běželo dost nepravidelně a jakoby na tři po přidání by se to mělo zklidnit.Kdy motor nemá tlaky(min je myslým 6) tak defakto píst nestlačuje směs a ta jen tak lehce hoří,tudíž to nemá potřebnej výkon(motor beží nepravidelně),špatný tlaky můžou dělat buď ventily(podpálený nebo něják poškozený)kterýma utíká tlak z kompresního prostoru nebo taky možno pístní kroužky(zlomený, zapečený) přes ty jde tlak z kompresního prostoru dolu do prostoru kliky a dál jde ven odfukem motoru.

Ten bag je teda OK pokud je tam tenhle klasickej,a to ABS ko rozhodně shánět podle origo čísla,a pak bude jedno z čeho bude ale musí mít stejný číslo

Jinak lambdu by VAG ukázal to je pravda,ta když je v čudu tak auto spíš netáhne a je takový línější,ale změření to je ta nejměnší věc, buďto vagem,dostat se do řídící jednotky motoru,tam smazat závady,pak do měřených hodnota tam zadat myslímkanál 030,031 ale to si teď přesně z hlavy nepamatuju a tam to jde krásně vydět.Nebo klasicky multimetrem,hodíš ho do hodnoty do 20 V ,plusovej kablík dáš na černej vodič z lambdy(datovej) a minusovej třeba na minus baterky a nastartuješ.Když je sonda OK bude se hodnota na displeji multimetru měnit v závislosti na přidání plynu. Rozmezí je 0 - 1Volt,všechny hodnoty musí být mezi 0 a jedním voltem,pokud je sonda KO bud je jen O ale taky se mi stalo že hodnota je na 0,45V.
Co se týče rozvodů ty bych asi zavrhl protože kdyby byly špatně nastavený tak by to auto třeba nešlo za plynem nebo tak něco,ale za kontrolu se nic nedá.
A dále taky nejsem si stopro jist,ale myslím ze 16V motor je spodek z 8ventila a jen hlava je z 16V,takže pokud by byl motor v nejhorší variantě KO ,a bylo by to tak jak jsem napsal tak by šel celekm vklidu postavit novej.

Jinak na lanku by měl bejt takovej válec. viz foto. to je ten samostav a občas odejde.

jo chapu, já už na jednom autě špatný tlaky měl, byl to sice Ford, ale projevy to mělo o dost horší...studenej start byl šílenej a než se auto zahřálo ještě třeba 3x chcíplo a moc dobře nejelo, jak se zahřálo chovalo se normálně
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

Uživatelský avatar
kamzik_PP
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 03.11.2007 20:13
Bydliště: Poprad, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě POLA 1,4 16v

Příspěvek od kamzik_PP »

ahoj, vlastnim toto polo a spojku mam aj ja tvrdu. bud tie samostelovaky su pokazene alebo je ta spojka tak tvrda od vyroby. inak vrele odporucujem toto auticko:) ak chces 74kW verziu tak sa na nej da dost vysantit :)
Spotreba: Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Toxyz
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4623
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Chrudimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě POLA 1,4 16v

Příspěvek od Toxyz »

kamzik_PP píše:ahoj, vlastnim toto polo a spojku mam aj ja tvrdu. bud tie samostelovaky su pokazene alebo je ta spojka tak tvrda od vyroby. inak vrele odporucujem toto auticko:) ak chces 74kW verziu tak sa na nej da dost vysantit :)

to si mě uklidnil, ja už si na ni zvykám.....ale přítulkyni se to moc nelíbí :lol:

tak tady je nový POLO do klubu :wink:


BTW: momentálně na něm řeším závady a jedna co se vyskytla je ted celkem akutní...NEJDE TOPENÍ, při otočení ovladače na teplý vzduch jde chvilku teplo a pak už jen vlažnej vzduch, změna proudění vzduchu po otočení zpět na studenej nějaká je, takže klapky asi běhají, motor se ohřívá normálně a stabilně drží 90°C.....nevím jestli to může mít souvislost ale nesvítí celej středovej panel

.....jestli někoho něco napadá prosím o radu, díky kuci....a ted už to foto, mobilem :oops:
Přílohy
Foto025.jpg
Foto028.jpg
Foto027.jpg
Foto033.jpg
Foto035.jpg
GI Cabrio 1,8 16v - White Edition + daily TDI "slepice"

Uživatelský avatar
kamzik_PP
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 18
Registrován: 03.11.2007 20:13
Bydliště: Poprad, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě POLA 1,4 16v - poraďte proč netopí

Příspěvek od kamzik_PP »

krasa toto auticko :) nepredas hmlovky???? :D vela stastnych kilometrov prajem...
Spotreba: Obrázek
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Polo 6N1/6N2“