Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

rv. 2001-2008

Moderátoři: Martin. D, BigBang

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Zdravím všeci,
chtěl bych se zeptat, zda je možné že po kompletní go hlavy + nový kat., rozvody atd po najetí cca 14t.km mi mechanik řekl že nejsou na valcích téměř žádné tlaky. Hádám že to budou zase výfukové vetily, ale po 14t. km? Je to vůbec možné?? :roll: Nebo čím by to mohlo být?
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od BigBang »

Nic není nemožné :D To jste po tý generálce tlaky neměřili? Neztrácí se ti i olej?
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

tlaky byli ok. a olej to nežralo.
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Tak záhada trochu poodhalena a to větší škuba na katu. Jestli to tedy bylo tím. Po sundání hlavy byli válce plné karbonu je možné že to bylo tím katem, nebo čím by to mohlo být? :roll:
Přílohy
Karbon.jpg
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Tak se přidali sedla i ventily sou poďobaný jak... pytle proč? :roll:
Přílohy
vent.JPG
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od BigBang »

Výf. ventily? Podpálený? Napadá mě, jestli byly správně zabroušený sedla. Jako u HTP nic není nemožný, ale jsi si jistý, že byla doopravdy udělaná ta hlava?

Jakým způsobem s tím autem jezdíš? V jakých otáčkách jezdíš, jak to točíš, jezdíš spíš město/mimo/dálnici. To by taky mohlo dost rozklíčovat ;)
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

To co popisuješ bylo dělaný. Halvu jsem tam dával osobně. Teď po rozebrání omačkaný sedla i ventily tuším že to bylo od toho bordelu co jsem našel ve válcích. Ale celkově se nezdá že by byly podpálený.
Jinak auto se moc nešetří takže spíš střední až vyšší otáčky. Město/mimo - 50/50
A ano nic není nemožný, ale vím jistě že tohle je naposledy.
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

tak hlava bude jako nová:)
Přílohy
Vodítka.jpg
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Neví náhodou někdo kolik mají mít tlaky na valcích?
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
Martin. D
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2471
Registrován: 16.06.2008 05:57

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od Martin. D »

10-15 bar, minimum je při opotřebení je 7 bar.
Přílohy
Polo9N.pdf
(321.77 KiB) Staženo 133 x

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Martin. D píše:10-15 bar, minimum je při opotřebení je 7 bar.
Dík za info :good:
pdfko šikovný a dá se sehnat něco podobnýho na Passata 5.5??
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Tak zabroušeno a odzkoušeno:))
Přílohy
Obraz1464.jpg
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Hlalava zrepáslá:)
Přílohy
Obraz1472.jpg
V4 - V-max, W8 - Passat

Uživatelský avatar
BigBang
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 6909
Registrován: 11.12.2009 16:39
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od BigBang »

Hezký. Jen tě obdivuju, že jsi byl ochotnej do takovýho motoru dát toliko peněz...
Hliník
Mulťák v nouzi
Wartburg 353 Tourist

ex: Golf III variant 1.4 1995 - šel do světa; !RIP!: Sharan 1.9 TDI PD 85kW 2001 sociál s koženym volantem, Polo 86c 2f 1.3 40kW 1992

Detailing Club

Uživatelský avatar
NOTA
Řidič
Řidič
Příspěvky: 169
Registrován: 29.09.2017 09:47
Bydliště: České Budějovice

Re: Polo 1,2 HTP 40kW tlaky

Příspěvek od NOTA »

Ono si moc nevyberu jestli bych kupoval jinej motor, nebo jiný auto. Taky by mě to mohlo potkat to samé. Sice u HTP jistota, ale ted to snad dá na nějakej rok pokoj:)
A finančně to nebyla zase taková katastrofa...
V4 - V-max, W8 - Passat

Odpovědět

Zpět na „Polo 9N/9N3“